Ja. Mooie actie.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:08 schreef Swango het volgende:
Is hier al gepost dat de poort van de Evin gevangenis cq. martelhuis in Iran is gebombardeerd door Israel?
https://www.reddit.com/r/(...)srael_on_x/#lightbox
Gelukkig kun je Photoshop offline gebruikenquote:Op maandag 23 juni 2025 22:07 schreef Aether het volgende:
Khamenie is druk met z'n Photoshop bezig
https://www.instagram.com/khamenei.english_/
[ x ]
Was hij dat van plan?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:07 schreef Nober het volgende:
Heeft little rocketman Kim al een raketje richting Hawaii geschoten?
Ben er nog!quote:
Lijkt mij wel mooiquote:Op maandag 23 juni 2025 22:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ben er nog!
Maar luchtafweergeschut zien boven de skyline had ik toch niet verwacht hier...
Echt fantastisch ja, daar zitten allerle politieke gevangenen vast die nu in gevaar zijn gebrachtquote:Op maandag 23 juni 2025 22:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Absoluut, goed gedaan door dat 'boosaardige' Israel
Stuur Koert Debeuf maar een mailtje.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal Qatar Israel en de VS joinen? . Ze hebben inderdaad dat recht
Fijn dat er een infirmary was. Die zal nodig zijn bij zo'n martelkerker.quote:
Fijn, die afsluiterquote:Op maandag 23 juni 2025 22:34 schreef oblo het volgende:
Meester troll Trump bedankt Iran voor de waarschuwing:
[ afbeelding ]
France 24 meldt dit:quote:Op maandag 23 juni 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt fantastisch ja, daar zitten allerle politieke gevangenen vast die nu in gevaar zijn gebracht
If you love me set me freequote:Op maandag 23 juni 2025 22:34 schreef oblo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat had Frans T allemaal te melden?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Frans T wordt KEIHARD aangepakt door Humberto op RTL4z
Wat een scherpe meedogenloze verslaggever is Humberto ook hè?
Hij is nog aan het raaskallen dat die goed zat met zijn motie en anti Israël beleid.quote:
Daar waren ze net feest aan het vieren na de ongekend succesvolle aanvallen van Iran op de Grote Satan.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:34 schreef oblo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen halve gare maar een briljant geopolitiek strateeg, als je dit niet door hebt ben je zelf de halve gare.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dank u mods.
De vraag is: wat nu?
Een aanval om te de-escaleren. Maar Israël zal wel niet willen rusten vooralsnog, tenzij USA volle druk uitoefent op een diplomatieke oplossing.
En natuurlijk kan het Amerikaanse beleid per uur weer veranderen met die halve gare aan de macht.
Komende twee dagen zijn denk ik cruciaal.
Nou....quote:Op maandag 23 juni 2025 23:28 schreef vosss het volgende:
Kan de reactie van Medvedev op Trump ook in de OP?
Elk verhaal heeft 2 kanten en zo slecht vond ik Medvedevs reactie heel niet.
En nee ik ben gèèn Putinpijper.
De man heeft zichzelf in zijn blinde ambitie irrelevant gemaakt en zijn lot verbonden aan vrouwen die zich nooit scheren.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is nog aan het raaskallen dat die goed zat met zijn motie en anti Israël beleid.
Dat zie je heel goedquote:
Uiteraard, ik heb elke stap tot nu toe goed kunnen voorspellen, zat me wel te verbazen over de Israëlische luchtaanval die nu bezig is.quote:
Nou als dit geen nobelprijs oplevert.quote:
Want ze waren volkomen eilig in die gevangenis, uiteraardquote:Op maandag 23 juni 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt fantastisch ja, daar zitten allerle politieke gevangenen vast die nu in gevaar zijn gebracht
De ene helft vond hem briljant, de andere helft een minderbegaafde hork.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:16 schreef UitStraling het volgende:
Over 4000 jaar hebben ze het nog over die rare wonderpresident die met wat gerichte tikken op de juiste neuzen wereldvrede afdwong, the orange silverback on the rock.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:16 schreef UitStraling het volgende:
Over 4000 jaar hebben ze het nog over die rare wonderpresident die met wat gerichte tikken op de juiste neuzen wereldvrede afdwong, the orange silverback on the rock.
Denk het niet, terug naar Gaza.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:21 schreef Perrin het volgende:
Mag de IDF nu eindelijk een weekje op vakantie?
Zou Qatar hun speeltje ook opgeven?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die houden het niet lang vol zonder de centjes van ome Ali Hosseini Khamenei.
How to bring peace to the Middle East.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:22 schreef Perrin het volgende:
12 dagen, lekker kort en krachtig deze oorlog. Relatief weinig burgerdoden en collateral damage ook volgens mij. Eentje voor in de boekjes.
En dan issie nog maar een half jaar bezig hè. Nog 3,5 jaar te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
How to bring peace to the Middle East.
Ja die vallen teveel op inmiddels, die krijgen nog wel wat persoonlijk bezoekjes van de Mossad de komende periode.quote:
Het lijkt mij sterk dat die nog aan de macht blijft.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die houden het niet lang vol zonder de centjes van ome Ali Hosseini Khamenei.
Het zal wel met wat vertraging gebeuren, maar die houdt het natuurlijk nooit lang vol (al was het maar omdat hij zo bejaard is). En dat regime denk ik ook niet. Hoe kun je zoiets politiek overleven?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat die nog aan de macht blijft.
Over drie en een half jaar liggen wij samen op een gouden strandstoel deze spannende dagen nog eens te herbeleven in Gaza Beach.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan issie nog maar een half jaar bezig hè. Nog 3,5 jaar te gaan.
In een hypermodern resort. Gerund door welvarende, wereldse Palestijnen met rode petjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over drie en een half jaar liggen wij samen op een gouden strandstoel deze spannende dagen nog eens te herbeleven in Gaza Beach.
Ze hebben de invasie van Saddam overleeft, terwijl er tegelijk ook nog een soort burgeroorlog aan de gang was.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zal wel met wat vertraging gebeuren, maar die houdt het natuurlijk nooit lang vol (al was het maar omdat hij zo bejaard is). En dat regime denk ik ook niet. Hoe kun je zoiets politiek overleven?
Ik zal ze zeker dik sponsoren met wat cocktails om op het vrije leven te proosten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
In een hypermodern resort. Gerund door welvarende, wereldse Palestijnen met rode petjes.
Dus Iran was toch niet zo bloeddorstig en klaar om alles op te geven voor wat maagden als beloofd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:22 schreef Perrin het volgende:
12 dagen, lekker kort en krachtig deze oorlog. Relatief weinig burgerdoden en collateral damage ook volgens mij. Eentje voor in de boekjes.
Eens dat eventueel op tijd weggehaald uranium, kan worden gebruikt voor een bom. Echter niet eentje die bruikbaar is als relatief schone plofversie; en laat staan toepasbaar - iets met totaal gewicht - voor een doel (Israël) dat 1500+km verderop ligt.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Eerst maar eens kijken wat die bunker busters hebben aangericht. Als blijkt dat Iran daadwerkelijk dat verrijkt uranium op tijd weg heeft gekregen en er zijn nog ballistische raketten met lanceermogelijkheden sta je als VS wel zo ongekend voor lul. Dan heb je de blunder der blunders van álle blunders begaan.
Vooralsnog lijkt het vooral een stukje 5D chess van The Don.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dus Iran was toch niet zo bloeddorstig en klaar om alles op te geven voor wat maagden als beloofd?
Zelfs de Ayatollah heeft geen tijd voor een erectie als links en rechts van hem getrouwen uit elkaar spatten door Joodse munitie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dus Iran was toch niet zo bloeddorstig en klaar om alles op te geven voor wat maagden als beloofd?
Ik ben minder optimistisch. Iran heeft denk ik voor nu ook geen opties. Maar het lijkt mij dat ze alleen meer meer grieven met Israel en Amerika hebben nu. Als het werkelijk hierbij blijft ja dan zal ik dat zeker toegeven.Ik denk dat er prima kans is dat ze hun atoomprogramma weer opstarten, dat ze hun proxies weer zullen gaan bewapenen. Daarbij misschien denken andere regionale spelers wel dat er nu iets te halen valt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt het vooral een stukje 5D chess van The Don.
Laat wel weer duidelijk zien wie de agressor is. Als je nog even voordat de staakt het vuren in gaat dat staakt het vuren op die manier in gevaar brengt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:45 schreef the-eye het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt Teheran dus nog even gebombed voor dat over 6 uur een staakt het vuren ingaat
Ik hoop wel dat ze een beetje haast maken want ik wil toch ook nog wel effe pitten
Je hebt verloren kerel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Laat wel weer duidelijk zien wie de agressor is. Als je nog even voordat de staakt het vuren in gaat dat staakt het vuren op die manier in gevaar brengt.
Ik ben geen partij in het conflict en ik heb geen partij in het conflict. Ik kan niet verliezen enkel beschouwen.quote:
Kwek kwek.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben geen partij in het conflict en ik heb geen partij in het conflict. Ik kan niet verliezen enkel beschouwen.
Zo'n drone die geschikt is voor het monitoren van communicatie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:54 schreef Doler12 het volgende:
Bombardementen gaan door, ondertussen een Hermes 450 uit de lucht gehaald.
We are so back! Misschien is het bericht nog niet tot alle Iraanse uithoeken doorgedrongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |