Wat had Frans T allemaal te melden?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Frans T wordt KEIHARD aangepakt door Humberto op RTL4z
Wat een scherpe meedogenloze verslaggever is Humberto ook hè?
Hij is nog aan het raaskallen dat die goed zat met zijn motie en anti Israël beleid.quote:
Daar waren ze net feest aan het vieren na de ongekend succesvolle aanvallen van Iran op de Grote Satan.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:34 schreef oblo het volgende:
Meester troll Trump bedankt Iran voor de waarschuwing:
[ afbeelding ]
Dat is geen halve gare maar een briljant geopolitiek strateeg, als je dit niet door hebt ben je zelf de halve gare.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dank u mods.
De vraag is: wat nu?
Een aanval om te de-escaleren. Maar Israël zal wel niet willen rusten vooralsnog, tenzij USA volle druk uitoefent op een diplomatieke oplossing.
En natuurlijk kan het Amerikaanse beleid per uur weer veranderen met die halve gare aan de macht.
Komende twee dagen zijn denk ik cruciaal.
Nou....quote:Op maandag 23 juni 2025 23:28 schreef vosss het volgende:
Kan de reactie van Medvedev op Trump ook in de OP?
Elk verhaal heeft 2 kanten en zo slecht vond ik Medvedevs reactie heel niet.
En nee ik ben gèèn Putinpijper.
De man heeft zichzelf in zijn blinde ambitie irrelevant gemaakt en zijn lot verbonden aan vrouwen die zich nooit scheren.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is nog aan het raaskallen dat die goed zat met zijn motie en anti Israël beleid.
Dat zie je heel goedquote:
Uiteraard, ik heb elke stap tot nu toe goed kunnen voorspellen, zat me wel te verbazen over de Israëlische luchtaanval die nu bezig is.quote:
Nou als dit geen nobelprijs oplevert.quote:
Want ze waren volkomen eilig in die gevangenis, uiteraardquote:Op maandag 23 juni 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt fantastisch ja, daar zitten allerle politieke gevangenen vast die nu in gevaar zijn gebracht
De ene helft vond hem briljant, de andere helft een minderbegaafde hork.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:16 schreef UitStraling het volgende:
Over 4000 jaar hebben ze het nog over die rare wonderpresident die met wat gerichte tikken op de juiste neuzen wereldvrede afdwong, the orange silverback on the rock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |