abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218011485
Alles is antisemitisme. Israël mag doen wat die wilt want 80 jaar geleden zijn er Joden op een gruwelijke wijze vermoord dus Israëliers moeten wel. Anders betekent dit het einde van het Jodendom. Dat geeft ze een vrijbrief om een grote oorlog in het Midden-Oosten te escaleren. En als je het daar niet mee eens bent ben je een Jodenhater.

:')

Ik ga niet eens moeite doen om hier nog een discussiepunt van te maken, want men is toch extreem sterk overtuigd van hun gelijk, maar het is ronduit zielig.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218011486
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:23 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Waarom quote je mij? Heb ik gemist dat je al terug bent gekomen op je woorden?

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik met iedereen in gesprek wil, en ik heb in woord en daad laten zien dat ik ook buiten mijn eigen bubbel wil relativeren.

Maar antisemitisme, jodenhaat, is waar ik de grens trek.
[..]
[..]
Onschuldige burgers zijn ook Israel.

Joden, Christenen, Moslims en Druzen worden door jou allemaal weggezet als onderdeel van een terroristische organisatie. Niet om wat ze doen, maar enkel omdat ze in Israel wonen, en omdat ze joods zijn.

Schaamteloos antisemitisme.
Ik ben niet antisemitisch. Ik geloof dat joodse mensen net zoveel waard zijn als ieder ander.
Israel is een terroristenland maar dat heeft niets met geloof van doen, dat kan derhalve ook niet antisemitisch zijn.
Hier heb je de defenitie van terrorisme van de NCTV.
quote:
Terrorisme – Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.
Dat is wat Israel met grote regelmaat doet. Dat is wat die aanval van gisteren door Amerika was.
https://www.nctv.nl/onder(...)0besluitvorming%20te

Maar je reageert uiteraard vooral op deze manier omdat je de argumenten die ik aanvoer. Die ook weer 0,0 met geloof te maken hebt niet kan weerleggen.
pi_218011495
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Men lijkt ook nogal moeite te hebben met het gegeven dat er verschillende belangen door elkaar kunnen spelen.

- Iran mag geen kernwapens ontwikkelen.

- CentCom.

- Trump wil met dit afleiden van zijn falen qua binnenlandse politiek.
Dit soort infantiele fantasietjes moet je nooit aan beginnen joh.
pi_218011499
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is ook geen goed idee om handgranaten uit te delen in een filiaal van Brownies & Downies zullen we maar zeggen.
Goed format voor een tv-programma wel :{
pi_218011502
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:41 schreef damsco het volgende:

[..]
Is dat een typetje van Sacha Cohen? _O-
Nee, dat is een echte religieuze geleerde uit SA. Die quote daarboven is fake. Dit is de echte quote:

Als je wil lachen is hier de volledige clip: https://www.memri.org/tv/(...)ause-cancer-children
pi_218011503
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Goed format voor een tv-programma wel :{
Zou kijken :@
pi_218011507
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:43 schreef Nexum het volgende:
En als je het daar niet mee eens bent ben je een Jodenhater.
Welnee, doe niet zo overdreven. Je kunt uitstekend kritiek hebben op de regering van Israël zonder voor antisemiet uitgemaakt te worden. Andersom daarentegen wordt van elke vorm van nuance gemaakt: "Dus je keurt een genocide goed!?".
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_218011511
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik ben niet antisemitisch. Ik geloof dat joodse mensen net zoveel waard zijn als ieder ander.
Israel is een terroristenland maar dat heeft niets met geloof van doen, dat kan derhalve ook niet antisemitisch zijn.
Hier heb je de defenitie van terrorisme van de NCTV.
[..]
Dat is wat Israel met grote regelmaat doet. Dat is wat die aanval van gisteren door Amerika was.
https://www.nctv.nl/onder(...)0besluitvorming%20te

Maar je reageert uiteraard vooral op deze manier omdat je de argumenten die ik aanvoer. Die ook weer 0,0 met geloof te maken hebt niet kan weerleggen.
Nogmaals: waarom quote je mij? Heb ik gemist dat je al terug bent gekomen op je woorden?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Israel is een terroristische organisatie. Laat dat even tot je doordringen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

(…) onschuldige burgers in Israel maar ze zijn onderdeel van een terroristische organisatie.
Je meent niet antisemitisch te zijn, maar je woorden zeggen wat anders.

In je woorden laat je zien dat je Joden, Christenen, Moslims en Druzen allemaal wegzet als onderdeel van een terroristische organisatie. Niet om wat ze doen, maar enkel en alleen omdat ze joods zijn en in Israel wonen.

zondag 22 juni 2025 @ 10:45:41 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218011515
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:44 schreef oblo het volgende:

[..]
Nee, dat is een echte religieuze geleerde uit SA. Die quote daarboven is fake. Dit is de echte quote:

[ afbeelding ]

Als je wil lachen is hier de volledige clip: https://www.memri.org/tv/(...)ause-cancer-children
Nja, soms krijg ik ook het gevoel oogkanker te krijgen na het zien van bepaalde posts. Dus misschien is ie iets op het spoor :+
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218011533
quote:
[..]
Als je dit soort taal uitslaat weet ik wel met wat voor kankergezwel ik te maken heb. Jij hebt zeker zon Blutt und Ehre mesje.
Zijn dit soort uitspraken toegestaan op dit forum?
pi_218011539
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:04 schreef nostra het volgende:
[ x ]
Leuke biem maar volgens mij hoor ik (dronken) Russen op de achtergrond.
  zondag 22 juni 2025 @ 10:47:34 #262
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218011541
quote:
Alles is antisemitisme. Israël mag doen wat die wilt want 80 jaar geleden zijn er Joden op een gruwelijke wijze vermoord dus Israëliers moeten wel. Anders betekent dit het einde van het Jodendom. Dat geeft ze een vrijbrief om een grote oorlog in het Midden-Oosten te escaleren. En als je het daar niet mee eens bent ben je een Jodenhater.

Ik ga niet eens moeite doen om hier nog een discussiepunt van te maken, want men is toch extreem sterk overtuigd van hun gelijk, maar het is ronduit zielig.
mimimimimimi
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218011544
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:45 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Nogmaals: waarom quote je mij? Heb ik gemist dat je al terug bent gekomen op je woorden?
[..]
[..]

Joden, Christenen, Moslims en Druzen worden door jou allemaal weggezet als onderdeel van een terroristische organisatie. Niet om wat ze doen, maar enkel en alleen omdat ze joods zijn en in Israel wonen.

Ik heb nooit ontkend dat er onschuldige burgers zijn in Israel.
Als je niet op me wil reageren doe het dan niet. Dit kansloze gejammer dat kritiek op Israel antisemitisch is, is ook gelul.
pi_218011545
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Welnee, doe niet zo overdreven. Je kunt uitstekend kritiek hebben op de regering van Israël zonder voor antisemiet uitgemaakt te worden. Andersom daarentegen wordt van elke vorm van nuance gemaakt: "Dus je keurt een genocide goed!?".
Daar wil ik dan graag eens bewijs van zien. Want als ik bepaalde mensen in dit topic moet geloven is elke centrum en linkse partij in Den Haag antisemitisch van aard.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 22 juni 2025 @ 10:47:57 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218011547
quote:

Behoorlijk antisemitische post dit hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 10:48:04 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218011548
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een reactie uit Den Haag:

[ x ]
Ach, Frans.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 22 juni 2025 @ 10:48:08 #267
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218011549
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:47 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Zijn dit soort uitspraken toegestaan op dit forum?
TR zetten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218011553
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit soort infantiele fantasietjes moet je nooit aan beginnen joh.
Dat jij geestelijk beperkt bent, was mij al langer duidelijk.
  zondag 22 juni 2025 @ 10:49:58 #269
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218011555
Leuk Frans maar hoe vind je het nou dat Iran wapens maakt die ons land in 1 keer kan vernietigen? Waarom is daar geen tweet over?
  zondag 22 juni 2025 @ 10:50:04 #270
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_218011556
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:38 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het leek wel alsof men opeens haast had. Alsof men iets wist wat anderen niet wisten.
Ik denk eerder een window of opportunity.
Alle proxies van Iran zijn ernstig verzwakt en de luchtverdediging had in 24 al klappen gehad.

Iran lijkt ook amper wat terug te kunnen doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 22 juni 2025 @ 10:50:39 #271
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_218011559
Alsof er ook maar 1 ander land in de wereld het wat boeit dat er een paar bommen op nucleaire facilities zijn gedropt. Man man man wat zitten hier weer een stel randfiguren te raaskallen dat er een derde wereldoorlog aankomt.
pi_218011562
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..] Ik heb nooit ontkend dat er onschuldige burgers zijn in Israel.
Wil je ophouden mij steeds als een klein kind te blijven opzoeken en aan mijn mouw te trekken, tenzij je je antisemitische uitspraken terugneemt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Israel is een terroristische organisatie. Laat dat even tot je doordringen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

(…) onschuldige burgers in Israel maar ze zijn onderdeel van een terroristische organisatie.

Onschuldige burgers, jouw woorden, zijn namelijk ook Israel.

In je woorden laat je zien dat je Joden, Christenen, Moslims en Druzen allemaal wegzet als onderdeel van een terroristische organisatie. Niet om wat ze doen, maar enkel en alleen omdat ze joods zijn en in Israel wonen.

pi_218011574
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:50 schreef Jahr00n het volgende:
Alsof er ook maar 1 ander land in de wereld het wat boeit dat er een paar bommen op nucleaire facilities zijn gedropt. Man man man wat zitten hier weer een stel randfiguren te raaskallen dat er een derde wereldoorlog aankomt.
De benzine en het gas gaan wel duurder worden.
pi_218011580
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 22 juni 2025 @ 10:53:03 #275
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218011581
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De benzine en het gas gaan wel duurder worden.
Laat staan de prijs voor brandstof van een bepaald type DeLorean.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')