abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2025 @ 09:43:07 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_218010987
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
We leveren wapens aan Israel. Des te belangrijker nu is motie Piri, ik denk dat ze hem zsm opnieuw moet indienen nu zal er meer steun voor zijn.
Ja hoor, ik dacht al waar blijft ie. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218010991
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nu ben je gewoon dingen uit je duim aan het zuigen. Bijzonder, dit niveau had ik zelfs van jou niet verwacht.
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen kan toch zien dat Israel een baken van vrede is in de regio :')

Het zijn gewoon religieuze terroristen. Net als de Ayatollah. En wij moeten als geciviliseerd land zover mogelijk weg blijven bij associaties met dit soort primitieve volken.
Conscience do cost.
pi_218010992
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja hoor, lekker achterover hangen, eten, desnoods op de achtergrond een beetje het nieuws luisteren. Ik geloof gelijk dat veel meer mensen dat doen dan actief dingen zoeken en gaan lezen enzo :+
:'(

En het gaat nog steeds door. Wat een marteling!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_218010994
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Volgens de expert op het NOS-journaal valt daar nog niks over te zeggen.
Heb niet alles terug gelezen hier maar volgens mij hoorde ik Steve daarstraks ook zeggen dat het nog onzeker is wat de schade is. Dus daar heeft de NOS-expert dan mogelijk een punt?
pi_218010995
Aan iedereen in dit topic de volgende vraag:

Israel heeft nooit onderkend dat ze atoomwapens hebben. Waarom denken jullie van wel?

:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 juni 2025 @ 09:44:05 #131
284411 crew  heywoodu
pi_218010998
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:'(

En het gaat nog steeds door. Wat een marteling!
Bekijk deze YouTube-video
pi_218011003
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Heb niet alles terug gelezen hier maar volgens mij hoorde ik Steve daarstraks ook zeggen dat het nog onzeker is wat de schade is. Dus daar heeft de NOS-expert dan mogelijk een punt?
Ja, lijkt me ook. Trump hoef je niet op z'n blauwe ogen te geloven.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:44:27 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218011004
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef ems. het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen kan toch zien dat Israel een baken van vrede is in de regio :')

Het zijn gewoon religieuze terroristen. Net als de Ayatollah. En wij moeten als geciviliseerd land zover mogelijk weg blijven bij associaties met dit soort primitieve volken.
Je maakt alleen maar jezelf onsterfelijk belachelijk soort uitspraken, blijven vooral zo doorgaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218011008
Ik hoorde een professor in Teheran zeggen bij de BBC dat het gewone Iraanse volk dacht dat de onderhandelingen juist goed verliepen, dat Trump ze in de val heeft gelokt, en dat ze na de eerste schrik zich verzamelen rond de landsvlag, Operation Rising Lion is in ieder geval een faal, Operation Narnia een enorm succes, Iran zal de komende jaren niet zelf een nucleair wapen kunnen maken, nog even onder voorbehoud wat er met het verrijkte uranium is gebeurd.

Het ziet er eigenlijk niet best uit, de Iron Dome begint ook te haperen, de volgende stap zal zijn om Ayatollah Khamenei en zoveel mogelijk van zijn aanhang en klaarstaande opvolgers te doden, en heel snel.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:45:14 #135
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218011009
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je Israël met rust laat gebeurt er niets. :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218011010
quote:
Ik offer mezelf op voor jullie.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:45:22 #137
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218011011
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218011013
Osama Bin laden werd eens breed uitgemeten "vrijheidsstrijder (tegen de soviets) op vredespad" genoemd in een krant omdat zijn eenheid vóór de VS streed.

Toen de sovietunie viel waren zijn diensten abrupt niet langer nodig en werd notabene zijn regio door de VS gestolen voor olie als "bedankje". Osama voelde zich bedrogen en richte zijn woede oa op het WTC.

Een serie bedreigingen volgde in de media. De autoriteiten reageerden met wegwuiven.

In 1993 vond er een bomaanslag plaats op het WTC na vele waarschuwingen. Men deed nog steeds niet en de aanloop met bedreigingen volgde naar 9/11 bijna 10 jaar later.

Osama bin laden vloekte er op los over bezetting en verraad. Het enige wat moesten horen van de propagandamachine van Bush destijds was dat 'God is groot' een bedreiging was en 'you're either with us than against us'

Afgezien van dat de VS overduidelijk meer een middelvinger naar zijn medestanders heft was een speerpunt dat de autoriteiten zeer nalatig tot ronduit onverschillig zijn geweest met de bescherming van het WTC naar de Amerikanen zelf toe.

De conspiracy theorie over dat de VS er met 9/11 zelf achter zat én de invasie van Irak waren wat dat betreft een bliksemafleider van rechtszaken mbt berechten van verantwoordelijke personen die een bomaanslag wegwuifden en voorkomen van dikke schadeclaims. Ze staken de dollars liever in een kans om meer landen te veroveren voor grondstoffen dan dat ze het aan de nabestaanden van de ramp uitkeerden en excuses maakten voor het wegwuiven van bedreigingen van 1991 tot 2001.

En hoe onzinnig de vorming van de nieuwe wereld en vluchtelingenstromen waren. Nu staan we met eenzelfde riedeltje. Met het verschil dat we nu zogenaamd de illusie hebben dat we mogen beslissen terwijl de beslissing al lang en breed is gemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 22-06-2025 09:56:11 ]
  zondag 22 juni 2025 @ 09:45:49 #139
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_218011016
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:38 schreef Momo het volgende:
Steve is al meer dan 14 uur live en het is half 4 bij hem lol
Steve verdient een Oscar voor zijn inzet ;)
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 22 juni 2025 @ 09:47:09 #140
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218011025
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
ja dat zien we :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218011029
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee dat is niet wat ik zeg. Hun idee was blijkbaar dat het handig was om dicht bij een atoombom te zijn maar er geen te hebben. Dat is een domme misvatting geweest. De volgende keer zullen ze niet bij hoog verrijkt uranium stoppen.
Ze hebben nog maar een keer de les gekregen dat Amerika en Israel compleet onbetrouwbaar zijn.
Ik bedoel tijdens onderhandelingen hierover met Amerika begon Israel de aanval. Israel en Amerika liegen dat er al sprake zou zijn van een atoombom, dat wordt in elk geval weersproken door Amerikaanse diensten. Die als ze er bewijs voor hadden gegarandeerd zouden zeggen Iran heeft nukes en ze kunnen NY raken.
Het is vele malen logischer dat Iran daadwerkelijk een atoombom wilde bouwen, en niet “zo dicht mogelijk erbij” wilde komen. We praten hier over een land wiens doel het is om hun grootste aartsvijand, Israël, te vernietigen, en daarbij gerund wordt door een religieuze bende die oprecht geloven dat hun aardse bestaan enkel en alleen bedoeld is om hun beloning in het hiernamaals te verdienen.

Ze kunnen dit verdienen door zoveel mogelijk joden af te slachten en de staat Israël van de kaart te vegen, iets wat uitstekend mogelijk is dmv atoombommen gemonteerd op raketten. Dat ze daarbij zelf hun doodsvonnis zouden tekenen zegt hun niets; we hebben te maken met mensen met een ware verering voor de dood. Daar werkt het afschrikmiddel niet bij.

Dus nee, het is vrij duidelijk dat Iran niet “in de buurt van een atoombom” wilde komen, het is duidelijk dat ze deze willen bouwen, en lanceren op Israël en hun burgers, idem met de raketten die ze tot nu toe hebben afgevuurd op bijvoorbeeld Tel Aviv. Stel je even voor dat ipv een conventionele warhead er een atoombom op gemonteerd was.
pi_218011032
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja leuke wel. Als Israël datzelfde had gedaan met de bewoners van het gebied aldaar dan was het mogelijk al nooit zover gekomen.
pi_218011037
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Na 10 minuten rondlezen op het internet weet je al meer. Waarvoor kijk je dan? De duiding van experts? Allemaal dooddoeners.

"Hoe reageert de Iraanse bevolking hierop?"
"Die begrijpen allemaal dat dit een verdere escalatie is."

Valt daar echt niets zinnigers op te zeggen?
Ah zo.
NOS is toch al jaren aan het versimpelen om het journaal meer toegankelijk te maken voor iedereen? Altijd als ik dat kijk raak ik geïrriteerd door die geforceerde simpelheid en neutraliteit.

Als het om het midden oosten gaat kijk ik persoonlijk liever Israelisch nieuws, daar hebben ze een panel met experts en gaan ze met elkaar in discussie over zaken. Dat is een opzet die ik persoonlijk fijner vindt. En daarnaast lees ik nog een aantal Arabische nieuwssites.
pi_218011038
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je maakt alleen maar jezelf onsterfelijk belachelijk soort uitspraken, blijven vooral zo doorgaan.
Hoogstens bij de sociaal zwakkere lagen/gelovigen, dus daar stoor ik mij niet zo aan.
Conscience do cost.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:48:34 #145
117098 Hathor
Effe niet
pi_218011039
quote:
16s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Huh?!!!! Irak had toch kernwapens?!!!
Dat heeft nooit iemand beweert. Wel chemische wapens, maar die hadden ze in die tijd ook al niet meer. Daar hebben de Amerikanen de boel mee belazert.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:49:31 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218011045
Prima.

twitter
pi_218011048
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoorde een professor in Teheran zeggen bij de BBC dat het gewone Iraanse volk dacht dat de onderhandelingen juist goed verliepen, dat Trump ze in de val heeft gelokt, en dat ze na de eerste schrik zich verzamelen rond de landsvlag, (...).
Ik ben heel benieuwd hoe mensen in Iran hierover denken. Het lijkt me niet eenvoudig om een goed beeld te hebben van de situatie als je bent afgesloten van de rest van de wereld en alleen staatspropaganda te horen krijgt. Dat feit alleen al moet ze toch aan het denken zetten?

Ik heb meerdere kennissen uit Iran. Die hebben op dit moment geen contact met hun familie. Eén heeft een beetje contact gehad: familie gevlucht vanuit de stad naar een kleiner dorp om vervolgens daar gebombardeerd te worden. Dat zet kwaad bloed.
  zondag 22 juni 2025 @ 09:49:59 #148
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218011051
quote:
16s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja dat zien we :+
Hezbollah, Hamas en Houthi's, gefinancierd door Iran, tja en om dan te beweren dat Israël begonnen is is nogal hilarisch.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218011052
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het is vele malen logischer dat Iran daadwerkelijk een atoombom wilde bouwen, en niet “zo dicht mogelijk erbij” wilde komen. We praten hier over een land wiens doel het is om hun grootste aartsvijand, Israël, te vernietigen, en daarbij gerund wordt door een religieuze bende die oprecht geloven dat hun aardse bestaan enkel en alleen bedoeld is om hun beloning in het hiernamaals te verdienen.

Ze kunnen dit verdienen door zoveel mogelijk joden af te slachten en de staat Israël van de kaart te vegen, iets wat uitstekend mogelijk is dmv atoombommen gemonteerd op raketten. Dat ze daarbij zelf hun doodsvonnis zouden tekenen zegt hun niets; we hebben te maken met mensen met een ware verering voor de dood. Daar werkt het afschrikmiddel niet bij.

Dus nee, het is vrij duidelijk dat Iran niet “in de buurt van een atoombom” wilde komen, het is duidelijk dat ze deze willen bouwen, en lanceren op Israël en hun burgers, idem met de raketten die ze tot nu toe hebben afgevuurd op bijvoorbeeld Tel Aviv. Stel je even voor dat ipv een conventionele warhead er een atoombom op gemonteerd was.
Het is ook geen goed idee om handgranaten uit te delen in een filiaal van Brownies & Downies zullen we maar zeggen.
pi_218011053
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Dit past totaal niet bij het narratief dat Iran slechts onschuldige nucleair materiaal maakt en helemaal niet op een vernietiging van een ander land uit is zoals sommige users in dit topic beweren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')