Ja hoor, ik dacht al waar blijft ie.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
We leveren wapens aan Israel. Des te belangrijker nu is motie Piri, ik denk dat ze hem zsm opnieuw moet indienen nu zal er meer steun voor zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen kan toch zien dat Israel een baken van vrede is in de regioquote:Op zondag 22 juni 2025 09:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon dingen uit je duim aan het zuigen. Bijzonder, dit niveau had ik zelfs van jou niet verwacht.
quote:Op zondag 22 juni 2025 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker achterover hangen, eten, desnoods op de achtergrond een beetje het nieuws luisteren. Ik geloof gelijk dat veel meer mensen dat doen dan actief dingen zoeken en gaan lezen enzo
Heb niet alles terug gelezen hier maar volgens mij hoorde ik Steve daarstraks ook zeggen dat het nog onzeker is wat de schade is. Dus daar heeft de NOS-expert dan mogelijk een punt?quote:Op zondag 22 juni 2025 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens de expert op het NOS-journaal valt daar nog niks over te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
En het gaat nog steeds door. Wat een marteling!
Ja, lijkt me ook. Trump hoef je niet op z'n blauwe ogen te geloven.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb niet alles terug gelezen hier maar volgens mij hoorde ik Steve daarstraks ook zeggen dat het nog onzeker is wat de schade is. Dus daar heeft de NOS-expert dan mogelijk een punt?
Je maakt alleen maar jezelf onsterfelijk belachelijk soort uitspraken, blijven vooral zo doorgaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen kan toch zien dat Israel een baken van vrede is in de regio![]()
Het zijn gewoon religieuze terroristen. Net als de Ayatollah. En wij moeten als geciviliseerd land zover mogelijk weg blijven bij associaties met dit soort primitieve volken.
Als je Israël met rust laat gebeurt er niets.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen kan toch zien dat Israel een baken van vrede is in de regio![]()
Het zijn gewoon religieuze terroristen. Net als de Ayatollah. En wij moeten als geciviliseerd land zover mogelijk weg blijven bij associaties met dit soort primitieve volken.
Ik offer mezelf op voor jullie.quote:
Steve verdient een Oscar voor zijn inzetquote:Op zondag 22 juni 2025 09:38 schreef Momo het volgende:
Steve is al meer dan 14 uur live en het is half 4 bij hem lol
ja dat zien wequote:Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je Israël met rust laat gebeurt er niets.
Het is vele malen logischer dat Iran daadwerkelijk een atoombom wilde bouwen, en niet “zo dicht mogelijk erbij” wilde komen. We praten hier over een land wiens doel het is om hun grootste aartsvijand, Israël, te vernietigen, en daarbij gerund wordt door een religieuze bende die oprecht geloven dat hun aardse bestaan enkel en alleen bedoeld is om hun beloning in het hiernamaals te verdienen.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat ik zeg. Hun idee was blijkbaar dat het handig was om dicht bij een atoombom te zijn maar er geen te hebben. Dat is een domme misvatting geweest. De volgende keer zullen ze niet bij hoog verrijkt uranium stoppen.
Ze hebben nog maar een keer de les gekregen dat Amerika en Israel compleet onbetrouwbaar zijn.
Ik bedoel tijdens onderhandelingen hierover met Amerika begon Israel de aanval. Israel en Amerika liegen dat er al sprake zou zijn van een atoombom, dat wordt in elk geval weersproken door Amerikaanse diensten. Die als ze er bewijs voor hadden gegarandeerd zouden zeggen Iran heeft nukes en ze kunnen NY raken.
Ja leuke wel. Als Israël datzelfde had gedaan met de bewoners van het gebied aldaar dan was het mogelijk al nooit zover gekomen.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je Israël met rust laat gebeurt er niets.
Ah zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Na 10 minuten rondlezen op het internet weet je al meer. Waarvoor kijk je dan? De duiding van experts? Allemaal dooddoeners.
"Hoe reageert de Iraanse bevolking hierop?"
"Die begrijpen allemaal dat dit een verdere escalatie is."
Valt daar echt niets zinnigers op te zeggen?
Hoogstens bij de sociaal zwakkere lagen/gelovigen, dus daar stoor ik mij niet zo aan.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je maakt alleen maar jezelf onsterfelijk belachelijk soort uitspraken, blijven vooral zo doorgaan.
Dat heeft nooit iemand beweert. Wel chemische wapens, maar die hadden ze in die tijd ook al niet meer. Daar hebben de Amerikanen de boel mee belazert.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Huh?!!!! Irak had toch kernwapens?!!!
Ik ben heel benieuwd hoe mensen in Iran hierover denken. Het lijkt me niet eenvoudig om een goed beeld te hebben van de situatie als je bent afgesloten van de rest van de wereld en alleen staatspropaganda te horen krijgt. Dat feit alleen al moet ze toch aan het denken zetten?quote:Op zondag 22 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoorde een professor in Teheran zeggen bij de BBC dat het gewone Iraanse volk dacht dat de onderhandelingen juist goed verliepen, dat Trump ze in de val heeft gelokt, en dat ze na de eerste schrik zich verzamelen rond de landsvlag, (...).
Hezbollah, Hamas en Houthi's, gefinancierd door Iran, tja en om dan te beweren dat Israël begonnen is is nogal hilarisch.quote:
Het is ook geen goed idee om handgranaten uit te delen in een filiaal van Brownies & Downies zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het is vele malen logischer dat Iran daadwerkelijk een atoombom wilde bouwen, en niet “zo dicht mogelijk erbij” wilde komen. We praten hier over een land wiens doel het is om hun grootste aartsvijand, Israël, te vernietigen, en daarbij gerund wordt door een religieuze bende die oprecht geloven dat hun aardse bestaan enkel en alleen bedoeld is om hun beloning in het hiernamaals te verdienen.
Ze kunnen dit verdienen door zoveel mogelijk joden af te slachten en de staat Israël van de kaart te vegen, iets wat uitstekend mogelijk is dmv atoombommen gemonteerd op raketten. Dat ze daarbij zelf hun doodsvonnis zouden tekenen zegt hun niets; we hebben te maken met mensen met een ware verering voor de dood. Daar werkt het afschrikmiddel niet bij.
Dus nee, het is vrij duidelijk dat Iran niet “in de buurt van een atoombom” wilde komen, het is duidelijk dat ze deze willen bouwen, en lanceren op Israël en hun burgers, idem met de raketten die ze tot nu toe hebben afgevuurd op bijvoorbeeld Tel Aviv. Stel je even voor dat ipv een conventionele warhead er een atoombom op gemonteerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |