Ja al een tijdje. Maar nu heeft Dana het ook geaccepteerd. Net als met Khabib dat duurde ook even voordat Dana het accepteerde.quote:
Eindelijk, wat een aanfluiting voor de sport dat hele circus en eigenlijk gewoon de hele HW periode van Jones. Alsof zijn LHW periode nog niet controversieel genoeg was.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 10:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Eindelijk, wat een aanfluiting voor de sport dat hele circus en eigenlijk gewoon de hele HW periode van Jones. Alsof zijn LHW periode nog niet controversieel genoeg was.
Drie jaar Ngannou ducken, zogenaamd om te bulken en dan maar een paar kilo zwaarder aantreden dan het gewicht waarop hij tijdens zijn LHW periode rondliep. Absurd gevecht tegen een gepensioneerde Stipe die absoluut niet gevechtsklaar was. Vervolgens Aspinall ducken en het zo lang mogelijk uitrekken om hem te fucken
Ik vond het ook wel meevallen, misschien iets te voorzichtig van Rountree maar dat begrijp ik wel als je in je vorige gevecht zoveel schade hebt opgelopen tegen Pereiraquote:Op zondag 22 juni 2025 11:31 schreef Discombobulate het volgende:
Snap niet waarom de fans Rountree vs Hill saai vonden. Het was een super technisch gevecht van Rountree.
Misschien dat het daarom opeens zo snel is gegaan, volgens mij zei Dana eerder deze week nog dat het in de komende weken duidelijk zou wordenquote:Op zondag 22 juni 2025 14:52 schreef THEFXR het volgende:
Jones heeft opnieuw een aanklacht van een hit and run!
Las het net jaquote:Op zondag 22 juni 2025 14:52 schreef THEFXR het volgende:
Is gewoon een test van God.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:52 schreef THEFXR het volgende:
Zal wel Ankalaev gaan worden of misschien toveren ze Rico Verhoeven uit de hoge hoed.quote:
Dat wordt sowieso een keiharde knockout door Almeida. Levensgevaarlijk gevecht voor Aspinall.quote:
Tsarukyan is de back-up.quote:Statement from Christopher Dodd, the attorney for Jon Jones, regarding recent allegations against him:
"As Jon’s lawyer, I am stunned by the Albuquerque Police Department’s decision to charge him in this new case.
In the thousands of cases I have handled in my career, I have never seen a case as strange and unwarranted as this one.
Jon was not driving that night; he wasn’t in the car. It appears that an intoxicated woman used a false allegation against Jon to avoid being arrested for DWI, and the police fell for it.
Based on the criminal complaint, it looks like they went so far as to seek a warrant for Jon’s cell phone records while conducting a misdemeanor traffic investigation.
I have never heard of such a thing. It is truly unbelievable that the police would waste this amount of resources on such a case.
The only thing I can think of is that the police were targeting Jon for improper purposes. We will get to the bottom of it and make sure that this baseless case is dismissed.”
Raar verhaal leest alsof Jon uit de wagen gesprongen is en gevlucht is.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsarukyan is de back-up.
Bekijk deze YouTube-video
Typical Jonesquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:15 schreef THEFXR het volgende:
Jones weer met een hit en run,zat tijdens het rijden dat vrouwtje te vingeren en crasht, springt uit de auto en vlucht want onder invloed.
Vrouwtje blijft zitten met alleen een shirt aan en geen ondergoed.
Blauwe komt en bellen Jones op en hij komt met bedreigingen door de tel.
Vrouwtje kwaad, heel haar auto kapot.
Geeft toe dat ze samen met jones alcohol en paddo's had gedaan.
2e ronde KO van Topuriaquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar de zwaardere Topuria en hoe zijn grondspel is ten opzichte van Oliveira.
UFC op Eurosport (YouTube) heeft ook wel mooie pre-analyses. Hier met Strefan Struve,
https://www.ufc.com/event/ufc-317quote:04:00 Main Card
(154.5) Charles Oliveira #2 vs. Ilia Topuria (155) – vacant UFC lightweight world championship
(125) Alexandre Pantoja (c) vs. #4 Kai Kara-France (125) – UFC flyweight world championship
(125.5) Brandon Royval #1 vs. #11 Joshua Van (125.5)
(156) Beneil Dariush #9 vs. #10 Renato Moicano (156)
(136) Payton Talbott vs. Felipe Lima (135.5)
Back-up(s): #1 Arman Tsarukyan (155)
02:00 Prelims
(185.5) Jack Hermansson vs. Gregory Rodrigues (186)
(145.5) Hyder Amil vs. Jose Delgado (145.5)
(125.5) Viviane Araujo #8 vs. #10 Tracy Cortez (126)
**(156) Terrance McKinney vs. Viacheslav Borshchev (155)
01:00 Early Prelims
(170.5) Niko Price vs. Jacobe Smith (170.5)
(257.5) Jhonata Diniz vs. Alvin Hines (259.5)
*(---) Christopher Ewert vs. Jackson McVey (185) – Fight cancelled
*Ewert came in on short notice and was ten pounds overweight as he was told to stop weight cutting, he has been cut from the promotion, per the weigh-in show. His opponent McVey did make weight most likely to get his show money.
**McKinney weighed in at 156.5 and succesfully tried again with box.
quote:Sedriques Dumas was scheduled to face undefeated promotional newcomer Jackson McVey at this event in a middleweight bout. However, Dumas pulled out for unknown reasons and was replaced by another undefeated newcomer Christopher Ewert.
Bekijk deze YouTube-videoquote:20:30 Flyweight GOAT Demetrious Johnson stops by the studio.
21:00 Top UFC welterweight contender Ian Machado Garry is up next.
21:30 GLORY heavyweight champion Rico Verhoeven returns following his latest title defense.
22:00 Tom Aspinall, the undisputed UFC heavyweight champion of the world, closes us out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was sowieso nooit sprake van. Topuria vs. Pimblett als ie morgen wint.quote:
Oliveira vs. Holloway rematch voor de titel wil ik ook wel zien. Die eerste pot in Saskatoon ofzoiets was erg teleurstellend.quote:
Dat hele weight cutten is achterlijk. Er moet er eerst eentje komen te overlijden voor daar wat aan gedaan wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:15 schreef Discombobulate het volgende:
Dat team van Oliveira heeft toch echt iets homo-erotisch op een vage manier. Gaan janken met elkaar en handjes vast tijdens die weight cut, Bijbelse liederen zingen, knuffelen, etc.
Conor nog echt wel wat meer (en leuker), maar bijzonder veel zelfvertrouwen jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria z'n zelfvertrouwen is wel echt het grootste wat ik ooit bij iemand gezien heb. Gaat hij het waarmaken?
Topuria is wat Conor had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Conor nog echt wel wat meer (en leuker), maar bijzonder veel zelfvertrouwen ja
Zou ik ook voor zijn hoor, maar dat gaat de sport best wel ingrijpend veranderen en daar moet je wel even goed over nadenken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat hele weight cutten is achterlijk. Er moet er eerst eentje komen te overlijden voor daar wat aan gedaan wordt.
weigh ins op fight night en hydratatie tests. Ben je meteen van dat gelul over weight bullying af.
Ik denk dat je vooral moet denken aan andere gewichtsklasses. Het is ook zeker geen kleine ingreep, maar hoe het nu gaat is een doodlopend pad, omdat je in sommige gevallen tegenover iemand staat die ontzettend goed kan cutten en daardoor een groot voordeel heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou ik ook voor zijn hoor, maar dat gaat de sport best wel ingrijpend veranderen en daar moet je wel even goed over nadenken.
Wat moet je dan met, bijvoorbeeld, Kayla Harrison?
En er zijn heel veel andere minder duidelijke caveats.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Get ready for UFC 317 live from Las Vegas with Brendan Fitzgerald, Chael Sonnen, Anthony Smith, Dominick Cruz, Brett Okamoto, Ian Parker and Joe Fortenbaugh preview the two title fights and more
Nieuw tijdperk de UFC verkoopt zichzelf wel zonder sterren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:55 schreef Discombobulate het volgende:
Dana had weer even een rising star nodig nadat Bo Nickal niet bleek wat iedereen van hem zei, dus dan doen we maar weer Talbott op de main.
Mag hoor, ik hoop alleen dat hij z'n grondwerk en worstelen verbeterd heeft, want dat bleek echt zijn grote zwakte.
Jaa daar mogen ze van mij wel mee stoppen. Altijd zo cringe als ze een uitdager de ring in halen na een partij. Laat de overwinnaar even zijn moment hebben... Hij is net double champ geworden gvd.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:18 schreef Discombobulate het volgende:
Die duw van Topuria leek echt wel gescript. Hij keek zo raar nadat hij het gedaan had. Maar wat was dat een enge knock out zeg.![]()
En hype voor Van, maar ik denk dat Pantoja hem zo oprolt.
Hangt van de types af, maar Topuria is niet een type als McGregor.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jaa daar mogen ze van mij wel mee stoppen. Altijd zo cringe als ze een uitdager de ring in halen na een partij. Laat de overwinnaar even zijn moment hebben... Hij is net double champ geworden gvd.
15 jaar UFC.. En hij had al nooit een sterke kin.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria precies zoals hij ook zei, eerste ronde.![]()
Nu ben ik sowieso al wel wat minder fan van Oliveira aangezien hij altijd wel geraakt wordt en dat echt wel mee gaat tellen naarmate je ouder wordt.
Paddy is geen partij voor Ilia Komop zegquote:Op zondag 29 juni 2025 16:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
15 jaar UFC.. En hij had al nooit een sterke kin.
Was weer een leuke avond, paar goeie bangers. Ben benieuwd, Paddy is sterk, maar vecht ook met het neusje omhoog.
We moeten meteen na het gevecht weten wat de volgend de tegenstander is van iedereen.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jaa daar mogen ze van mij wel mee stoppen. Altijd zo cringe als ze een uitdager de ring in halen na een partij. Laat de overwinnaar even zijn moment hebben... Hij is net double champ geworden gvd.
Makhachev vs. Topuria had ook gekund ipv Oliveira.quote:Aspinall (ic) vs. #1 Gane
Ankalaev vs. #1 Pereira II
Della Maddalena vs. Makhachev
I. Topuria vs. #8 Pimblett
Volkanovski vs. #4 Evloev
Dvalishvili vs. #4 Sandhagen
Pantoja vs. #11 Van
Evloev moet eerst tegen Pico in Abu Dhabi. Die kaarten daar zijn ook echt geweldig. Kijk daar ook heel erg naar uit.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:54 schreef Nober het volgende:
Allemaal nog niet officieel...
[..]
Makhachev vs. Topuria had ook gekund ipv Oliveira.
Dacht dat het niet door was gegaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Evloev moet eerst tegen Pico in Abu Dhabi. Die kaarten daar zijn ook echt geweldig. Kijk daar ook heel erg naar uit.
Main Card/PPVquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:34 schreef Discombobulate het volgende:
UFC event in het Witte Huis.
Soms schaam ik me dat ik zo'n fan ben van deze sport, maar aan de ene kant vind ik het ook wel grappig.
Ik kan 't niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:48 schreef Nober het volgende:
De Ridder/Whittaker vs. Imavov op de brug in Nijmegen
Is toch mooi johquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:34 schreef Discombobulate het volgende:
UFC event in het Witte Huis.
Soms schaam ik me dat ik zo'n fan ben van deze sport, maar aan de ene kant vind ik het ook wel grappig.
Het is ook mooi. Alleen een beetje raar misschien.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Is toch mooi joh
https://youtube.com/shorts/zigtV3Xnblg?si=HsW9J9UPq567i8K1
Triple champ? Islam gaat ook omhoog hé.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu pas teruggekeken, maar erg indrukwekkend hoe Topuria het doet. Aan de andere kant is de timing van zijn opkomst wel perfect natuurlijk, met legendes als Max, Volk en Oliveira allemaal iets over hun top. Gevecht tegen Islam wil je dan heel graag zien, dus dat zal er wel niet komen.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-july-12-2025quote:03:00 Main Card
(261) Derrick Lewis #10 vs. #14 Tallison Teixeira (259)
(170.5) Stephen Thompson #12 vs. Gabriel Bonfim (171)
(146) Calvin Kattar #15 vs. Steve Garcia (146)
(146) Nate Landwehr vs. Morgen Charriere (146)
(249) Vitor Petrino vs. Austen Lane (245)
(206) Junior Tafa vs. Tuco Tokkos (206)
00:00 Prelims
(170.25) Max Griffin vs. Chris Curtis (170.5)
(170.5) Jake Matthews vs. Chidi Njokuani (171.5)*
(126) Lauren Murphy vs. Eduarda Moura (126)
(238) Kennedy Nzechukwu vs. Valter Walker (244.5)
(156) Mitch Ramirez vs. Mike Davis (155.25)
(115.5) Fatima Kline vs. Melissa Martinez (116)
*Njokuani missed weight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:01 schreef Nober het volgende:
UFC on ESPN: Lewis vs. Teixeira (also known as UFC on ESPN 70) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on July 12, 2025, at Bridgestone Arena in Nashville, Tennessee, United States.
[..]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-july-12-2025
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_ESPN:_Lewis_vs._Teixeira
https://www.tapology.com/(...)6523-ufc-fight-night
Post-fight PresserHad eerst zoiets van dit wordt helemaal niks, maar toch wel heel leuke kaart. Ook Thompson weer eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik vond de stoppage ook aardig vroeg idd..quote:Op zondag 13 juli 2025 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
Twijfelachtige stoppage bij Lewis, maar wel veel sensatie bij hem.![]()
Petrino naar heavyweight. Hij kan daar heel interessant worden. Top 5 zeker weten.
Die hw slaan hard, dus een paar klappen is het gedaan, dus moet zo'n ref er bovenop staan.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
Twijfelachtige stoppage bij Lewis, maar wel veel sensatie bij hem.![]()
Petrino naar heavyweight. Hij kan daar heel interessant worden. Top 5 zeker weten.
Zijn direct van X afgehaald lijkt me? Ik heb ze niet gezien.quote:
Nee dankjewel.quote:
Max heeft ook een eigen kanaal.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Max die met die tour guide gewoon alligators lopen te aaien in het wild?![]()
Je kan wel merken dat het in Louisiana is.
quote:This is massive. Dave Feldman breaks down @bareknucklefc's $25 million tournament:
"We're going to call it the the World's Baddest Man Tournament. It's going to be 185lbs-275lbs in an open weight division, bareknuckle.
It's a $25 million all-in tournament. The winner will walk with $15 million. We have 32 fighters from 5 continents around the world. That will start in March of 2026 and culminate in March of 2027. 10 events."
Anddddd it's gone.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Evloev moet eerst tegen Pico in Abu Dhabi. Die kaarten daar zijn ook echt geweldig. Kijk daar ook heel erg naar uit.
Volkanovski vs. #4 Arnold Allen next?quote:A featherweight bout between Movsar Evloev and promotional newcomer Aaron Pico was scheduled for this event. They were briefly expected to meet at UFC Fight Night: Burns vs. Morales in May, but it did not come to fruition. In turn, under two weeks prior to this event, Evloev had to withdraw due to an injury and it is unclear if a replacement will be found or not for Pico.
Wat retirements betreft weten we dat dat voor MMA toch allemaal wat minder serieus moet worden genomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar nog wat speculatie dat áls Porier wint hij mogelijk nog één keer wil tegen Topuria en dat dit niet per se z'n laatste gevecht hoeft te zijn.
Hij vindt zichzelf een ongekroonde champ. Ergens snap ik wel waarom hij dat denkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar nog wat speculatie dat áls Porier wint hij mogelijk nog één keer wil tegen Topuria en dat dit niet per se z'n laatste gevecht hoeft te zijn.
00:00quote:Asu Almabayev and Ramazan Temirov were expected to face each other in a flyweight bout on the preliminary card. However, Temirov pulled out due to failing a drug test in early July and was replaced by Jose Ochoa.
RDR heeft al 2 nederlagen gehad bij ONE.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Discombobulate het volgende:
Meer zin in het event van volgende week, maar die van dit weekend is ook zeker niet slecht.
De eerste loss van onze Reinier volgende week.
I know, maak maar een grapje. Maar ik ben voor Bobby Knuckles, te veel fanboy van hem. Resultaat wordt hoe dan ook kut, alleen gun ik het Whittaker wat meer.quote:
https://www.ufc.com/event/ufc-318quote:04:00 Main Card
(155) Max Holloway #4 vs. #5 Dustin Poirier (156)*
(185) Paulo Costa #13 vs. #14 Roman Kopylov (185)
(170) Kevin Holland #14 vs. Daniel Rodriguez (170)
(145) Dan Ige #14 vs. Patricio Freire (145)
(155) Michael Johnson vs. Daniel Zellhuber (156)
02:00 Prelims
(135) Kyler Phillips #12 vs. #15 Vinicius Oliveira (135)
(186) Marvin Vettori #10 vs. #11 Brendan Allen (185)
(170) Francisco Prado vs. Nikolay Veretennikov (169)
(185) Ateba Abega Gautier vs. Robert Valentin (186)
00:00 Early Prelims
(171) Adam Fugitt vs. Islam Dulatov (171)
(205) Jimmy Crute vs. Marcin Prachnio (205)
(252) Ryan Spann vs. Lukasz Brzeski (242)
(186) Brunno Ferreira vs. Jackson McVey (185)
(125) Carli Judice vs. Nicolle Caliari (126)
*Poirier missed the championship weight by 1lb for the fugazi belt
[ Bericht 40% gewijzigd door Nober op 18-07-2025 17:07:16 ]
Oh, Costello ook (bij andere organisatie dan). Ik vind hem altijd wel echt heel erg sterk. Eblen ken ik niet zo goed. Waarom zou je zeggen dat hij wint? Wat is de zwakke plek van Costello?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Nober het volgende:
Max Holloway vs. Dustin Poirier
Paulo Costa vs. Roman Kopylov
Kevin Holland vs. Daniel Rodriguez
Dan Ige vs. Patrício Freire
Michael Johnson vs. Daniel Zellhuber
Johnny Eblen (c) vs. Costello van Steenis
https://en.wikipedia.org/wiki/PFL_Champions_Series_2
Eblen heeft als achtergrond worstelen en is ongeslagen met 16-0 en won eerder al van Mousasi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh, Costello ook (bij andere organisatie dan). Ik vind hem altijd wel echt heel erg sterk. Eblen ken ik niet zo goed. Waarom zou je zeggen dat hij wint? Wat is de zwakke plek van Costello?
Kan hele mooie pot worden dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Eblen heeft als achtergrond worstelen en is ongeslagen met 16-0 en won eerder al van Mousasi.
Ja vet. Wist niet eens dat het in New Orleans was, moest meteen aan de serie Treme denken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:22 schreef Discombobulate het volgende:
De kwaliteit van die Cold Open trailers is echt altijd waanzinnig goed. UFC heeft echt zo'n verschrikkelijk goed media team zeg. Dat zie je elders nergens.
Wow Treme heb ik niemand meer horen noemen sinds het uitkwam, zeer ondergewaardeerd dusquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja vet. Wist niet eens dat het in New Orleans was, moest meteen aan de serie Treme denken.
Dit is het gevecht tussen misschien wel de twee meest alom geliefde vechters van deze tijd.
Khamzat pakt hem in de eerste 2 minutenquote:Op zondag 20 juli 2025 11:31 schreef Discombobulate het volgende:
Die call out van Costa voor Chimaev.![]()
Zou het gevecht alsnog wel graag willen zien.
Tegen Burns en Usman hebben we gezien dat Khamzat er ook langer over doet.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Khamzat pakt hem in de eerste 2 minuten
Met of zonder gewicht?quote:Op zondag 20 juli 2025 20:29 schreef jigggy het volgende:
Zojuist Conor z’n dickpic doorgestuurd gekregenx 10000
quote:1 p.m. ET: Ariel and the gang react to anything and everything from the weekend in combat sports.
2 p.m. ET: Paulo Costa checks back in following his big win over Roman Kopylov.
2:30 p.m. ET: New PFL middleweight champion Costello Van Steenisreflects on his massive, buzzer-beater upset of Johnny Eblen.
3 p.m. ET: Daniel Rodriguez is back after his thrilling win over Kevin Holland.
3:20 p.m. ET: TNA superstar AJ Francis joins us in-studio the day after Slammiversary.
4:15 p.m. ET: Eric Bischoff is next up in-studio.
5:15 p.m. ET: Newly retired Dustin Poirier closes us out after his final fight at UFC 318.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-july-26-2025quote:21:00 Main Card
Robert Whittaker #5 vs. #12 Reinier de Ridder
Petr Yan #3 vs. #13 Marcus McGhee
Sharabutdin Magomedov vs. Marc-Andre Barriault
Asu Almabayev #9 vs. #13 Ramazan Temirov
Nikita Krylov #10 vs. #13 Bogdan Guskov
18:00 Prelims
Bryce Mitchell #15 vs. Said Nurmagomedov
Muslim Salikhov vs. Carlos Leal
Davey Grant vs. Da'Mon Blackshear
Amanda Ribas #7 vs. #10 Tabatha Ricci
Ibo Aslan vs. Billy Elekana
Mohammad Yahya vs. Steven Nguyen
Martin Buday #13 vs. Marcus Buchecha
Heeft hij weer rare dingen geroepen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
En Bryce Mitchell is van de main card afgehaald blijkbaar.
Nee, laatste tijd eigenlijk vrij weinig, maar ik denk dat de UFC 'm nog steeds een steek onder wat wil geven door het een beetje zo te spelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heeft hij weer rare dingen geroepen?
Bobby Knucklesquote:
Amerikanen meten zichzelf doorgaans op hoge schoenen, van NBA basketballers is bekend dat hun daadwerkelijke lengte meestal 1.5 inch korter isquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:00 schreef Discombobulate het volgende:
Ik had Reinier wel iets groter dan Whittaker verwacht eigenlijk. Je kan die lengtes echt nooit inschatten tenzij je ze daadwerkelijk bij de face offs ziet.
Izzy is even lang als Reinier trouwens.
Die stond niet op de main.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
En Bryce Mitchell is van de main card afgehaald blijkbaar.
Echt zin in!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
We beginnen om 19:00 op HBO, Reinier staat rond 23:00 op de planning
Als ie 'm niet naar de grond krijgt verliest ie.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt zin in!
Ik denk dat Reinier gewoon super irritant moet gaan vechten en hem uitlokken
Larper fest?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
16 augustus heb ik festival dus ik hoef geen abo af te sluiten, bedankt.
50% kans om te vechten danquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:49 schreef Nober het volgende:
RDR als back-up zou leuk zijn.
[ afbeelding ]
Paycheck. En mogelijk een titelgevecht tegen de winnaar.quote:
Directe linkquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:06 schreef superniger het volgende:
Tijd voor een chin to eye.
https://youtube.com/shorts/I3mpfgGyvzY?si=5VX76giTPp8ine6C
Blanke mensen zijn beschaafd, wij focussen liever op gevecht in plaats van muziek.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:18 schreef superniger het volgende:
Matige walk out muziek.
Da deden Overeem en Mousasi veel beter.
Gewoon zoiets:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Blanke mensen zijn beschaafd, wij focussen liever op gevecht in plaats van muziek.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:30 schreef RipCity het volgende:
Dit is nog passiever dan Judo op de Olympische spelen
Hoor helaas niet bij zo'n vriendelijk clubje.quote:
Zeker en dat van Robert, die kan wel klappenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Reinier kan wel incasseren zeg, ongelooflijk dat hij na dat pak slaag opstond en er scherper uitzag dan Whittaker
Op conditie moet ie ‘m pakkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:50 schreef RudyL het volgende:
38-38 op naar een laatste hele uitgeputte ronde
Ja, kansloos.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:56 schreef RudyL het volgende:
Verlies je hem doordat je de laatste 40 seconden hem het initiatief geeft.
Daniel de Rugridder.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:02 schreef Nober het volgende:
Toch knap met twee kids van 6 en 4 jaar.
[ afbeelding ]
2,4,5 RDRquote:Op zondag 27 juli 2025 00:02 schreef jigggy het volgende:
Lol ik ben blij hoor maar hoe won RDR dit in godsnaam
Nog tegen hem gespeelt in de 3e reserve klasse in het 13e van mijn club, moest tyfus veel rennen die dag, echt niet grappig dat oud profs bij amateurs gaan ballen.quote:
Ik hoop dat hij zijn titel behoudt maar ik wil DDP - RDR echt zien, lijkt me zo'n vaag gevechtquote:Op zondag 27 juli 2025 00:06 schreef RudyL het volgende:
Na niet heel overtuigend kwam de title shot vraag er ook niet heel overtuigend uit. Laat hem maar tegen de verliezer van Du Plesis - Chimaev gaan. Dan mag de winnaar van Imamov - Borralho eerst voor de title gaan
1 was ook wel voor Whitaker hoor.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:12 schreef RudyL het volgende:
Ben trouwens ook nog benieuwd of er een jurylid is geweest die 3 toch aan RDR gaf en 5 aan Robbert. We gaan nu uit van dat alleen 5 de ronde van verschil is, maar UFC kennende kan ook daar wel wat geks in zijn.
3 was puur een lockdown uit wanhoop, rest volledig RDR. Ja ik vind ook dat doe voor Robbert is, maar ben benieuwd
Vermoed dat die nog 1 partij moet voor die voor de titel magquote:Op zondag 27 juli 2025 05:28 schreef THEFXR het volgende:
De ridder met echt aan zijn kickboksen gaan werken.
Verder was het niet overtuigend, met een splitje gaan je geen titleshot krijgen.
Jep.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Discombobulate ZIEDEND wanneer hij dit morgenochtend terugkijkt
Hij gaat nooit een shot krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vermoed dat die nog 1 partij moet voor die voor de titel mag
Nieuwe naam pushen?quote:Op zondag 27 juli 2025 00:02 schreef jigggy het volgende:
Lol ik ben blij hoor maar hoe won RDR dit in godsnaam
Dat zou debiel zijn, Costa verdient voorlopig niks in die richting.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef jigggy het volgende:
Costa VS RDR en dan de winnaar voor de titel lijkt me best een leuke
Dan Henderson tegen Bisping, Miocic tegen Jones, GSP tegen Bisping, O'Malley weer tegen Merab, Oliveira tegen Topuria...quote:Op zondag 27 juli 2025 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zou debiel zijn, Costa verdient voorlopig niks in die richting.
In een alternate reality had Rob kunnen winnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Reinier kan wel incasseren zeg, ongelooflijk dat hij na dat pak slaag opstond en er scherper uitzag dan Whittaker
Wat denk je dat zijn volgende gevecht zal zijn? Allen lijkt me het meest logischquote:Op zondag 27 juli 2025 19:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
In een alternate reality had Rob kunnen winnen.
Dolidze? Allen kan idd ook. Ik zie hem daar dan wel makkelijk van winnen. Winnaar Dolidze vs. Hernandez.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat denk je dat zijn volgende gevecht zal zijn? Allen lijkt me het meest logisch
Dat weet ik , maar wat heeft dat te maken met wat ik net zei?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cees en GDR zijn de enigste nl-ers die voor de titel hebben gevochten.
But wait, there's more...quote:Op maandag 28 juli 2025 12:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cees en GDR zijn de enigste nl-ers die voor de titel hebben gevochten.
Wacht, ik zag net een goede op Instagram. Whittaker vs MVP als MVP van Cannonier wint.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat denk je dat zijn volgende gevecht zal zijn? Allen lijkt me het meest logisch
Brady vs JDM als Islam verliest?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:52 schreef Nober het volgende:
Wie is de volgende UFC kampioen uit de USA?
https://www.ufc.com/rankings
Dat idd een blamage dat ik Bas vergeet. Toch denk ik dat de ridder niet voor de titel mag gaan, ook al wint hij zijn volgende partij.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:35 schreef Nober het volgende:
[..]
But wait, there's more...
En toen UFC nog geen WMMA had.
Izzy is de enige die ik kan bedenken, maar die wil sowieso niet.quote:
Is voor Izzy ook echt een gruwelijk slechte matchupquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Izzy is de enige die ik kan bedenken, maar die wil sowieso niet.
Ben er nog steeds niet overheen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |