Daniel de Rugridder.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:02 schreef Nober het volgende:
Toch knap met twee kids van 6 en 4 jaar.
[ afbeelding ]
2,4,5 RDRquote:Op zondag 27 juli 2025 00:02 schreef jigggy het volgende:
Lol ik ben blij hoor maar hoe won RDR dit in godsnaam
Nog tegen hem gespeelt in de 3e reserve klasse in het 13e van mijn club, moest tyfus veel rennen die dag, echt niet grappig dat oud profs bij amateurs gaan ballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat hij zijn titel behoudt maar ik wil DDP - RDR echt zien, lijkt me zo'n vaag gevechtquote:Op zondag 27 juli 2025 00:06 schreef RudyL het volgende:
Na niet heel overtuigend kwam de title shot vraag er ook niet heel overtuigend uit. Laat hem maar tegen de verliezer van Du Plesis - Chimaev gaan. Dan mag de winnaar van Imamov - Borralho eerst voor de title gaan
1 was ook wel voor Whitaker hoor.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:12 schreef RudyL het volgende:
Ben trouwens ook nog benieuwd of er een jurylid is geweest die 3 toch aan RDR gaf en 5 aan Robbert. We gaan nu uit van dat alleen 5 de ronde van verschil is, maar UFC kennende kan ook daar wel wat geks in zijn.
3 was puur een lockdown uit wanhoop, rest volledig RDR. Ja ik vind ook dat doe voor Robbert is, maar ben benieuwd
Vermoed dat die nog 1 partij moet voor die voor de titel magquote:Op zondag 27 juli 2025 05:28 schreef THEFXR het volgende:
De ridder met echt aan zijn kickboksen gaan werken.
Verder was het niet overtuigend, met een splitje gaan je geen titleshot krijgen.
Jep.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Discombobulate ZIEDEND wanneer hij dit morgenochtend terugkijkt
Hij gaat nooit een shot krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vermoed dat die nog 1 partij moet voor die voor de titel mag
Nieuwe naam pushen?quote:Op zondag 27 juli 2025 00:02 schreef jigggy het volgende:
Lol ik ben blij hoor maar hoe won RDR dit in godsnaam
Dat zou debiel zijn, Costa verdient voorlopig niks in die richting.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef jigggy het volgende:
Costa VS RDR en dan de winnaar voor de titel lijkt me best een leuke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |