Nee dankjewel.quote:
Max heeft ook een eigen kanaal.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:24 schreef Discombobulate het volgende:
Max die met die tour guide gewoon alligators lopen te aaien in het wild?![]()
Je kan wel merken dat het in Louisiana is.
quote:This is massive. Dave Feldman breaks down @bareknucklefc's $25 million tournament:
"We're going to call it the the World's Baddest Man Tournament. It's going to be 185lbs-275lbs in an open weight division, bareknuckle.
It's a $25 million all-in tournament. The winner will walk with $15 million. We have 32 fighters from 5 continents around the world. That will start in March of 2026 and culminate in March of 2027. 10 events."
Anddddd it's gone.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Evloev moet eerst tegen Pico in Abu Dhabi. Die kaarten daar zijn ook echt geweldig. Kijk daar ook heel erg naar uit.
Volkanovski vs. #4 Arnold Allen next?quote:A featherweight bout between Movsar Evloev and promotional newcomer Aaron Pico was scheduled for this event. They were briefly expected to meet at UFC Fight Night: Burns vs. Morales in May, but it did not come to fruition. In turn, under two weeks prior to this event, Evloev had to withdraw due to an injury and it is unclear if a replacement will be found or not for Pico.
Wat retirements betreft weten we dat dat voor MMA toch allemaal wat minder serieus moet worden genomen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar nog wat speculatie dat áls Porier wint hij mogelijk nog één keer wil tegen Topuria en dat dit niet per se z'n laatste gevecht hoeft te zijn.
Hij vindt zichzelf een ongekroonde champ. Ergens snap ik wel waarom hij dat denkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar nog wat speculatie dat áls Porier wint hij mogelijk nog één keer wil tegen Topuria en dat dit niet per se z'n laatste gevecht hoeft te zijn.
00:00quote:Asu Almabayev and Ramazan Temirov were expected to face each other in a flyweight bout on the preliminary card. However, Temirov pulled out due to failing a drug test in early July and was replaced by Jose Ochoa.
RDR heeft al 2 nederlagen gehad bij ONE.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Discombobulate het volgende:
Meer zin in het event van volgende week, maar die van dit weekend is ook zeker niet slecht.
De eerste loss van onze Reinier volgende week.
I know, maak maar een grapje. Maar ik ben voor Bobby Knuckles, te veel fanboy van hem. Resultaat wordt hoe dan ook kut, alleen gun ik het Whittaker wat meer.quote:
https://www.ufc.com/event/ufc-318quote:04:00 Main Card
(155) Max Holloway #4 vs. #5 Dustin Poirier (156)*
(185) Paulo Costa #13 vs. #14 Roman Kopylov (185)
(170) Kevin Holland #14 vs. Daniel Rodriguez (170)
(145) Dan Ige #14 vs. Patricio Freire (145)
(155) Michael Johnson vs. Daniel Zellhuber (156)
02:00 Prelims
(135) Kyler Phillips #12 vs. #15 Vinicius Oliveira (135)
(186) Marvin Vettori #10 vs. #11 Brendan Allen (185)
(170) Francisco Prado vs. Nikolay Veretennikov (169)
(185) Ateba Abega Gautier vs. Robert Valentin (186)
00:00 Early Prelims
(171) Adam Fugitt vs. Islam Dulatov (171)
(205) Jimmy Crute vs. Marcin Prachnio (205)
(252) Ryan Spann vs. Lukasz Brzeski (242)
(186) Brunno Ferreira vs. Jackson McVey (185)
(125) Carli Judice vs. Nicolle Caliari (126)
*Poirier missed the championship weight by 1lb for the fugazi belt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Nober op 18-07-2025 17:07:16 ]
Oh, Costello ook (bij andere organisatie dan). Ik vind hem altijd wel echt heel erg sterk. Eblen ken ik niet zo goed. Waarom zou je zeggen dat hij wint? Wat is de zwakke plek van Costello?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Nober het volgende:
Max Holloway vs. Dustin Poirier
Paulo Costa vs. Roman Kopylov
Kevin Holland vs. Daniel Rodriguez
Dan Ige vs. Patrício Freire
Michael Johnson vs. Daniel Zellhuber
Johnny Eblen (c) vs. Costello van Steenis
https://en.wikipedia.org/wiki/PFL_Champions_Series_2
Eblen heeft als achtergrond worstelen en is ongeslagen met 16-0 en won eerder al van Mousasi.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh, Costello ook (bij andere organisatie dan). Ik vind hem altijd wel echt heel erg sterk. Eblen ken ik niet zo goed. Waarom zou je zeggen dat hij wint? Wat is de zwakke plek van Costello?
Kan hele mooie pot worden dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Eblen heeft als achtergrond worstelen en is ongeslagen met 16-0 en won eerder al van Mousasi.
Ja vet. Wist niet eens dat het in New Orleans was, moest meteen aan de serie Treme denken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:22 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De kwaliteit van die Cold Open trailers is echt altijd waanzinnig goed. UFC heeft echt zo'n verschrikkelijk goed media team zeg. Dat zie je elders nergens.
Wow Treme heb ik niemand meer horen noemen sinds het uitkwam, zeer ondergewaardeerd dusquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja vet. Wist niet eens dat het in New Orleans was, moest meteen aan de serie Treme denken.
Dit is het gevecht tussen misschien wel de twee meest alom geliefde vechters van deze tijd.
Khamzat pakt hem in de eerste 2 minutenquote:Op zondag 20 juli 2025 11:31 schreef Discombobulate het volgende:
Die call out van Costa voor Chimaev.![]()
Zou het gevecht alsnog wel graag willen zien.
Tegen Burns en Usman hebben we gezien dat Khamzat er ook langer over doet.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
Khamzat pakt hem in de eerste 2 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |