Dan Henderson tegen Bisping, Miocic tegen Jones, GSP tegen Bisping, O'Malley weer tegen Merab, Oliveira tegen Topuria...quote:Op zondag 27 juli 2025 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zou debiel zijn, Costa verdient voorlopig niks in die richting.
In een alternate reality had Rob kunnen winnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Reinier kan wel incasseren zeg, ongelooflijk dat hij na dat pak slaag opstond en er scherper uitzag dan Whittaker
Wat denk je dat zijn volgende gevecht zal zijn? Allen lijkt me het meest logischquote:Op zondag 27 juli 2025 19:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
In een alternate reality had Rob kunnen winnen.
Dolidze? Allen kan idd ook. Ik zie hem daar dan wel makkelijk van winnen. Winnaar Dolidze vs. Hernandez.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat denk je dat zijn volgende gevecht zal zijn? Allen lijkt me het meest logisch
Dat weet ik , maar wat heeft dat te maken met wat ik net zei?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cees en GDR zijn de enigste nl-ers die voor de titel hebben gevochten.
But wait, there's more...quote:Op maandag 28 juli 2025 12:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cees en GDR zijn de enigste nl-ers die voor de titel hebben gevochten.
Wacht, ik zag net een goede op Instagram. Whittaker vs MVP als MVP van Cannonier wint.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat denk je dat zijn volgende gevecht zal zijn? Allen lijkt me het meest logisch
Brady vs JDM als Islam verliest?quote:Op maandag 28 juli 2025 17:52 schreef Nober het volgende:
Wie is de volgende UFC kampioen uit de USA?
https://www.ufc.com/rankings
Dat idd een blamage dat ik Bas vergeet. Toch denk ik dat de ridder niet voor de titel mag gaan, ook al wint hij zijn volgende partij.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:35 schreef Nober het volgende:
[..]
But wait, there's more...
Bekijk deze YouTube-video
En toen UFC nog geen WMMA had.
Izzy is de enige die ik kan bedenken, maar die wil sowieso niet.quote:
Is voor Izzy ook echt een gruwelijk slechte matchupquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Izzy is de enige die ik kan bedenken, maar die wil sowieso niet.
Ben er nog steeds niet overheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |