Zou ze van de productie geen pet op mogen, of is ze daar te ijdel voor?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:53 schreef Evangelion het volgende:
Nouja, die cringe AT5 reporters zijn ook wel grappig.
De bomen worden na dit feestje over Amsterdam verspreid.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Lekker milieuvriendelijk ook, vele honderden bomen en zulks die allemaal met weet ik veel hoeveel vervuilende diesel vrachtwagens van en naar Cuijk gaan![]()
En volgende week weer lekker de A12 op om te demonstreren mensen lastig te vallen wegens fossiele brandstoffen
Rare wereldvreemde jongeren. Met 4 man op en tegen elkaar geplak en klagen over warmte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mens! Neem eens een kijkje in een park, of in een bos!
Do as we say not as we do.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Lekker milieuvriendelijk ook, vele honderden bomen en zulks die allemaal met weet ik veel hoeveel vervuilende diesel vrachtwagens van en naar Cuijk gaan![]()
En volgende week weer lekker de A12 op om te demonstreren mensen lastig te vallen wegens fossiele brandstoffen
Hier wordt een aantal goede vragen gesteldquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Hoe gaan ze zorgen dat de bezoekers na de ene shift ook daadwerkelijk weggaan?
Hoeveel mensen zouden er zonder kaartje nog ‘binnen’ sneaken?
Hoeveel kost dit allemaal? Afsluiting A10, bomen uit Brabant, opbouw en afbouw, beveiliging, personeel etc.
Stel dat er mensen onwel worden, hoe gaan ambulances etc. daar komen?
De ochtend mensen zouden vrijwillig moeten vertrekken omdat muziek en bars/eten allemaal tijdelijk sluiten. Dat gaat zeker niet volledig gebeuren. Daarnaast werd vanochtend al duidelijk dat je vrij simpel het terrein op kunt zonder kaartje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
Hoeveel kost dit allemaal? Afsluiting A10, bomen uit Brabant, opbouw en afbouw, beveiliging, personeel etc.
Wie het weet mag het zeggen!
N=1quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:08 schreef tesssssssss het volgende:
"Hoeveel mensen zouden er zonder kaartje nog ‘binnen’ sneaken?"
Nou daar hoeven ze wat mij betreft niet bang voor te zijn. Ik kan heel slecht tegen hitte.
x2 (en ook nog razendsnel verbrandend)quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:08 schreef tesssssssss het volgende:
Nou daar hoeven ze wat mij betreft niet bang voor te zijn. Ik kan heel slecht tegen hitte.
..en ik ben ook al in Brabant (bomen)
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:08 schreef tesssssssss het volgende:
..en ik ben ook al in Brabant (minder bomen dan eerder)
Dit dus. Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier wordt een aantal goede vragen gesteld
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De ochtend mensen zouden vrijwillig moeten vertrekken omdat muziek en bars/eten allemaal tijdelijk sluiten. Dat gaat zeker niet volledig gebeuren. Daarnaast werd vanochtend al duidelijk dat je vrij simpel het terrein op kunt zonder kaartje.
https://opdering.amsterdam/praktische-info/quote:
Er is een rijbaan open gehouden voor de veiligheidsdiensten. Zo dus.quote:
FOK! am Ringquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
Het is toch nét niet Rock am Ring dit![]()
Ze hebben regels gemaakt. Het is een beetje een corona herbeleving. Je kunt nergens meer heen en het gezag komt vertellen wie waar op je kringverjaardag mag zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
Mocht Dries Roelvink zijn snikkel uit z'n gele zwembroek halen en gaan helicopteren: cock am ring.quote:
Als vrouw in de "juiste" omgeving redelijk "bloot" rondlopen, dan vliegen de (water)fluimen je om de oren.quote:
Kent er iemand nog een boer met een volle giertank en een trekker?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:38 schreef Bo-KataN het volgende:
Stelletje bomendieven.
Ze kunnen nu allemaal wel letterlijk klimaatplakken op het asfalt. 💪🏼😄
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kent er iemand nog een boer met een volle giertank en een trekker?
De festiviteiten zijn op de binnenring, de buitenring is vrij voor hulpdiensten en de organisatie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
Ik was helaas te laat om me aan te melden met mijn zonnebrandkraampje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:12 schreef maily het volgende:
Gemiste kans voor veel bedrijven om promotiepetjes uit te delen.
Of van die hoeden met een doek voor je nek eraan.
Logisch. Meerderheid is bezweken aan de hitte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:20 schreef Bofjijff het volgende:
Rij nu langs met de metro en ontruiming lijkt redelijk soepel te gaan in ieder geval
Ontruiming?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:20 schreef Bofjijff het volgende:
Rij nu langs met de metro en ontruiming lijkt redelijk soepel te gaan in ieder geval
de snelweg moet nu leeg voor de nieuwe groep. Bewakers lopen rond om het leeg te krijgen. Dan ontruim je de snelweg toch?quote:
Bij zwangerschap heet dat 'uitgerekend', niet 'uitgeteld'quote:
Denk niet dat Amsterdammers aan zoiets denken. Om wat extra water mee te nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Hitte op A10 tijdens 750-jarig jubileum: ‘Hier doen de waterpunten het niet’
Het is bloedheet, dus zijn er verschillende maatregelen genomen. Op verschillende punten doen waterpunten het alleen niet.
Vader met kind en heeft nog geen flesje water mee.
Weinig XR-ers vandaag?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:20 schreef Bofjijff het volgende:
Staan ze erop? Gauw afsluiten die boel!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die staan elders te zweten.
https://www.ditjesendatje(...)l-van-de-afsluitdijk
Lekker laten zitten, die plakken vanzelf vast.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Staan ze erop? Gauw afsluiten die boel!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Bezoekers van Festival op de Ring klagen over drukte en weinig schaduw
https://www.ad.nl/binnenl(...)ig-schaduw~a4fde37e/
Ik reken, of telquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij zwangerschap heet dat 'uitgerekend', niet 'uitgeteld'
Hier moest ik ook aan de denken, al loopt je in Nijmegen met een doel en richting. Tevens regelmatig onder de bomen, en met de nodige tuinslangen van mensen naast de routes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:20 schreef Bo-KataN het volgende:
Wat een gemiet allemaal. Een week lang feest bij de Nijmeegse vierdaagse. 30+ graden, regen, kou, het is en blijft feest. Het ligt gewoon aan die Amsterdamse watjes dat het een stom feestje is. Kunnen niet feesten.
Wtf, niks meenemen, ik snap oprecht niet hoe je dan leeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Het is bloedheet, dus zijn er verschillende maatregelen genomen. Op verschillende punten doen waterpunten het alleen niet.
Das toch duidelijk, in het reservaat dat Amsterdam heet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wtf, niks meenemen, ik snap oprecht niet hoe je dan leeft.
Meen je toch niet?!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Bezoekers van Festival op de Ring klagen over drukte en weinig schaduw
https://www.ad.nl/binnenl(...)ig-schaduw~a4fde37e/
Hij had destijds ook geen condoom mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik wacht op ambulances en brandweer met gillende sirenes. Eerste om mensen af te voeren en tweede om te verkoelen.quote:
Allemaal stemmingmakerij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"Dit gaat HELEMAAL fout"
Niks te zien in het filmpje behalve rustige mensen
Nogal overtrokken inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"Dit gaat HELEMAAL fout"
Niks aan de hand dusquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"Dit gaat HELEMAAL fout"
Dank uquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Er is een rijbaan open gehouden voor de veiligheidsdiensten. Zo dus.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:16 schreef Kopiko het volgende:
Goed dat ze de volledige speech laten zien.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:45 schreef CarbonC het volgende:
DJ heeft meer pilletjes op dan zijn publiek bij elkaar.
Genoeg mensen die geen zin hebben om zichzelf te bakken op het asfalt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://zuidas.nl/zuidasdok-webcams/
Er hangen best wat camera’s van Rijkswaterstaat, zo kunnen we overal kijken. Het ziet er niet druk uit.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Genoeg mensen die geen zin hebben om zichzelf te bakken op het asfalt.
Genoeg die wel willen bakkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:51 schreef Eightyone het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)erkeer-moet-omrijden
Het is ook nog geen dertig graden, het gaat gewoon naadloos van de gebruikelijke Amsterdamse aanstellerij over in die over het aangename zomerweer.quote:
Mijn vriendin, Braziliaans dus, trekt straks na haar werk volgens mij een dubbele laag kleding aan, doet er een regenpak overheen en gaat in de garage - die de hele dag vol in de zon staat - een uur op de hometrainer. Ieder z'n meug, zullen we maar zeggen.quote:
De Nederlandse taal: dat kan echt niet meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:08 schreef maily het volgende:
Are you here for the birthday of our city?
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
nee maar opendeurvraagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De Nederlandse taal: dat kan echt niet meer.
Klinkt als de tijd waarin ik nog samenwoonde.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:13 schreef maily het volgende:
potje van 1 minuut en kijken hoever je komt
Ik denk niet dat Amsterdam dat haalt.quote:
de andere leiding ook niet, dat was zijn mazzel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zelfs de kinderen hadden geen zin,
Hoe minder rotzooi op de weg, des te eerder is de ring weer open.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Hadden ze nu echt niet kunnen investeren in wat nevelmachines en schaduw doeken?
Wat een tamme bende, blijken wel zombies.
ja nee lekker confetti gooienquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe minder rotzooi op de weg, des te eerder is de ring weer open.
Lang leve het minimalisme…
Ik heb een tiefushekel aan Nederlandstalig cq volksmuziek.quote:
niet verbrand?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:50 schreef Silenus het volgende:
Kom er net vandaan, vond het echt hartstikke leuk en veel te zien en beleven! En voor zover ik kon zien leek iedereen het naar z’n zin te hebben.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:52 schreef CarbonC het volgende:
Gymnastiekvereniging heet tegenwoordig "urban sports club"?
Eens. Was weer ouderwets gezellig!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:02 schreef maily het volgende:
Tot zover het live-gebeuren
ik heb me kostelijk vermaakt en hier in het topic was het ook gezellig![]()
weet ik niet ....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Eens. Was weer ouderwets gezellig!
Komt het vanavond niet live?
Ja, dan gaan ze door.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Eens. Was weer ouderwets gezellig!
Komt het vanavond niet live?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben ze die ene geboren Amsterdammer gevonden?
O ja en vanwege het klimaat hebben ze natuurlijk de helft van de watertappunten afgesloten. Slimme jongens die Amsterdammers.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe minder rotzooi op de weg, des te eerder is de ring weer open.
Lang leve het minimalisme…
Ik ook, maar geweldig hoe deze Amsterdammer tot bloei komt. En zijn unieke grootheidswaanzin laat zien, doet me aan die Penisplant in Leiden denken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb een tiefushekel aan Nederlandstalig cq volksmuziek.
Danny met zijn warm colbertje in deze hitte
Laten we hopen voor hem dat zijn piemol niet net als de penisplant naar rottend vlees ruikt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ook, maar geweldig hoe deze Amsterdammer tot bloei komt. En zijn unieke grootheidswaanzin laat zien, doet me aan die Penisplant in Leiden denken.
Wanneer was jij voor het laatst in Mokum?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:52 schreef CarbonC het volgende:
Gymnastiekvereniging heet tegenwoordig "urban sports club"?
Wie hebben we vanavond op het programma? André Hazes en Mart en dronken Tino denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Laten we hopen voor hem dat zijn piemol niet net als de penisplant naar rottend vlees ruikt.
Geen idee. Wat zou ik daar moeten doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Wanneer was jij voor het laatst in Mokum?
En dat geldt voor steeds meer van origine niet-Engelse steden.quote:Tegenwoordig is Engels daar de voertaal.
Kriss Krass Kross, de zweetbus, Jan Smit en de hele santekraam van volkszangers; Dries, Joop Leeuwendaal [wie kent hem niet?] Mick Harren, Davey Bindervoet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie hebben we vanavond op het programma? André Hazes en Mart en dronken Tino denk ik.
De zweetbus?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kriss Krass Kross, de zweetbus, Jan Smit en de hele santekraam van volkszangers; Dries, Joop Leeuwendaal [wie kent hem niet?] Mick Harren, Davey Bindervoet.Rave etc.
quote:1 minuut geleden
De live-uitzending om 19.00 uur kan helaas niet doorgaan
De apparatuur waarmee AT5 live wilde is vanwege de hoge temperatuur oververhit.
Hoezo WE?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Laten we hopen voor hem dat zijn piemol niet net als de penisplant naar rottend vlees ruikt.
Nou, nou, nou.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Hoezo WE?
Dat is toch meer een issue voor zn pijpsletje?
quote:Meerdere klachten over drukte
AT5 krijgt meerdere berichten van bezoekers die vertrekken vanwege de drukte. Ook zou de drukte ertoe leiden dat mensen over de hekken klimmen.
"Mensen klimmen over hek West omdat het zo'n mensenmassa was met paniek en drukte", zegt een bezoeker. "Mensen raakten in paniek en gingen daarom over het hek. Dat is wel belangrijk om erbij te zetten in het nieuws. Mensen ontsnapten de verdrukking ipv dat ze zonder kaartje festival op wilden, wat nu gesuggereerd wordt."
Daar begint het gezeik al.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef Guanabana het volgende:
AT5:
Muziek bij Highway Rave tijdelijk stilgelegd, sfeer wordt grimmig
Grimmige sfeer genot.
quote:Tientallen mensen klimmen over hekken, grimmige sfeer
Verslaggevers ter plaatse melden dat er geen houden meer is aan de tientallen mensen die over de hekken heen klimmen in de buurt van podium Audio Obscura. De sfeer is bij vlagen grimmig.
Ook de beveiligers maken zich zorgen. “Het was al te druk, maar nu loopt het uit de hand. Waar is de ME?” Vraagt er een. “Die waren er wel, maar zijn weggegaan,” aldus een ander.
En nergens live beelden, we worden opgelicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef Guanabana het volgende:
AT5:
Grimmige sfeer genot.
bring on the popcornquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef Guanabana het volgende:
AT5:
Grimmige sfeer genot.
@Zipportalquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef Guanabana het volgende:
AT5:
Grimmige sfeer genot.
Ik heb nootjes, koekjes, zoute stengels, fruit zelfs, ijs, genietenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alle bitterballen in het netje!
waar blijft de live-stream .....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:36 schreef heywoodu het volgende:
Zo te lezen wordt het weer tijd om dit topic te volgen.
Goede voorbereiding, dit kan een lange avond worden!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb nootjes, koekjes, zoute stengels, fruit zelfs, ijs, genieten
Ik zoek me suf, niks te vinden. Hoe heette die wappie tijdens de Corona die altijd aanwezig was in Amsterdam? Die irritante vent?quote:
willem engel?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zoek me suf, niks te vinden. Hoe heette die wappie tijdens de Corona die altijd aanwezig was in Amsterdam? Die irritante vent?
De camera van AT5 had het begeven door de hittequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En nergens live beelden, we worden opgelicht.
24 uur van de Nürburgring duurt nog dik 19 uur, komt goed!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goede voorbereiding, dit kan een lange avond worden!
Doet Franz Herman ook mee?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
24 uur van de Nürburgring duurt nog dik 19 uur, komt goed!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Oh AT5 is weer live!
https://www.at5.nl/artike(...)-festival-op-de-ring
quote:Vragen over de gang van zaken, organisatie en gemeente op dit moment niet bereikbaar voor commentaar
Op de A10 leven vele vragen over de gang van zaken. Er zijn veel hekklimmers. De beveiliging kan het nauwelijks meer aan en er komen mensen angstig dicht bij het spoor van de trein en metro, die midden door de A10 lopen.
De vraag is nu of er politie wordt ingezet en het programma niet beter kan worden stilgelegd. De woordvoerders van de organisatie en van de gemeente zijn echter op dit moment niet bereikbaar voor commentaar.
De GVB laat weten dat het erg druk is bij het festival. Bij Zuid klimmen mensen over de vangrail en lopen op de grasstrook die vrij dicht langs het metrospoor ligt. Daarom wordt er vanwege veiligheidsredenen enkel tussen Zuid en Overamstel gereden, op het spoor dat het verst van de grasstrook ligt. Metrolijn 51 rijdt om technische redenen niet.
quote:EHBO’ers halen mensen weg bij Audio Obscura
Bij de Audio Obscura Highway Rave worden meerdere mensen door EHBO’ers en beveiliging weggehaald. Een vrouw zwalkt, een ander ligt uitgeteld tegen de vangrail.
Ik heb vrij weinig met Halsema maar figuren zoals jij die met het lekkerste weer van het hele jaar de hele godganse dag lopen te kankeren op een stadsfeest (van een stad waar je waarschijnlijk vanwege al die vieze gore linkse deugers toch al niets mee hebt) om maar af te kunnen geven op Halsema zijn zo ongelooflijk sneuquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Ze beheerst het weer niet![]()
Nee wij wel trut
Daarvoor heb je nou een weersvoorspelling zodat je kan plannen en de ellende ziet aankomen
Als beste bestuurder weet je dat natuurlijk niet, dat snap ik
Lekkerste weer van het jaar is natuurlijk zo subjectief als maar zijn kan, ik vind het tot nu toe de kutste dag van het jaar wat weer betreft, maar verder wel eens: alleen maar haten om lekker op Halsema af te kunnen geven en alles lekker "vies links!" enzo te noemen...bij een feestquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met Halsema maar figuren zoals jij die met het lekkerste weer van het hele jaar de hele godganse dag lopen te kankeren op een stadsfeest (van een stad waar je waarschijnlijk vanwege al die vieze gore linkse deugers toch al niets mee hebt) om maar af te kunnen geven op Halsema zijn zo ongelooflijk sneu
Dat zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Zit je dan tussen het afval op straat.
Je rijdt er maar doorheen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:25 schreef Evangelion het volgende:
Wanneer gaat de weg weer open? Moeten mensen snachts die troep opruimen?
Tatta woont bij mij in de straatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:26 schreef SOG het volgende:
Wat een tattafeest. D8 dat Amsterdam zo multiculti was
At5 heeft niet zo veel budget.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Alweer een herhaling. Loopt daar maar 1 cameraman?
Wat slecht allemaal.
Ik keek net op hun kanaal en zag geen livestreamquote:
https://www.at5.nl/artike(...)-festival-op-de-ringquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik keek net op hun kanaal en zag geen livestream
gewoon op at5.nlquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik keek net op hun kanaal en zag geen livestream
he-le-maal naar Rotterdamquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:38 schreef Evangelion het volgende:
Je zal maar net de trein naar huis ingestapt zijn
Dus ze mogen nog even 20 minuten en dan is het weer klaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:38 schreef Evangelion het volgende:
Je zal maar net de trein naar huis ingestapt zijn
Maarja, 22:00 eindtijd is ook net niks.
happy endquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus ze mogen nog even 20 minuten en dan is het weer klaar?
uitgenodigd?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Zoddie het volgende:
Is alleen de grachtengordel uitgenodigd of zo?
Diversiteit komt niet overheen met Amsterdamse bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |