Zou ze van de productie geen pet op mogen, of is ze daar te ijdel voor?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:53 schreef Evangelion het volgende:
Nouja, die cringe AT5 reporters zijn ook wel grappig.
De bomen worden na dit feestje over Amsterdam verspreid.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Lekker milieuvriendelijk ook, vele honderden bomen en zulks die allemaal met weet ik veel hoeveel vervuilende diesel vrachtwagens van en naar Cuijk gaan![]()
En volgende week weer lekker de A12 op om te demonstreren mensen lastig te vallen wegens fossiele brandstoffen
Rare wereldvreemde jongeren. Met 4 man op en tegen elkaar geplak en klagen over warmte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mens! Neem eens een kijkje in een park, of in een bos!
Do as we say not as we do.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Lekker milieuvriendelijk ook, vele honderden bomen en zulks die allemaal met weet ik veel hoeveel vervuilende diesel vrachtwagens van en naar Cuijk gaan![]()
En volgende week weer lekker de A12 op om te demonstreren mensen lastig te vallen wegens fossiele brandstoffen
Hier wordt een aantal goede vragen gesteldquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Hoe gaan ze zorgen dat de bezoekers na de ene shift ook daadwerkelijk weggaan?
Hoeveel mensen zouden er zonder kaartje nog ‘binnen’ sneaken?
Hoeveel kost dit allemaal? Afsluiting A10, bomen uit Brabant, opbouw en afbouw, beveiliging, personeel etc.
Stel dat er mensen onwel worden, hoe gaan ambulances etc. daar komen?
De ochtend mensen zouden vrijwillig moeten vertrekken omdat muziek en bars/eten allemaal tijdelijk sluiten. Dat gaat zeker niet volledig gebeuren. Daarnaast werd vanochtend al duidelijk dat je vrij simpel het terrein op kunt zonder kaartje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
Hoeveel kost dit allemaal? Afsluiting A10, bomen uit Brabant, opbouw en afbouw, beveiliging, personeel etc.
Wie het weet mag het zeggen!
N=1quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:08 schreef tesssssssss het volgende:
"Hoeveel mensen zouden er zonder kaartje nog ‘binnen’ sneaken?"
Nou daar hoeven ze wat mij betreft niet bang voor te zijn. Ik kan heel slecht tegen hitte.
x2 (en ook nog razendsnel verbrandend)quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:08 schreef tesssssssss het volgende:
Nou daar hoeven ze wat mij betreft niet bang voor te zijn. Ik kan heel slecht tegen hitte.
..en ik ben ook al in Brabant (bomen)
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:08 schreef tesssssssss het volgende:
..en ik ben ook al in Brabant (minder bomen dan eerder)
Dit dus. Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier wordt een aantal goede vragen gesteld
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De ochtend mensen zouden vrijwillig moeten vertrekken omdat muziek en bars/eten allemaal tijdelijk sluiten. Dat gaat zeker niet volledig gebeuren. Daarnaast werd vanochtend al duidelijk dat je vrij simpel het terrein op kunt zonder kaartje.
https://opdering.amsterdam/praktische-info/quote:
Er is een rijbaan open gehouden voor de veiligheidsdiensten. Zo dus.quote:
FOK! am Ringquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
Het is toch nét niet Rock am Ring dit![]()
Ze hebben regels gemaakt. Het is een beetje een corona herbeleving. Je kunt nergens meer heen en het gezag komt vertellen wie waar op je kringverjaardag mag zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
Mocht Dries Roelvink zijn snikkel uit z'n gele zwembroek halen en gaan helicopteren: cock am ring.quote:
Als vrouw in de "juiste" omgeving redelijk "bloot" rondlopen, dan vliegen de (water)fluimen je om de oren.quote:
Kent er iemand nog een boer met een volle giertank en een trekker?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:38 schreef Bo-KataN het volgende:
Stelletje bomendieven.
Ze kunnen nu allemaal wel letterlijk klimaatplakken op het asfalt. 💪🏼😄
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kent er iemand nog een boer met een volle giertank en een trekker?
De festiviteiten zijn op de binnenring, de buitenring is vrij voor hulpdiensten en de organisatie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:05 schreef proud_mami het volgende:
Wat is mij afvraag:
Ik was helaas te laat om me aan te melden met mijn zonnebrandkraampje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:12 schreef maily het volgende:
Gemiste kans voor veel bedrijven om promotiepetjes uit te delen.
Of van die hoeden met een doek voor je nek eraan.
Logisch. Meerderheid is bezweken aan de hitte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:20 schreef Bofjijff het volgende:
Rij nu langs met de metro en ontruiming lijkt redelijk soepel te gaan in ieder geval
Ontruiming?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:20 schreef Bofjijff het volgende:
Rij nu langs met de metro en ontruiming lijkt redelijk soepel te gaan in ieder geval
de snelweg moet nu leeg voor de nieuwe groep. Bewakers lopen rond om het leeg te krijgen. Dan ontruim je de snelweg toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |