quote:EHBO’ers halen mensen weg bij Audio Obscura
Bij de Audio Obscura Highway Rave worden meerdere mensen door EHBO’ers en beveiliging weggehaald. Een vrouw zwalkt, een ander ligt uitgeteld tegen de vangrail.
Ik heb vrij weinig met Halsema maar figuren zoals jij die met het lekkerste weer van het hele jaar de hele godganse dag lopen te kankeren op een stadsfeest (van een stad waar je waarschijnlijk vanwege al die vieze gore linkse deugers toch al niets mee hebt) om maar af te kunnen geven op Halsema zijn zo ongelooflijk sneuquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Ze beheerst het weer niet![]()
Nee wij wel trut
Daarvoor heb je nou een weersvoorspelling zodat je kan plannen en de ellende ziet aankomen
Als beste bestuurder weet je dat natuurlijk niet, dat snap ik
Lekkerste weer van het jaar is natuurlijk zo subjectief als maar zijn kan, ik vind het tot nu toe de kutste dag van het jaar wat weer betreft, maar verder wel eens: alleen maar haten om lekker op Halsema af te kunnen geven en alles lekker "vies links!" enzo te noemen...bij een feestquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met Halsema maar figuren zoals jij die met het lekkerste weer van het hele jaar de hele godganse dag lopen te kankeren op een stadsfeest (van een stad waar je waarschijnlijk vanwege al die vieze gore linkse deugers toch al niets mee hebt) om maar af te kunnen geven op Halsema zijn zo ongelooflijk sneu
Dat zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Zit je dan tussen het afval op straat.
Je rijdt er maar doorheen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:25 schreef Evangelion het volgende:
Wanneer gaat de weg weer open? Moeten mensen snachts die troep opruimen?
Tatta woont bij mij in de straatquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:26 schreef SOG het volgende:
Wat een tattafeest. D8 dat Amsterdam zo multiculti was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |