Ik denk niet dat Amsterdam dat haalt.quote:
de andere leiding ook niet, dat was zijn mazzel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zelfs de kinderen hadden geen zin,
Hoe minder rotzooi op de weg, des te eerder is de ring weer open.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Hadden ze nu echt niet kunnen investeren in wat nevelmachines en schaduw doeken?
Wat een tamme bende, blijken wel zombies.
ja nee lekker confetti gooienquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe minder rotzooi op de weg, des te eerder is de ring weer open.
Lang leve het minimalisme…
Ik heb een tiefushekel aan Nederlandstalig cq volksmuziek.quote:
niet verbrand?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:50 schreef Silenus het volgende:
Kom er net vandaan, vond het echt hartstikke leuk en veel te zien en beleven! En voor zover ik kon zien leek iedereen het naar z’n zin te hebben.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:52 schreef CarbonC het volgende:
Gymnastiekvereniging heet tegenwoordig "urban sports club"?
Eens. Was weer ouderwets gezellig!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:02 schreef maily het volgende:
Tot zover het live-gebeuren
ik heb me kostelijk vermaakt en hier in het topic was het ook gezellig![]()
weet ik niet ....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Eens. Was weer ouderwets gezellig!
Komt het vanavond niet live?
Ja, dan gaan ze door.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Eens. Was weer ouderwets gezellig!
Komt het vanavond niet live?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben ze die ene geboren Amsterdammer gevonden?
O ja en vanwege het klimaat hebben ze natuurlijk de helft van de watertappunten afgesloten. Slimme jongens die Amsterdammers.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe minder rotzooi op de weg, des te eerder is de ring weer open.
Lang leve het minimalisme…
Ik ook, maar geweldig hoe deze Amsterdammer tot bloei komt. En zijn unieke grootheidswaanzin laat zien, doet me aan die Penisplant in Leiden denken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb een tiefushekel aan Nederlandstalig cq volksmuziek.
Danny met zijn warm colbertje in deze hitte
Laten we hopen voor hem dat zijn piemol niet net als de penisplant naar rottend vlees ruikt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ook, maar geweldig hoe deze Amsterdammer tot bloei komt. En zijn unieke grootheidswaanzin laat zien, doet me aan die Penisplant in Leiden denken.
Wanneer was jij voor het laatst in Mokum?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:52 schreef CarbonC het volgende:
Gymnastiekvereniging heet tegenwoordig "urban sports club"?
Wie hebben we vanavond op het programma? André Hazes en Mart en dronken Tino denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Laten we hopen voor hem dat zijn piemol niet net als de penisplant naar rottend vlees ruikt.
Geen idee. Wat zou ik daar moeten doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Wanneer was jij voor het laatst in Mokum?
En dat geldt voor steeds meer van origine niet-Engelse steden.quote:Tegenwoordig is Engels daar de voertaal.
Kriss Krass Kross, de zweetbus, Jan Smit en de hele santekraam van volkszangers; Dries, Joop Leeuwendaal [wie kent hem niet?] Mick Harren, Davey Bindervoet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie hebben we vanavond op het programma? André Hazes en Mart en dronken Tino denk ik.
De zweetbus?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kriss Krass Kross, de zweetbus, Jan Smit en de hele santekraam van volkszangers; Dries, Joop Leeuwendaal [wie kent hem niet?] Mick Harren, Davey Bindervoet.Rave etc.
quote:1 minuut geleden
De live-uitzending om 19.00 uur kan helaas niet doorgaan
De apparatuur waarmee AT5 live wilde is vanwege de hoge temperatuur oververhit.
Hoezo WE?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Laten we hopen voor hem dat zijn piemol niet net als de penisplant naar rottend vlees ruikt.
Nou, nou, nou.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Hoezo WE?
Dat is toch meer een issue voor zn pijpsletje?
quote:Meerdere klachten over drukte
AT5 krijgt meerdere berichten van bezoekers die vertrekken vanwege de drukte. Ook zou de drukte ertoe leiden dat mensen over de hekken klimmen.
"Mensen klimmen over hek West omdat het zo'n mensenmassa was met paniek en drukte", zegt een bezoeker. "Mensen raakten in paniek en gingen daarom over het hek. Dat is wel belangrijk om erbij te zetten in het nieuws. Mensen ontsnapten de verdrukking ipv dat ze zonder kaartje festival op wilden, wat nu gesuggereerd wordt."
Daar begint het gezeik al.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef Guanabana het volgende:
AT5:
Muziek bij Highway Rave tijdelijk stilgelegd, sfeer wordt grimmig
Grimmige sfeer genot.
quote:Tientallen mensen klimmen over hekken, grimmige sfeer
Verslaggevers ter plaatse melden dat er geen houden meer is aan de tientallen mensen die over de hekken heen klimmen in de buurt van podium Audio Obscura. De sfeer is bij vlagen grimmig.
Ook de beveiligers maken zich zorgen. “Het was al te druk, maar nu loopt het uit de hand. Waar is de ME?” Vraagt er een. “Die waren er wel, maar zijn weggegaan,” aldus een ander.
En nergens live beelden, we worden opgelicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef Guanabana het volgende:
AT5:
Muziek bij Highway Rave tijdelijk stilgelegd, sfeer wordt grimmig
Grimmige sfeer genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |