abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217977979
Ik heb al vermoedens dat China in het geheim militaire intelligentie aan Iran door sluist. Papa Poetin is een beetje druk bezig in Oekraïne en staat nu niet echt bekend om zijn vriendjes te ondersteunen. Hij heeft Armenië bijvoorbeeld als een bak steen laten vallen. :')
pi_217977985
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Zoals Khamenei al zei... het is niet erg als Iraans/zijn bloed vloeit, het gaat om de islam.
De kans is groot dat de bevolking daar anders over denkt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217978013
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:56 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Israel is militair totaal afhankelijk van de VS, dus niets bijzonder dit. Wat je nu wel kan gaan krijgen is dat China en Rusland zich ermee kunnen gaan bemoeien en wat dat zal inhouden weet ik ook niet.
Daar vrees ik ook voor :{
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:07:57 #49
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217978020
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Poetin weet dat hij invloed heeft op Trump, al denkt Trump dat het andersom is ;)
Trump loopt net tijdens zijn vlaggmast paradebouw (op CNN) te verkondigen dat hij Putin (gisteren) heeft gezegd dat die beter zichzelf kan gaan onderhandelen. Ik vermoed dat Putin, ook een alfaatje, met vertrokken kaken zit te luisteren naar die patjepeeër.

NB: Ik vraag mij we af hoe die bouwvakkers, die de vlaggemasten bouwen bij Whitehouse, zich als TV behang voelen, terwijl hun President zo popiejopie stoer staat te doen. En passant vertellen dat hij de oorlog - die inmiddels al iets van 50+ jaar duurt - tussen India en Pakistan heeft gestopt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vallon op 18-06-2025 16:13:29 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_217978022
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Denk niet dat Rusland nog zoveel kan behalve diplomatiek. Toen het bewind van hun andere strategische partner in het MO waren ze ook al niet machte veel te doen. En dat was tegen opstandelingen, nog niet eens tegen een door de VS gesteund Israel.
In Syrie was er een grondoorlog ontstaan die Assad en Co niet konden stoppen, een soort Blitzkrieg. Ik zie Israel/VS niet zo snel een grondoorlog beginnen in Iran. Zal wel bij bombardementen vanuit de lucht blijven over en weer..
pi_217978023
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:33 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Lijkt me eerlijk gezegd sterk, dat Israel nu al bijna door hun voorraad daarvan heen zou zitten. Ze wisten voor ze begonnen dat Iran veel raketten heeft dus neem aan dat je eer je begint met een aanval op Iran, je er voor zorgt dat je goed voorbereid bent voor de te verwachten barrage aan 'wraakactieraketten'.
pi_217978029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:56 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Israel is militair totaal afhankelijk van de VS, dus niets bijzonder dit. Wat je nu wel kan gaan krijgen is dat China en Rusland zich ermee kunnen gaan bemoeien en wat dat zal inhouden weet ik ook niet.
Rusland is een puppet van China, en dit conflict is ook al een proxy oorlog tegen de VS om de wereldorde te veranderen.
pi_217978042
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:08 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
In Syrie was er een grondoorlog ontstaan die Assad en Co niet konden stoppen, een soort Blitzkrieg. Ik zie Israel/VS niet zo snel een grondoorlog beginnen in Iran. Zal wel bij bombardementen vanuit de lucht blijven over en weer..
En Poetin stond erbij en keek er naar. Die gaat in Iran dus echt niks kunnen uitrichten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217978060

Dit noemt men nou zelfoverschatting
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217978063
Israel wil voorkomen dat Iran kernwapens gaat ontwikkelen. Dit heeft gewoon als doel dat te frustreren. Je schiet met dat doel weinig op met een grondoorlog. Dat zou enkel kunnen als bijvoorbeeld een regime change het doel is. Kan, maar ik zie vooralsnog geen concrete aanwijzingen daarvoor.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:16:37 #56
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217978073
Als je kijkt naar de kaart van de etniciteiten in Iran dan zijn er wel zorgwekkende regio's die tijdens een wisseling van de macht potentieel een gevaar kunnen vormen. Ik verwacht dan Turkije en Pakistan staan te popelen om de grensgebieden in te trekken om aldaar hun minderheden te steunen in de strijd naar onafhankelijkheid.
pi_217978093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:16 schreef Cruzinats het volgende:
Als je kijkt naar de kaart van de etniciteiten in Iran dan zijn er wel zorgwekkende regio's die tijdens een wisseling van de macht potentieel een gevaar kunnen vormen. Ik verwacht dan Turkije en Pakistan staan te popelen om de grensgebieden in te trekken om aldaar hun minderheden te steunen in de strijd naar onafhankelijkheid.
Precies dit, regime changes hebben altijd verkeerd uitgepakt voor het Westen. De soennieten staan te poppelen om daar de macht over te nemen en of je daar blij mee moet zijn als het Westen...
pi_217978163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Is dat zo? Iran sponsort ze inderdaad, net al Qatar overigens en er hangt nog een heel schimmig netwerk aan verdere internationale financiering achter. Maar dat Iran middels proxies een destabiliserende rol speelt in de regio hoor je mij ook niet ontkennen. Ik heb het over de directe aanleiding en dat is toch echt Hamas dat een grootschalige terroristische aanslag uitvoert.
Ja, daar heb jij weer een punt.

Tegelijkertijd wil ik wel erbij zeggen dat als iemand met een mes tegenover mij staat te dreigen, ik de eerste zal zijn die steekt.

En dat zal voor Israel niet anders zijn.

Maar daar staat iedereen anders in, en dat is prima
pi_217978180
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Forum Admin woensdag 18 juni 2025 @ 16:34:34 #60
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217978218
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Lijkt me eerlijk gezegd sterk, dat Israel nu al bijna door hun voorraad daarvan heen zou zitten. Ze wisten voor ze begonnen dat Iran veel raketten heeft dus neem aan dat je eer je begint met een aanval op Iran, je er voor zorgt dat je goed voorbereid bent voor de te verwachten barrage aan 'wraakactieraketten'.
Dat is ook gelul. Dit is maanden tot in de puntjes voorbereidt, denk je echt dat een land als israel dan een oepsie doet op juist dat gebied?

Totaal ongeloofwaardig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:35:16 #61
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217978225
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 juni 2025 @ 16:36:15 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217978232
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zeker weten. We kunnen allemaal van Israël vinden wat we willen, ik ga er van uit dat we het er met z'n allen wel over eens zijn dat ze in elk geval níet dom zijn en operaties slecht voorbereiden. Die wisten echt wel dat Iran niet terug zou slaan met 50 raketten ofzo, zeker weten dat ze pas begonnen zijn toen ze genoeg hadden om er minstens een paar duizend uit de lucht te schieten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217978245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:30 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Tijdrekken tot de bom af is.
pi_217978248
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:30 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Zo langzamerhand kunnen we de Mythe dat Israël een van de beste legers van de wereld zou hebben wel in de prullenbak gooien

Ik denk niet dat ze van Iran gaan winnen, die kunnen van alle kanten bevoorraad worden en zullen moslim medestanders in dat gebied iran wel gaan helpen

beter gaat Israël in op het zogenaamde voorstal van iran
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  Forum Admin woensdag 18 juni 2025 @ 16:41:00 #65
pi_217978269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zo langzamerhand kunnen we de Mythe dat Israël een van de beste legers van de wereld zou hebben wel in de prullenbak gooien

Ik denk niet dat ze van Iran gaan winnen, die kunnen van alle kanten bevoorraad worden en zullen moslim medestanders in dat gebied iran wel gaan helpen

Mijn hemel
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217978280
quote:

[..]

Iran is sjiietisch en het overgrote deel van de de islamitische wereld is soenitisch.
En die 2 stromingen zijn gezworen vijanden, dus dat zal niet gauw gebeuren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217978283
Klaasweetlangnietalles
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217978295
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mijn hemel
Ik ben gewoon realistische

Het is een kwestie van tijd dat Moslimland moslimlanden gaan helpen

Israel heeft zich gewoon vergist

Zij zijn gewoon begonnen met deze shit

ze waren niet eens klaar in gaza en dan gaan ze nog een land aanvallen

Netanyahu geilt gewoon op mensen moorden en oorlogje voeren
pi_217978300
Djeez, klaas weet niet eens dat er al decennia een soort van burgeroorlog gaande is tussen moslims van allerlei stammen? Dat is basisinformatie. Maar blijkbaar heeft de propaganda van een van deze stammen wel het hoofd van klaas bereikt en is ie er nogal vatbaar voor.

Of wellicht is klaas ook een radicale moslim van een bepaald soort stam. Wie zal het zeggen op een anoniem forum.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:45:34 #70
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217978302
quote:

[..]

Nee, daar heb je echt geen gelijk in.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Forum Admin woensdag 18 juni 2025 @ 16:45:41 #71
pi_217978304
Dit is wel hoe behoorlijk veel mensen denken, laat dat even goed indalen beste users.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:46:50 #72
438527 MissButterflyy
pi_217978314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is wel hoe behoorlijk veel mensen denken, laat dat even goed indalen beste users.
Tsja, dat mag.
pi_217978326
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, daar heb je echt geen gelijk in.
jawel

dit gaat veel verder dan een stammenoorlog als dit door gaat zetten

Het westen moet zich hier sowieso niet mee gaan bemoeien want dan zijn echt de rapen gaar

Als de VS zich hiermee gaat bemoeien voorspel ik een chaos in dat gebied..

Dit gaat helemaal uit de hand lopen want Israel gaat nu niet meer buigen met die gek aan het roer

Dit wordt een strijd van wie heeft de grootste piemel.....
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:50:03 #74
438527 MissButterflyy
pi_217978346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
jawel

Het westen moet zich hier sowieso niet mee gaan bemoeien want dan zijn echt de rapen gaar

Dit gaat helemaal uit de hand lopen want Israel gaat nu niet meer buigen met die gek aan het roer

Je begint nu over wat anders.
Maar Israël heeft wel een heel sterk leger, ze zijn nu echt het sterkste. Hoe het over een tijdje allemaal uitziet weet niemand.
pi_217978397
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je begint nu over wat anders.
Maar Israël heeft wel een heel sterk leger, ze zijn nu echt het sterkste. Hoe het over een tijdje allemaal uitziet weet niemand.
Ik vraag me dus echt af hoeveel wapens israel kan hebben in dat kleine stukje grond wat ze hebben

Isreal is veel makkelijker te vernietigen dan iran

quote:
Israël/Inwonersaantal
9,757 miljoen (2023)
quote:
Iran/Inwonersaantal
90,61 miljoen (2023)
DIT is een ongelijke strijd....
pi_217978398
twitter
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:54:41 #77
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217978403
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
jawel

Israël heeft de hele axis al tot op het bot vernederd. Hamas en Hezbollah zijn vleugellam en Israël heeft zware treffers weten te maken op de militaire infrastructuur in Iran de afgelopen dagen. Je kan veel over de IDF zeggen, maar de piloten blijken echt ontzettend goed getraind te zijn.

Iran heeft verder weinig tot geen vrienden in het midden-oosten. Ik zie Rusland en China ook niet veel doen, de val van het regime zal voor hun een spijtig, maar gecalculeerd verlies zijn imo.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:54:42 #78
438527 MissButterflyy
pi_217978404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef Doler12 het volgende:
[ x ]
Oei, zouden ze vluchten als laffe ratten?
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:56:13 #79
438527 MissButterflyy
pi_217978417
Of ze gaan daar onderhandelen.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:57:13 #80
438527 MissButterflyy
pi_217978425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik vraag me dus echt af hoeveel wapens israel kan hebben in dat kleine stukje grond wat ze hebben

[..]
[..]
:')
pi_217978430
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Of verse jonge meisjes en 100 kilo plutonium ophalen.
  Overall beste user 2022 woensdag 18 juni 2025 @ 16:57:34 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217978431
quote:

[..]

Yeah sure. Wie? Syrië? De Taliban? Saoedi-Arabië?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217978432
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Beide opties zijn mogelijk zal ik zeggen. We zullen het zien.
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:59:18 #84
438527 MissButterflyy
pi_217978443
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Of verse jonge meisjes en 100 kilo plutonium ophalen.
Dat zal wel meevallen.
pi_217978465
quote:

[..]

[..]
[..]
Kap effe met je onzin.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_217978466
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Israël heeft de hele axis al tot op het bot vernederd. Hamas en Hezbollah zijn vleugellam en Israël heeft zware treffers weten te maken op de militaire infrastructuur in Iran de afgelopen dagen. Je kan veel over de IDF zeggen, maar de piloten blijken echt ontzettend goed getraind te zijn.

Iran heeft verder weinig tot geen vrienden in het midden-oosten. Ik zie Rusland en China ook niet veel doen, de val van het regime zal voor hun een spijtig, maar gecalculeerd verlies zijn imo.
Wat israel nu heeft gedaan heeft dat het land nu niet meer veilig is voor strijders uit de gazastrook maar nu ook nog is extra hun binnenlandse veiligheid ernstig verstoord hebben door Iraniers die Isreal zullen binnenkomen voor wraakacties

Strategische is die Netayahu gewoon een enorme kneus.

De man wil helemaal geen vrede

Sterker nog deze aanval op Iran zal er toe leiden dat Iran er nog meer op geprikkeld zal om die KERNBOM echt te produceren en op Isreal te droppen.....

kwestie van tijd, je las het hier voor het eerst
pi_217978480
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat israel nu heeft gedaan heeft dat het land nu niet meer veilig is voor strijders uit de gazastrook maar nu ook nog is extra hun binnenlandse veiligheid ernstig verstoord hebben door Iraniers die Isreal zullen binnenkomen voor wraakacties

Sterker nog deze aanval op Iran zal er toe leiden dat Iran er nog meer op geprikkeld zal om die KERNBOM echt te produceren en op Isreal te droppen.....

Omdat ik van sportieve wil ben, en altijd probeer te kijken naar wat iemand wel goed doet: het dikgedrukte is waar. Ofja, die kans bestaat als Israël er niet in weet te slagen de boel genoeg te frustreren.
pi_217978484
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

@AIVD
pi_217978486
quote:

[..]

[..]
[..]
Wat een kul. Als je inwoners aantallen gaat gebruiken dan zou het Nederlands leger dus 2x zo goed moeten zijn als die van Israël. :')

Spoiler, dat is ons leger niet.
pi_217978491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:00 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Klopt, maar denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.......
Wat bedoel je dan mafkees. Lul er niet zo omheen joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')