Israël heeft de hele axis al tot op het bot vernederd. Hamas en Hezbollah zijn vleugellam en Israël heeft zware treffers weten te maken op de militaire infrastructuur in Iran de afgelopen dagen. Je kan veel over de IDF zeggen, maar de piloten blijken echt ontzettend goed getraind te zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jawel
dit gaat veel verder dan een stammenoorlog als dit door gaat zetten
Het westen moet zich hier sowieso niet mee gaan bemoeien want dan zijn echt de rapen gaar
Als de VS zich hiermee gaat bemoeien voorspel ik een chaos in dat gebied..
Dit gaat helemaal uit de hand lopen want Israel gaat nu niet meer buigen met die gek aan het roer
Dit wordt een strijd van wie heeft de grootste piemel.....
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vraag me dus echt af hoeveel wapens israel kan hebben in dat kleine stukje grond wat ze hebben
Isreal is veel makkelijker te vernietigen dan iran
[..]
[..]
DIT is een ongelijke strijd....
Yeah sure. Wie? Syrië? De Taliban? Saoedi-Arabië?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zo langzamerhand kunnen we de Mythe dat Israël een van de beste legers van de wereld zou hebben wel in de prullenbak gooien
Ik denk niet dat ze van Iran gaan winnen, die kunnen van alle kanten bevoorraad worden en zullen moslim medestanders in dat gebied iran wel gaan helpen
beter gaat Israël in op het zogenaamde voorstal van iran
Dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of verse jonge meisjes en 100 kilo plutonium ophalen.
Kap effe met je onzin.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vraag me dus echt af hoeveel wapens israel kan hebben in dat kleine stukje grond wat ze hebben
[..]
[..]
Wat israel nu heeft gedaan heeft dat het land nu niet meer veilig is voor strijders uit de gazastrook maar nu ook nog is extra hun binnenlandse veiligheid ernstig verstoord hebben door Iraniers die Isreal zullen binnenkomen voor wraakactiesquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Israël heeft de hele axis al tot op het bot vernederd. Hamas en Hezbollah zijn vleugellam en Israël heeft zware treffers weten te maken op de militaire infrastructuur in Iran de afgelopen dagen. Je kan veel over de IDF zeggen, maar de piloten blijken echt ontzettend goed getraind te zijn.
Iran heeft verder weinig tot geen vrienden in het midden-oosten. Ik zie Rusland en China ook niet veel doen, de val van het regime zal voor hun een spijtig, maar gecalculeerd verlies zijn imo.
Omdat ik van sportieve wil ben, en altijd probeer te kijken naar wat iemand wel goed doet: het dikgedrukte is waar. Ofja, die kans bestaat als Israël er niet in weet te slagen de boel genoeg te frustreren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat israel nu heeft gedaan heeft dat het land nu niet meer veilig is voor strijders uit de gazastrook maar nu ook nog is extra hun binnenlandse veiligheid ernstig verstoord hebben door Iraniers die Isreal zullen binnenkomen voor wraakacties
Strategische is die Netayahu gewoon een enorme kneus.
De man wil helemaal geen vrede
Sterker nog deze aanval op Iran zal er toe leiden dat Iran er nog meer op geprikkeld zal om die KERNBOM echt te produceren en op Isreal te droppen.....
kwestie van tijd, je las het hier voor het eerst
@AIVDquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat israel nu heeft gedaan heeft dat het land nu niet meer veilig is voor strijders uit de gazastrook maar nu ook nog is extra hun binnenlandse veiligheid ernstig verstoord hebben door Iraniers die Isreal zullen binnenkomen voor wraakacties
Sterker nog deze aanval op Iran zal er toe leiden dat Iran er nog meer op geprikkeld zal om die KERNBOM echt te produceren en op Isreal te droppen.....
Wat een kul. Als je inwoners aantallen gaat gebruiken dan zou het Nederlands leger dus 2x zo goed moeten zijn als die van Israël.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat bedoel je dan mafkees. Lul er niet zo omheen joh.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:00 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Klopt, maar denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel.......
ik heb daar wat connecties, dus ik zal zelf wel al mijn bevindingen doorgeven als je het niet erg vindquote:
Iran heeft geen 'moslim medestanders', De omringende overwegend Soennitische landen vinden het juist prachtig dat het Shi'itische Iran hier flink schade oploopt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zo langzamerhand kunnen we de Mythe dat Israël een van de beste legers van de wereld zou hebben wel in de prullenbak gooien
Ik denk niet dat ze van Iran gaan winnen, die kunnen van alle kanten bevoorraad worden en zullen moslim medestanders in dat gebied iran wel gaan helpen
beter gaat Israël in op het zogenaamde voorstal van iran
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:45 schreef Akkerdjie het volgende:
Djeez, klaas weet niet eens dat er al decennia een soort van burgeroorlog gaande is tussen moslims van allerlei stammen? Dat is basisinformatie. Maar blijkbaar heeft de propaganda van een van deze stammen wel het hoofd van klaas bereikt en is ie er nogal vatbaar voor.
Of wellicht is klaas ook een radicale moslim van een bepaald soort stam. Wie zal het zeggen op een anoniem forum.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, daar heb je echt geen gelijk in.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is wel hoe behoorlijk veel mensen denken, laat dat even goed indalen beste users.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:54 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Israël heeft de hele axis al tot op het bot vernederd. Hamas en Hezbollah zijn vleugellam en Israël heeft zware treffers weten te maken op de militaire infrastructuur in Iran de afgelopen dagen. Je kan veel over de IDF zeggen, maar de piloten blijken echt ontzettend goed getraind te zijn.
Iran heeft verder weinig tot geen vrienden in het midden-oosten. Ik zie Rusland en China ook niet veel doen, de val van het regime zal voor hun een spijtig, maar gecalculeerd verlies zijn imo.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yeah sure. Wie? Syrië? De Taliban? Saoedi-Arabië?
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik van sportieve wil ben, en altijd probeer te kijken naar wat iemand wel goed doet: het dikgedrukte is waar. Ofja, die kans bestaat als Israël er niet in weet te slagen de boel genoeg te frustreren.
Klaasgod heeft ontiegelijk veel beet vandaag.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat een kul. Als je inwoners aantallen gaat gebruiken dan zou het Nederlands leger dus 2x zo goed moeten zijn als die van Israël.![]()
Spoiler, dat is ons leger niet.
Luister gastquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iran heeft geen 'moslim medestanders', De omringende overwegend Soennitische landen vinden het juist prachtig dat het Shi'itische Iran hier flink schade oploopt.
Niet bepaaldquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaasweetnietveelquote:
Wist niet dat Qatar in Oman ligt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:23 schreef Perrin het volgende:
Drie Iraanse overheidsvliegtuigen arriveren in Qatar. Een onderhandelingsteam van honderden mensen of vluchten ze?
[ x ]
Pappa Soepjurk en zijn 300 minderjarige vrouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:23 schreef Perrin het volgende:
Drie Iraanse overheidsvliegtuigen arriveren in Qatar. Een onderhandelingsteam van honderden mensen of vluchten ze?
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |