Ik irriteer (wind me niet op) me nu wel mateloos aan jullie manier van posten ja. Kinderachtig, iemand belachelijk maken voor zijn mening.quote:
Oh fijn de mod komt ook nog even langs om iets in te brengen?quote:
geen idee, niets gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh fijn de mod komt ook nog even langs om iets in te brengen?
Of mag je gewoon lekker denigrerend over mensen posten, geen probleem.
En nu even een gezellige post.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:00 schreef V. het volgende:
Ook Guardians of the Galaxy binnengeharkt voor 5 euro.
Zeker!quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga alle topics van Ludachrist volgen en als hij zich ooit ergens aan stoort of mee zit, ga ik hem ook kleineren en zeggen dat hij mad is en zich niet moet aanstellen of moet janken.
Dat waardeert die vast.
Haha nog slachtoffertje spelen ook. En iedereen natuurlijk de huid vol schelden als ze je aanspreken dat je jankt als een ongesteld pubermeisje over een spelletje. Je hebt nog een boel te leren, vriend.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maandenlang niet posten in het Steam Topic, maar als mmarsu zich ergens aan stoort, dan gelijk erop in en harken maar!
@:ludachrist
Toevallig hoor. Heb je uberhaupt een pc gast? Of kom je alleen ff in het topic om anderen (vooral mij) op de zeik te nemen?
https://www.stopkillinggames.com/eciquote:European Citizens' Initiative
Videogames are being destroyed! Most video games work indefinitely, but a growing number are designed to stop working as soon as publishers end support. This effectively robs customers, destroys games as an artform, and is unnecessary. Our movement seeks to pass new law in the EU to put an end to this practice. Our proposal would do the following:
Require video games sold to remain in a working state when support ends.
Require no connections to the publisher after support ends.
Not interfere with any business practices while a game is still being supported.
If you are an EU citizen, please sign the Citizens' Initiative!
Haha ga lekker iemand anders lastig vallen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha nog slachtoffertje spelen ook. En iedereen natuurlijk de huid vol schelden als ze je aanspreken dat je jankt als een ongesteld pubermeisje over een spelletje. Je hebt nog een boel te leren, vriend.
Ligt er ook een beetje aan in hoeverre het nog gespeeld wordt. De serversoftware bestaat natuurlijk al, dus dat zou je wellicht kunnen delen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:35 schreef Monolith het volgende:
Bij online games verwacht je op z'n minst ook wel dat er gedurende een redelijke termijn (stabiele) servers worden geleverd door de maker, maar dat kan niet tot in de oneindigheid doorgaan en wat mij betreft hoeft die partij zich ook niet in allerlei bochten te wringen om serversoftware te gaan releasen.
Dat ligt ook vaak wat genuanceerder. Als je b.v. licenties afneemt voor zaken die je niet zelf vanaf scratch hebt gebouwd en dergelijke, dan mag je dat niet zomaar gratis het internet op gooien bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan in hoeverre het nog gespeeld wordt. De serversoftware bestaat natuurlijk al, dus dat zou je wellicht kunnen delen.
Het is alleen zo'n niche. Natuurlijk zijn er een aantal games die al decennia meedraaien en nog volop gespeeld worden, maar de meeste spellen worden ingehaald door de tijd en zelden nog gespeeld. Ja, het is jammer als ze dan ook verloren gaan, maar hoeveel mensen missen dat daadwerkelijk?
Dat je malware durft te kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik heb ook wat aangeschaft
Aquanox Deep Descent
TransRoad: USA
Parcel Simulator
SteamWorld Dig 2
Malware
gelijk mn wishlist opgeschoond van items die niet meer in de store staan en die niet meer te koop zijn
ik wel #livingontheedgequote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je malware durft te kopen
Wat heb je aangeschaft?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:21 schreef Jimbo het volgende:
De sale heeft weer een hoop centjes gekost... maar tot over een paar maanden he!![]()
Doom.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Ok. Als ik nog een game moet kopen. Ongeacht de korting, welke moet ik dan echt hebben?
Hadesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Ok. Als ik nog een game moet kopen. Ongeacht de korting, welke moet ik dan echt hebben?
Supaplexquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Space Marine 2 is wel tof. Witchfire ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:35 schreef V. het volgende:
Dank voor de tips, maar die heb ik allemaal al
Biorand IVquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
SPOILER: Uitleg BiorandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door 2dope op 09-07-2025 09:31:28 ]Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ja maar Denuvoquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Biorand IV. Dat is Resident Evil 4 Remake met randomizer. RE4R is nu toevallig ook 50% off op Steam. Beste vermaak voor mij in lange tijd en superverslavend. Ik speel op professional met permadeath dus heel pittig.
Sowieso is de vanilla game zelf ook steengoed, één van de beste remakes ooit gemaakt. De gameplay is buitengewoon sterk, de shooter mechanics, de pyhsics, alles klopt gewoon. Looten + starting gear met randomizer maakt dat iedere nieuwe run weer uniek/fris aanvoelt.
Twee tientjes, c'mon! Echte cheap bastards kunnen 'm ook nog van cdkeys halen voor 15 euro.quote:
Ja, goedkoop ik weet hetquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Twee tientjes, c'mon! Echte cheap bastards kunnen 'm ook nog van cdkeys halen voor 15 euro.
Nog twee redenen om te spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de randomizer zijn er nog een heleboel andere interessante mods beschikbaar
Ja Space Marine 2 is wel dik, al vond ik dat ook wel weer vrij snel repetitief worden. Gears of War is beterquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, goedkoop ik weet het
Ben vooral bezig Tyranids te stampen
Die heeft repetitief uitgevon- oh nee dat was CoDquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja Space Marine 2 is wel dik, al vond ik dat ook wel weer vrij snel repetitief worden. Gears of War is beter
Dacht ik al hahaquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:35 schreef V. het volgende:
Dank voor de tips, maar die heb ik allemaal al
Dan liever de ouderwetse doom in een W40K jasjequote:Op woensdag 9 juli 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is de moderne Doom in een W40K jasje
Echt fucking kut drm ook altijdquote:
Divinity: Original Sin IIquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Vind dat zo’n dom gelul altijd. Master race dit dat maar de helft van de games niet kopen omdat het op een verkeerde launcher zit of er een vorm van DRM aanwezig is. :’)quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Twee tientjes, c'mon! Echte cheap bastards kunnen 'm ook nog van cdkeys halen voor 15 euro.
Nog twee redenen om te spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de randomizer zijn er nog een heleboel andere interessante mods beschikbaar
Ah, a man of culture. Pas recent begonnen of niet? DoS2 na BG3 is wel interessant - ik vermoed zomaar dat je niet ontzettend gecharmeerd bent van de defense mechanics (physical en magical shields). Hoe ver ben je?quote:
Omdat DRM alleen maar negatieve gevolgen heeft voor jou als koper?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vind dat zo’n dom gelul altijd. Master race dit dat maar de helft van de games niet kopen omdat het op een verkeerde launcher zit of er een vorm van DRM aanwezig is. :’)
Hmm ja ik hou me daar niet echt mee bezig, ik 'piraat' ook nooit meer games. Ik weet wel dat Denuvo (in het verleden?) nogal achterlijke eigenschappen had zoals always online verplichting en negatieve impact had op performance. Zelf eigenlijk nooit gemerkt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vind dat zo’n dom gelul altijd. Master race dit dat maar de helft van de games niet kopen omdat het op een verkeerde launcher zit of er een vorm van DRM aanwezig is. :’)
Yezzur! Go for it man, ben benieuwd of je dat tof vindt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb em wel gekocht bij launch want re4 is een pareltje en deze remake helemaal
Randomizer klinkt interessant
Deze heb ik ja, heerlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan liever de ouderwetse doom in een W40K jasje
Bekijk deze YouTube-video
Vond ik trouwens echt een stuk leuker dan space marine.
Net begonnen ja, uurtje of 10 in zitten, net ontsnapt uit Fort Joy.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, a man of culture. Pas recent begonnen of niet? DoS2 na BG3 is wel interessant - ik vermoed zomaar dat je niet ontzettend gecharmeerd bent van de defense mechanics (physical en magical shields). Hoe ver ben je?
DoS2 heeft nog steeds een plekje in mijn top3/4/5 GOATs. Ik denk wel een keer of 15 uitgespeeld waarvan de laatste 10 keer op Tactician + Honour Mode, het liefst met 2 Lone Wolf characters. Favo character is Fane Death Knight, met skills als Play Dead en Time Warp is die fucking sick. Sterkste team comp blijft voor mij 100% focus op pyhsical dmg i.c.m. puike CC skills als battering ram en batle stomp. Altijd teleport en nether swap uit de Aero tree, fortify, earthquake en pyroclastic eruption uit de Geo tree
Ah lachen. Vriendin van me is ook net begonnen met DoS2, leuk om n00b-ervaringen te lezen. En ja het is echt afwachten waar Larian nu mee bezig is, ik heb mijn hoop nog steeds gezet op een nieuwe iteratie in het Divinity-universum. Het enige wat we (voor zover ik zelf weet) weten is dat ze werken aan twee "nieuwe projecten". Mijn voorzichtige aanname is dat één van de twee een "DoS3" wordt en de andere een compleet nieuwe franchise.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Net begonnen ja, uurtje of 10 in zitten, net ontsnapt uit Fort Joy.
Speel het coop met de vrouw (allebei op eigen PS5 en eigen scherm dus wel couch coop maar geen split screen). Ik ben Ifan en zij is Sebille. Echt een fantastische ervaring want we doen geen save scum en we overleggen niet evht dus alles wat gebeurt dat gebeurt. We hebben al wat mensen vermoord die volgens ons niet dood horen te gaan. Dat maakt elke playtrough wel anders.![]()
Ik heb Original Sin I bij launch gespeeld, dus ver voor BG3 al en was wel bekend met de verschillende systemen. Het was eerder wennen om BG3 na DOS1 te gaan spelen dan DOS2 na BG3.
Mooi om te zien hoe Larian groeit per game. Dit is hoe een studio hoort te groeien, helaas zien we het te vaak andersom zoals Bioware en Bethesda.
Goed moment om over te stappen op Windows 11 maat, Windows 10 is over een goeie drie maand end-of-lifequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:32 schreef V. het volgende:
Laat maar weer. Pc wil met geen mogelijkheid W10 booten.
Geen enkele remedie helpt.
Ik was in het proces van een switch naar Linux. Maar die is nog niet voltooid.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed moment om over te stappen op Windows 11 maat, Windows 10 is over een goeie drie maand end-of-life
Is je data veillig gesteld? Want als je from scratch kunt beginnen kun je al die dingen behalve gereserveerde systeemruimte gewoon weggooien en zelf nieuwe partities maken in datzelfde menu en gewenste grootte allocaten?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:47 schreef V. het volgende:
[..]
Ik was in het proces van een switch naar Linux. Maar die is nog niet voltooid.
Wilde net al W10 op de schijf zetten die ik voor Linux had bedoeld, maar die fucking windows installer geeft zo'n fucking onoverzichtelijke keuze uit op welke drive ik het wil installeren.
Keuze uit 5 disks met dezelfde 2tb. En dus geen volumenaam geven of zo he? Neuh, dat zou te makkelijk zijn
In principe is de belangrijkste data veilig. Maar ik heb dus 2 nvme's. Eentje voir de nieuwe linux install en een met mijn huidige, door een win update geborkte windows installatie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is je data veillig gesteld? Want als je from scratch kunt beginnen kun je al die dingen behalve gereserveerde systeemruimte gewoon weggooien
Windows installeren is in tegenstelling tot vroeger, zeker als je tegen het einde alles skipped zo ontzettend snel dat dat ook wel te overkomen is toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:27 schreef V. het volgende:
Ja, dat kan, maar dan nog heb ik 50/50 kans met mijn twee nvme's
als de update een KB nummer heeft kan (of kon) je die blokkeren voor verdere installatiequote:Op woensdag 9 juli 2025 23:10 schreef V. het volgende:
Ik vind het vooral bezopen dat dit duidelijk wordt veroorzaakt door die windows update.
Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen windows weer op te starten door terug te gaan naar een herstelpunt.
Bij afsluiten was de enige optie: updaten en afsluiten.
En ja hoor... weeeeer geen boot.
Welke distro had je ook alweer geïnstalleerd? Mint? Schijnt dat Nvidia driver support tegenwoordig een stuk verbeterd is, dus misschien binnenkort maar eens kijken of ik mijn 12+ jaar oude desktop kan converteren van Windows naar Linux. Dat is toch niet meer mijn primaire machine om op te werken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:21 schreef V. het volgende:
Nou, ik ben het hele riedeltje nog een keer doorgegaan, heb updates voor een week uitgezet. Laatste data veiliggesteld, nieuwe linux-install gedaan op mijn 2e nvme. Komende week maar eens in verdiepen.
Ja, dat is het voor mij ook. Sinds ik een halfjaar geleden een MBP Max heb aangeschaft voor het serieuze werk, is mijn pc voor pakweg 90% voor gaming. En ik wil gewoon zo veel mogelijk van Google en Microsoft af, voor zover ik het niet nodig heb voor mijn werkzaamheden. YouTube maakt daar -helaas- een groot deel van uit. Maar ik ben de enige op mijn afdeling die geen gebruik maakt van MS Office of Onedrive. Heb gewoon mijn eigen cloud die ik gebruik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Welke distro had je ook alweer geïnstalleerd? Mint? Schijnt dat Nvidia driver support tegenwoordig een stuk verbeterd is, dus misschien binnenkort maar eens kijken of ik mijn 12+ jaar oude desktop kan converteren van Windows naar Linux. Dat is toch niet meer mijn primaire machine om op te werken.
windows heeft het een en ander vooral veel makkelijker toegankelijk gemaakt waardoor de leek ook zn weg kan vinden..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:17 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, dat is het voor mij ook. Sinds ik een halfjaar geleden een MBP Max heb aangeschaft voor het serieuze werk, is mijn pc voor pakweg 90% voor gaming. En ik wil gewoon zo veel mogelijk van Google en Microsoft af, voor zover ik het niet nodig heb voor mijn werkzaamheden. YouTube maakt daar -helaas- een groot deel van uit. Maar ik ben de enige op mijn afdeling die geen gebruik maakt van MS Office of Onedrive. Heb gewoon mijn eigen cloud die ik gebruik.
Ik begon met Fedora 42, maar toen ik dat net had geïnstalleerd zag ik iets langskomen op YouTube van iemand die zei dat mensen moeten ophouden met Fedora aan te raden als beginnervriendelijk. En ik kwam er inderdaad niet uit. Wilde iets installeren, geen idee hoe dat moest. Echt, ik had een installer, maar verder...
Toen kwam Nobara opzetten als optie. Gebaseerd op Fedora, maar vriendelijker voor gaming. En dus de eerste Fedora vervangen door Nobara. Lekker ingewikkeld password bedacht (want dat doe ik eigenlijk automatisch ivm mijn privacy-tik), dat ik dus van de week bleek vergeten te zijn (opruimwoede en dus notities met password weggeflikkerd een paar weken terug) Dus ik moest dat sowieso opnieuw installeren. En toen kwam Jayz2Cents met een video waarin hij voor het eerst overstapte op een Linux-distro voor gaming: Bazzite.
Ook Fedora-based, dus dat heb ik gisteren maar geïnstalleerd over Nobara heen.
Maar zoals gezegd: ik moet echt alles nog leren over Linux. Zelfs de updates draaien is voor mij een ontdekkingstocht. Bijzonder toch hoe een mens kan vastzitten in een bepaald ecosysteem.
dit heb ik met wel meer zaken, bv ook applequote:Ik heb niets tegen Linux, wel tegen de haast veganistische dwangneurose die veel gebruikers lijken te hebben als ze eenmaal overgestapt zijn.
Je ziet wel dat de overstap makkelijker en makkelijker wordt.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoor nu al... 25 jaar dat het jaar van Linux eraan komt? Er zitten hele toffe dingen in, maar zolang je niet makkelijk over kunt stappen voor alles, heeft het weinig kans van slagen.
knip
wat heb je nu weer gekocht?quote:Op maandag 14 juli 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over games gesproken mijn backlog is weer aan het huilen.
Ik heb in de summersale Toem gekocht... En helemaal uitgespeeldquote:Op maandag 14 juli 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over games gesproken mijn backlog is weer aan het huilen.
Maar ga mijn huidige gehucht verlaten en opnieuw beginnen. Last van voedseltekorten en een beer viel het dorp aan en heeft heel wat slachtoffers gemaakt.quote:
Toem is lievvvv.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb in de summersale Toem gekocht... En helemaal uitgespeeld
En Robocop, maar daar verslikt de steamdeck zich in.![]()
In het kader van Little Nightmares, probeert Inside als je die nog niet kent. Is alweer wat ouder (2016) maar heeft veel overeenkomsten met Little Nightmares. Het is nog een stuk creepier en is wat 'volwassener' (ook gore etc.), maar is een ijzersterke indie horror platformer. Zijn voorganger Limbo was ook heel goed. Eventueel nadeel is dat het juist niet verhaalgedreven is, je moet zelf de bizarre gebeurtenissen interpreteren en je conclusies trekken (geen 'verteller', geen quest/quest markers etc.). Zie ook de FOK!review van mijn hand: Insidequote:Op maandag 14 juli 2025 16:18 schreef Discombobulate het volgende:
Little Nightmares III in oktober. Vond deel II echt geweldig. REANIMAL hopelijk ook later dit jaar.
Heb al tijden niet iets op Steam gespeeld helaas. Outer Wilds en Disco Elysium waren echt mijn favorieten, Dredge vond ik ook geweldig, paar walking sims zoals Firewatch vond ik ook heel tof. A Short Hike ook erg vermakelijk en lekker kort.
Ik mis het wel, echt al maanden niet gegamed, mensen suggesties? Ik hou het meest van story driven spellen met een indie tintje.
Ik heb Inside ook gespeeld. Was heel leuk voor een paar uurtjes, maar heeft niets nagelaten ofzo. Gewoon dikke prima, maar niet het wow effect.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
In het kader van Little Nightmares, probeert Inside als je die nog niet kent. Is alweer wat ouder (2016) maar heeft veel overeenkomsten met Little Nightmares. Het is nog een stuk creepier en is wat 'volwassener' (ook gore etc.), maar is een ijzersterke indie horror platformer. Zijn voorganger Limbo was ook heel goed. Eventueel nadeel is dat het juist niet verhaalgedreven is, je moet zelf de bizarre gebeurtenissen interpreteren en je conclusies trekken (geen 'verteller', geen quest/quest markers etc.). Zie ook de FOK!review van mijn hand: Inside
Verder hebben Myst en Riven (toch wel klassiekers in het genre) in de afgelopen jaren remakes gekregen, als je die nog niet kent ook zeker de moeite waard: https://store.steampowered.com/app/1255560/Myst/
Disco Elysium was heel goed, ben zelf ook wel liefhebber van (turn-based) isometrische open-world RPG's, maar ik prefereer dan toch iets meer actie en iets minder dialoog (hoewel de dialogen heel goed waren).
Viewfinder vind ik retetof, maar meer vanwege de unieke mechanics dan vanwege het verhaal.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:18 schreef Discombobulate het volgende:
Little Nightmares III in oktober. Vond deel II echt geweldig. REANIMAL hopelijk ook later dit jaar.
Heb al tijden niet iets op Steam gespeeld helaas. Outer Wilds en Disco Elysium waren echt mijn favorieten, Dredge vond ik ook geweldig, paar walking sims zoals Firewatch vond ik ook heel tof. A Short Hike ook erg vermakelijk en lekker kort.
Ik mis het wel, echt al maanden niet gegamed, mensen suggesties? Ik hou het meest van story driven spellen met een indie tintje.
Ik ga deze twee zeker proberen! Kende ze ook nog niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:37 schreef V. het volgende:
A Highland Song, prachtige verhalende indiegame. Voor mij extra punten vanwege de stem en het accent van Moira
En als je Brothers: A Tale of Two Sons nog niet hebt gespeeld, DOEN!
Apple, Android, Sony/MS, Spider-man/Supermanquote:Op maandag 14 juli 2025 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dit heb ik met wel meer zaken, bv ook apple
Toch wel bijzonder dat je zoveel gedoe had met Robocop. Misschien omdat het brakke Nvidia-drivers waren van de afgelopen tijd? Er waren nog wel wat issues met de stabititeit van die drivers voor de 40XX/50XX GPU's van ze. Ik heb nog een oude driverversie die ik gebruikte met een oude 20XX-serie kaart, maar goed ook niet alle toeters en bellen aan gehad, dus misschien dat het minder veeleisend was voor de kaart.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:47 schreef V. het volgende:
[..]
Toem is lievvvv.
Robocop is bij mij al een aantal keer vastgelopen.
Je kan de nieuwe LSFG-mod proberen. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar sommige lui zeggen dat het soms een verdubbeling geeft qua prestaties, maar goed fake frames, dus je moet er een beetje mee experimenteren of de inputlag nog te harden is.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En Robocop, maar daar verslikt de steamdeck zich in.![]()
Tsja, ik heb de laatste game-drivers geïnstalleerd staan. Maar het gebeurt af en toe. En na herstarten van de game kan ik weer verder.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat je zoveel gedoe had met Robocop. Misschien omdat het brakke Nvidia-drivers waren van de afgelopen tijd? Er waren nog wel wat issues met de stabititeit van die drivers voor de 40XX/50XX GPU's van ze. Ik heb nog een oude driverversie die ik gebruikte met een oude 20XX-serie kaart, maar goed ook niet alle toeters en bellen aan gehad, dus misschien dat het minder veeleisend was voor de kaart.
Bazzite schijnt praktisch SteamOS te zijn.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Apple, Android, Sony/MS, Spider-man/Superman
De mensen die hun shit gebruiken boeit het wat minder, als het maar doet wat het moet doen. Feit blijft dat Linux voor games leuk klinkt maar eigenlijk wacht op net zo'n succesverhaal als Steamdeck en diens OS, dan zouden mensen meer geinteresseerd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |