Dat je malware durft te kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik heb ook wat aangeschaft
Aquanox Deep Descent
TransRoad: USA
Parcel Simulator
SteamWorld Dig 2
Malware
gelijk mn wishlist opgeschoond van items die niet meer in de store staan en die niet meer te koop zijn
ik wel #livingontheedgequote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je malware durft te kopen
Wat heb je aangeschaft?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:21 schreef Jimbo het volgende:
De sale heeft weer een hoop centjes gekost... maar tot over een paar maanden he!![]()
Doom.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Ok. Als ik nog een game moet kopen. Ongeacht de korting, welke moet ik dan echt hebben?
Hadesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Ok. Als ik nog een game moet kopen. Ongeacht de korting, welke moet ik dan echt hebben?
Supaplexquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Space Marine 2 is wel tof. Witchfire ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:35 schreef V. het volgende:
Dank voor de tips, maar die heb ik allemaal al
Biorand IVquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
SPOILER: Uitleg BiorandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door 2dope op 09-07-2025 09:31:28 ]Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ja maar Denuvoquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Biorand IV. Dat is Resident Evil 4 Remake met randomizer. RE4R is nu toevallig ook 50% off op Steam. Beste vermaak voor mij in lange tijd en superverslavend. Ik speel op professional met permadeath dus heel pittig.
Sowieso is de vanilla game zelf ook steengoed, één van de beste remakes ooit gemaakt. De gameplay is buitengewoon sterk, de shooter mechanics, de pyhsics, alles klopt gewoon. Looten + starting gear met randomizer maakt dat iedere nieuwe run weer uniek/fris aanvoelt.
Twee tientjes, c'mon! Echte cheap bastards kunnen 'm ook nog van cdkeys halen voor 15 euro.quote:
Ja, goedkoop ik weet hetquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Twee tientjes, c'mon! Echte cheap bastards kunnen 'm ook nog van cdkeys halen voor 15 euro.
Nog twee redenen om te spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de randomizer zijn er nog een heleboel andere interessante mods beschikbaar
Ja Space Marine 2 is wel dik, al vond ik dat ook wel weer vrij snel repetitief worden. Gears of War is beterquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, goedkoop ik weet het
Ben vooral bezig Tyranids te stampen
Die heeft repetitief uitgevon- oh nee dat was CoDquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja Space Marine 2 is wel dik, al vond ik dat ook wel weer vrij snel repetitief worden. Gears of War is beter
Dacht ik al hahaquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:35 schreef V. het volgende:
Dank voor de tips, maar die heb ik allemaal al
Dan liever de ouderwetse doom in een W40K jasjequote:Op woensdag 9 juli 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is de moderne Doom in een W40K jasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |