abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:31:54 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218104696
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
:*
Ik irriteer (wind me niet op) me nu wel mateloos aan jullie manier van posten ja. Kinderachtig, iemand belachelijk maken voor zijn mening.

Als je het niet met me eens bent prima, waarom dan zo op de man spelen, het hebben over janken en opwinden, en denigrerend over de term computerspelletje?

Heb je uberhaupt mijn post gelezen?

Ik heb ook al gezegd dat het me niet eens uitmaakt wat er gecensureerd word. Gewoon principieel ben ik er niet voor. Maargoed dat was schijnbaar ook niet goed.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 21:32:55 #102
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_218104710
:O
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:33:33 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218104720
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef Jimbo het volgende:
:O
Oh fijn de mod komt ook nog even langs om iets in te brengen?

Of mag je gewoon lekker denigrerend over mensen posten, geen probleem.
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 21:34:12 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_218104725
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Oh fijn de mod komt ook nog even langs om iets in te brengen?

Of mag je gewoon lekker denigrerend over mensen posten, geen probleem.
geen idee, niets gelezen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:34:43 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218104729
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef Jimbo het volgende:

[..]
geen idee, niets gelezen
Dat is wel jouw stijl :+ :D
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:35:41 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218104742
Ik ga alle topics van Ludachrist volgen en als hij zich ooit ergens aan stoort of mee zit, ga ik hem ook kleineren en zeggen dat hij mad is en zich niet moet aanstellen of moet janken.

Dat waardeert die vast.
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:38:52 #107
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218104783
Maandenlang niet posten in het Steam Topic, maar als mmarsu zich ergens aan stoort, dan gelijk erop in en harken maar!

@Ludachrist

Toevallig hoor. Heb je uberhaupt een pc gast? Of kom je alleen ff in het topic om anderen (vooral mij) op de zeik te nemen?
  woensdag 2 juli 2025 @ 21:45:56 #108
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218104857
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 08:00 schreef V. het volgende:
Ook Guardians of the Galaxy binnengeharkt voor 5 euro.
En nu even een gezellige post.

Tof man, dit was echt een leuke game waar ik niet superhoge verwachtingen van had. Moet wel zeggen dat het wel een beetje lang duurde uiteindelijk, misschien net iets te lang.

Maar de game ansich was erg vermakelijk, goede dialogen, comedy was ook redelijk on point.

Voor 5 euro echt een steal!
pi_218105763
Ik zou er ook niet blij van worden als een spel die ik gekocht heb plots gecensureerd zou worden. Ik word sowieso erg moe van al dat softe gedoe van tegenwoordig, het zal mij niets verbazen als GTA6 ook erg soft is, in tegenstelling van de satirische GTA's van vroeger.

Bekijk deze YouTube-video
pi_218106029
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga alle topics van Ludachrist volgen en als hij zich ooit ergens aan stoort of mee zit, ga ik hem ook kleineren en zeggen dat hij mad is en zich niet moet aanstellen of moet janken.

Dat waardeert die vast.
Zeker!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 3 juli 2025 @ 07:37:00 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218106260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 06:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zeker!
:')
  donderdag 3 juli 2025 @ 08:06:51 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218106466
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maandenlang niet posten in het Steam Topic, maar als mmarsu zich ergens aan stoort, dan gelijk erop in en harken maar!

@:ludachrist

Toevallig hoor. Heb je uberhaupt een pc gast? Of kom je alleen ff in het topic om anderen (vooral mij) op de zeik te nemen?
Haha nog slachtoffertje spelen ook. En iedereen natuurlijk de huid vol schelden als ze je aanspreken dat je jankt als een ongesteld pubermeisje over een spelletje. Je hebt nog een boel te leren, vriend.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Redactie Games donderdag 3 juli 2025 @ 10:54:10 #113
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_218107993
Voor degenen die het nog niet gedaan hebben en gamesbehoud belangrijk vindt. Vergeet deze petitie niet te ondertekenen. We hebben 1 miljoen handtekeningen nodig om deze motie in te kunnen dienen bij EU parlement. De petitie loopt nog tot 31 juli.

quote:
European Citizens' Initiative

Videogames are being destroyed! Most video games work indefinitely, but a growing number are designed to stop working as soon as publishers end support. This effectively robs customers, destroys games as an artform, and is unnecessary. Our movement seeks to pass new law in the EU to put an end to this practice. Our proposal would do the following:

Require video games sold to remain in a working state when support ends.
Require no connections to the publisher after support ends.
Not interfere with any business practices while a game is still being supported.

If you are an EU citizen, please sign the Citizens' Initiative!
https://www.stopkillinggames.com/eci

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Noodle op 03-07-2025 11:00:48 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 3 juli 2025 @ 14:55:01 #114
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218110375
Getekend ^O^
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218111574
Blijf het toch wat dubbel vinden die petitie. Waar ik sowieso een hekel aan heb is wanneer ik voor een singleplayer game opeens online moet zijn om een of andere licentie te valideren. Ik koop dat, het is van mij en ik verwacht gedurende een redelijke termijn wel patches ivm OS updates zodat het nog blijft werken op een nieuwe OS versie e.d.

Bij online games verwacht je op z'n minst ook wel dat er gedurende een redelijke termijn (stabiele) servers worden geleverd door de maker, maar dat kan niet tot in de oneindigheid doorgaan en wat mij betreft hoeft die partij zich ook niet in allerlei bochten te wringen om serversoftware te gaan releasen.

In Nederland vallen veel van dit soort zaken simpelweg ook onder de wettelijike garantie waaraan een leverancier zich heeft te houden: https://www.acm.nl/nl/ver(...)ntenservice/garantie
Natuurlijk is het lastiger om daar als individu actie tegen te ondernemen en zal de hoop vooral zijn dat er van zo'n EU maatregel preventieve werking uitgaat, maar ik ben vrij sceptisch wat dat aangaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:40:45 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_218113381
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Haha nog slachtoffertje spelen ook. En iedereen natuurlijk de huid vol schelden als ze je aanspreken dat je jankt als een ongesteld pubermeisje over een spelletje. Je hebt nog een boel te leren, vriend.
Haha ga lekker iemand anders lastig vallen.

Normale posters zoals Over hedge gaan er normaal over in gesprek.

Jij en anderen zijn degene die mij vanuit de hoogte lopen aan te spreken, alsof jullie principes ook mijn principes moeten zijn.

Ik ga jou ook niet afzeiken vanwege jouw principes.

Maar jij wel, dus ben wel klaar met jou, 'vriend' (weer lekker uit de hoogte)

Ga ff de Ready or Not community vertellen wat zij moeten vinden _O-. Nee jouw mening is koning hoor! Jij bent de opperbaas en hebt altijd gelijk :')

Weer dat kleinerende 'spelletje' in de mond nemen ook echt. Ga gewoon weg uit dit topic, want je bezighouden met 'spelletjes' is duidelijk te kinderachtig voor je. Meneer in zijn ivoren toren.
pi_218113496
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:35 schreef Monolith het volgende:

Bij online games verwacht je op z'n minst ook wel dat er gedurende een redelijke termijn (stabiele) servers worden geleverd door de maker, maar dat kan niet tot in de oneindigheid doorgaan en wat mij betreft hoeft die partij zich ook niet in allerlei bochten te wringen om serversoftware te gaan releasen.
Ligt er ook een beetje aan in hoeverre het nog gespeeld wordt. De serversoftware bestaat natuurlijk al, dus dat zou je wellicht kunnen delen.

Het is alleen zo'n niche. Natuurlijk zijn er een aantal games die al decennia meedraaien en nog volop gespeeld worden, maar de meeste spellen worden ingehaald door de tijd en zelden nog gespeeld. Ja, het is jammer als ze dan ook verloren gaan, maar hoeveel mensen missen dat daadwerkelijk?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 3 juli 2025 @ 21:15:22 #118
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218113746
Nou... Ik zit in een CoD Black Ops (de eerste) clan. En blij dat dat nog werktb(met wat irritante bugs)
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218114334
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ligt er ook een beetje aan in hoeverre het nog gespeeld wordt. De serversoftware bestaat natuurlijk al, dus dat zou je wellicht kunnen delen.

Het is alleen zo'n niche. Natuurlijk zijn er een aantal games die al decennia meedraaien en nog volop gespeeld worden, maar de meeste spellen worden ingehaald door de tijd en zelden nog gespeeld. Ja, het is jammer als ze dan ook verloren gaan, maar hoeveel mensen missen dat daadwerkelijk?
Dat ligt ook vaak wat genuanceerder. Als je b.v. licenties afneemt voor zaken die je niet zelf vanaf scratch hebt gebouwd en dergelijke, dan mag je dat niet zomaar gratis het internet op gooien bijvoorbeeld.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 juli 2025 @ 09:27:56 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218116820
Goed, ik heb toch wat aangeschaft :@

- DLC voor: Warhammer 40k Boltgun, Menace from the Deep en Amid Evil.
- Alone in the Dark
- Perilous Warp
- Gravelord
- Warhammer 40k Space Marine 2
- Witchfire
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218117278
ik heb ook wat aangeschaft

Aquanox Deep Descent
TransRoad: USA
Parcel Simulator
SteamWorld Dig 2
Malware

gelijk mn wishlist opgeschoond van items die niet meer in de store staan en die niet meer te koop zijn
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 juli 2025 @ 10:17:15 #122
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218117282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik heb ook wat aangeschaft

Aquanox Deep Descent
TransRoad: USA
Parcel Simulator
SteamWorld Dig 2
Malware

gelijk mn wishlist opgeschoond van items die niet meer in de store staan en die niet meer te koop zijn
Dat je malware durft te kopen :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218117318
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat je malware durft te kopen :o
ik wel #livingontheedge
pi_218117566
Toch maar eens overstag gegaan en Clair Obscur: Expedition 33 aangeschaft gisteren. Had er al wel het nodige van gezien, maar het is wel echt een fantastische sfeervolle game.
pi_218117886
Hogwarts: Legacy staat voor ¤15 op Steam. Is dit een spel met zo'n heel uitgebreid en geavanceerd upgrade-systeem (of hoe dat ook heet, zo'n systeem waarbij je 100.000 upgrades en weet ik het op je uitrusting, wapens, toverstaf moet uitvoeren) of is het meer rechttoe-rechtaan? Of kun je kiezen? Want in het eerste geval laat ik 'm lekker links liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')