Wel hoor. Want je gaat met de voorwaarden akkoord het moment dat je het via steam koopt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer ik het heb gekocht zou niet eens uit moeten maken.
Ik ga er niet mee akkoord dat het product op later tijdstip gecensureerd wordtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoor. Want je gaat met de voorwaarden akkoord het moment dat je het via steam koopt.
Staat dat in the TOS??quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee akkoord dat het product op later tijdstip gecensureerd wordt
Jezus, je doet het voorkomen alsof je er honderden uren in hebt zitten.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
Refund idd afgewezen. Stom omdat ik echt nooit een titel refund, misschien 1x in de 20 jaar dat ik op Steam zit? En heb maar 10 uur in de game.
Het is voor mij een principe kwestie.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jezus, je doet het voorkomen alsof je er honderden uren in hebt zitten.![]()
Mieren, pas op!
Ga anders lekker in China wonen waar de helft van het internet is gecensureerd, aangezien je er schijnbaar zo'n fan van bent.quote:
Daar heeft steam dan weer weinig mee te maken. Moet je bij de devs zijn. Niet bij steamquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee akkoord dat het product op later tijdstip gecensureerd wordt
Gezien het feit dat een groot deel van de community er niet blij mee is hoop ik dat ze het of terugdraaien, of refunds toestaan (geen idee hoevaak zoiets voorkomt)quote:Op zondag 29 juni 2025 13:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heeft steam dan weer weinig mee te maken. Moet je bij de devs zijn. Niet bij steam
Volgens mij was mijn argument volkomen duidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is voor mij een principe kwestie.
Geen idee waarom er hier allemaal censuur liefhebbers zitten. Raar gedrag om dit goed te praten.
Al die censuur liefhebbers hier man wat sneuquote:Op maandag 30 juni 2025 18:22 schreef Ludachrist het volgende:
Zo mad worden omdat ze wat tietjes uit een spel halen. Serieuze gamerleven.
Stel je toch niet zo aan manquote:Op woensdag 2 juli 2025 01:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Al die censuur liefhebbers hier man wat sneu
Sneu is wel het goede woord ja als je je zo opwindt over een spelletje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 01:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Al die censuur liefhebbers hier man wat sneu
Ik heb me ermee vermaakt. Vrij korte game maar dat vind ik tegenwoordig eerder een pluspunt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:00 schreef V. het volgende:
Ook Guardians of the Galaxy binnengeharkt voor 5 euro.
'je zo opwind'quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sneu is wel het goede woord ja als je je zo opwindt over een spelletje.
Ik vind het prima als iemand het niet met mij eens is mbt de censuur, maar om dan iemand helemaal belachelijk te maken, uit de hoogte te gaan praten over 'wat maak jij je druk, en nog wel over een 'computerspelletje'', daar kan ik absoluut niet tegen.quote:
Als je letterlijk niks te melden hebt kan je toch ook gewoon niet posten?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
Snap niet dat mensen vinden dat ik mad ben.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
'je zo opwind'
*windt zich vreselijk op*
Ik irriteer (wind me niet op) me nu wel mateloos aan jullie manier van posten ja. Kinderachtig, iemand belachelijk maken voor zijn mening.quote:
Oh fijn de mod komt ook nog even langs om iets in te brengen?quote:
geen idee, niets gelezenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh fijn de mod komt ook nog even langs om iets in te brengen?
Of mag je gewoon lekker denigrerend over mensen posten, geen probleem.
En nu even een gezellige post.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:00 schreef V. het volgende:
Ook Guardians of the Galaxy binnengeharkt voor 5 euro.
Zeker!quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga alle topics van Ludachrist volgen en als hij zich ooit ergens aan stoort of mee zit, ga ik hem ook kleineren en zeggen dat hij mad is en zich niet moet aanstellen of moet janken.
Dat waardeert die vast.
Haha nog slachtoffertje spelen ook. En iedereen natuurlijk de huid vol schelden als ze je aanspreken dat je jankt als een ongesteld pubermeisje over een spelletje. Je hebt nog een boel te leren, vriend.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maandenlang niet posten in het Steam Topic, maar als mmarsu zich ergens aan stoort, dan gelijk erop in en harken maar!
@:ludachrist
Toevallig hoor. Heb je uberhaupt een pc gast? Of kom je alleen ff in het topic om anderen (vooral mij) op de zeik te nemen?
https://www.stopkillinggames.com/eciquote:European Citizens' Initiative
Videogames are being destroyed! Most video games work indefinitely, but a growing number are designed to stop working as soon as publishers end support. This effectively robs customers, destroys games as an artform, and is unnecessary. Our movement seeks to pass new law in the EU to put an end to this practice. Our proposal would do the following:
Require video games sold to remain in a working state when support ends.
Require no connections to the publisher after support ends.
Not interfere with any business practices while a game is still being supported.
If you are an EU citizen, please sign the Citizens' Initiative!
Haha ga lekker iemand anders lastig vallen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha nog slachtoffertje spelen ook. En iedereen natuurlijk de huid vol schelden als ze je aanspreken dat je jankt als een ongesteld pubermeisje over een spelletje. Je hebt nog een boel te leren, vriend.
Ligt er ook een beetje aan in hoeverre het nog gespeeld wordt. De serversoftware bestaat natuurlijk al, dus dat zou je wellicht kunnen delen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:35 schreef Monolith het volgende:
Bij online games verwacht je op z'n minst ook wel dat er gedurende een redelijke termijn (stabiele) servers worden geleverd door de maker, maar dat kan niet tot in de oneindigheid doorgaan en wat mij betreft hoeft die partij zich ook niet in allerlei bochten te wringen om serversoftware te gaan releasen.
Dat ligt ook vaak wat genuanceerder. Als je b.v. licenties afneemt voor zaken die je niet zelf vanaf scratch hebt gebouwd en dergelijke, dan mag je dat niet zomaar gratis het internet op gooien bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan in hoeverre het nog gespeeld wordt. De serversoftware bestaat natuurlijk al, dus dat zou je wellicht kunnen delen.
Het is alleen zo'n niche. Natuurlijk zijn er een aantal games die al decennia meedraaien en nog volop gespeeld worden, maar de meeste spellen worden ingehaald door de tijd en zelden nog gespeeld. Ja, het is jammer als ze dan ook verloren gaan, maar hoeveel mensen missen dat daadwerkelijk?
Dat je malware durft te kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik heb ook wat aangeschaft
Aquanox Deep Descent
TransRoad: USA
Parcel Simulator
SteamWorld Dig 2
Malware
gelijk mn wishlist opgeschoond van items die niet meer in de store staan en die niet meer te koop zijn
ik wel #livingontheedgequote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je malware durft te kopen
Wat heb je aangeschaft?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:21 schreef Jimbo het volgende:
De sale heeft weer een hoop centjes gekost... maar tot over een paar maanden he!![]()
Doom.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Ok. Als ik nog een game moet kopen. Ongeacht de korting, welke moet ik dan echt hebben?
Hadesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Ok. Als ik nog een game moet kopen. Ongeacht de korting, welke moet ik dan echt hebben?
Supaplexquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
Space Marine 2 is wel tof. Witchfire ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:35 schreef V. het volgende:
Dank voor de tips, maar die heb ik allemaal al
Biorand IVquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef V. het volgende:
SPOILER: Uitleg BiorandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door 2dope op 09-07-2025 09:31:28 ]Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ja maar Denuvoquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Biorand IV. Dat is Resident Evil 4 Remake met randomizer. RE4R is nu toevallig ook 50% off op Steam. Beste vermaak voor mij in lange tijd en superverslavend. Ik speel op professional met permadeath dus heel pittig.
Sowieso is de vanilla game zelf ook steengoed, één van de beste remakes ooit gemaakt. De gameplay is buitengewoon sterk, de shooter mechanics, de pyhsics, alles klopt gewoon. Looten + starting gear met randomizer maakt dat iedere nieuwe run weer uniek/fris aanvoelt.
Twee tientjes, c'mon! Echte cheap bastards kunnen 'm ook nog van cdkeys halen voor 15 euro.quote:
Ja, goedkoop ik weet hetquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Twee tientjes, c'mon! Echte cheap bastards kunnen 'm ook nog van cdkeys halen voor 15 euro.
Nog twee redenen om te spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve de randomizer zijn er nog een heleboel andere interessante mods beschikbaar
Ja Space Marine 2 is wel dik, al vond ik dat ook wel weer vrij snel repetitief worden. Gears of War is beterquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, goedkoop ik weet het
Ben vooral bezig Tyranids te stampen
Die heeft repetitief uitgevon- oh nee dat was CoDquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja Space Marine 2 is wel dik, al vond ik dat ook wel weer vrij snel repetitief worden. Gears of War is beter
Dacht ik al hahaquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:35 schreef V. het volgende:
Dank voor de tips, maar die heb ik allemaal al
Dan liever de ouderwetse doom in een W40K jasjequote:Op woensdag 9 juli 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is de moderne Doom in een W40K jasje
Echt fucking kut drm ook altijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |