Dat zou kunnen en zou nog een hele grote staart kunnen krijgen, kijken wat China ervan vindt gezien de olievelden daar. De meeste olie wordt naar China geëxporteerd. Zou Trump dat zo blijven zien straks?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef Momo het volgende:
Maar heeft Israel de VS direct actief nodig in dit conflict? Iran lijkt al redelijk lam geslagen zo. Boots on the ground?
met trump weet je het helaas nooitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me totaal uitgesloten. Zeker op grote schaal.
Gaan ze echt niet (zelf) doen, dat regime dondert vanzelf wel in elkaar. Ze zullen misschien de Iraniërs steunen door het regime dodelijk te verzwakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Boots on the ground zijn misschien wel nodig om het regime uit te schakelen.
Da's aan het volk, het gaat erom dat de nucleaire dreiging wordt geëlimineerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat ligt er een beetje aan of zoiets als de mossad al actief een oppositie aan het steunen en bewapenen is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit gaat mijns inziens helaas bijna nooit goed. De wil tot verandering moet vanuit het volk zelf komen, dat kun je niet extern afdwingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat Trump zegt "ja ik wilde gewoon die zwakke halfjes van de G7 laten zien wie er de grote baas van de wereld is, niets aan het handje, de Joden hebben al lang gewonnen, ik ben de allerbeste.....and Giorgia, meet me at the APT, I have some hot very soup for you"quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:12 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo te zien wacht Steve op een officiële USA persco?
Als we nu íets van alle interventies van de afgelopen 25 jaar hebben geleerd idd..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit gaat mijns inziens helaas bijna nooit goed. De wil tot verandering moet vanuit het volk zelf komen, dat kun je niet extern afdwingen.
Vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit gaat mijns inziens helaas bijna nooit goed. De wil tot verandering moet vanuit het volk zelf komen, dat kun je niet extern afdwingen.
Er bestaat in de wereld ook nog zoiets als goed en kwaad, hadden we de Nazi's dan maar aan de macht moeten laten?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Egoïstisch zwijnDie heb ik ook gehaald (die van de Lidl dan) en daar is er ook al een van gesneuveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de avond is nog vroeg
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voordat deze kwam. Niet lang dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat in de wereld ook nog zoiets als goed en kwaad, hadden we de Nazi's dan maar aan de macht moeten laten?
🤡quote:De bevelhebber van de Iraanse strijdkrachten heeft er bij de bevolking van de Israëlische steden Tel Aviv en Haifa op aangedrongen de steden te verlaten.
Geen issue. Je kan doen alsof het gros wat daar woont graag in een theocratie woont, maar: nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik kan hem kleiner en dus begrijpelijker maken voor je hoor, als jouw zusje lastig wordt gevallen op straat, heb je dan liever dat ik een paar tikken uitdeel aan haar belagers of dat ik de andere kant opkijk en doorloop?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voordat deze kwam. Niet lang dus.
Ik deel ‘m nog eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen issue. Je kan doen alsof het gros wat daar woont graag in een theocratie woont, maar: nee.
Je introduceert echter nog steeds veel onzekerheid, een periode waar een warlord aan de macht zou kunnen komen, oid.
Geweldige tipsquote:
Dachten we van Afghanistan ook, toch? Dat iedereen daar eigenlijk graag in een moderne democratie wilde leven. En na iets meer dan 20 jaar de Taliban onder controle te hebben gehouden, gewoon de sleutels van het land weer rechtstreeks bij ze ingeleverd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen issue. Je kan doen alsof het gros wat daar woont graag in een theocratie woont, maar: nee.
Je introduceert echter nog steeds veel onzekerheid, een periode waar een warlord aan de macht zou kunnen komen, oid.
niets wat van belang is voor ons.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Oww hij stond niet op LIVE bij mij![]()
Niets gezegd dus?
In dit geval waren er de afgelopen jaren al een hoop demonstraties met geweld de kop in gedrukt in Iran. Er dus tenminste wel een deel, met name het jonge deel, van Iran dat verandering wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dachten we van Afghanistan ook, toch? Dat iedereen daar eigenlijk graag in een moderne democratie wilde leven. En na iets meer dan 20 jaar de Taliban onder controle te hebben gehouden, gewoon de sleutels van het land weer rechtstreeks bij ze ingeleverd.
Zonder boots on the ground ga je niks bewerkstelligen daar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor Fordor heb je de MOP nodig en die heeft alleen de VS. Boots on the ground lijkt me waanzin en onnodig.
Och, dit. Is dat echt zo of gewoon een meme? Ik lees het steeds vaker die link tussen pizza en het Pentagon.quote:
Goede vergelijking wel, wanneer je het hebt over sociale constructen in een land van meer dan 90 miljoen inwoners met allerlei etnische en religieuze groeperingen. Jij snapt het!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan hem kleiner en dus begrijpelijker maken voor je hoor, als jouw zusje lastig wordt gevallen op straat, heb je dan liever dat ik een paar tikken uitdeel aan haar belagers of dat ik de andere kant opkijk en doorloop?
Nee, is waar. Als er stront aan de knikker is, moeten ze overwerken, en bestellen ze vaak eten buiten de deur, pizza.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Och, dit. Is dat echt zo of gewoon een meme? Ik lees het steeds vaker die link tussen pizza en het Pentagon.
Hamas en Hezbollah weer wat geld overmaken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het beste wat Iran kan doen om de chaos helemaal compleet te maken? Olie in Saudi Arabie targetten? Straat van Hormuz afsluiten?
5 jaar geleden zag de balans van krachten in het Midden-Oosten er natuurlijk wel heel anders uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren ze zo naief te denken dan dat Rusland wel zou komen helpen?
Ja, was in Afghanistan ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In dit geval waren er de afgelopen jaren al een hoop demonstraties met geweld de kop in gedrukt in Iran. Er dus tenminste wel een deel, met name het jonge deel, van Iran dat verandering wil.
Een geslaagde atoomproef.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het beste wat Iran kan doen om de chaos helemaal compleet te maken? Olie in Saudi Arabie targetten? Straat van Hormuz afsluiten?
Correlatie =/= causatie. Heb je een wetenschappelijk artikel hiervoor?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, is waar. Als er stront aan de knikker is, moeten ze overwerken, en bestellen ze vaak eten buiten de deur, pizza.
Het is een semi-nuttige graadmeter hoeveel mensen overwerken in het Pentagon.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Och, dit. Is dat echt zo of gewoon een meme? Ik lees het steeds vaker die link tussen pizza en het Pentagon.
Israëli's/Amerikanen kidnappen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Daar hadden ze wel afspraken over gemaakt een jaar geleden dacht ik, maar goed dat had Armenië ook en daar kwamen de Russen ook geen ene moer doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren ze zo naief te denken dan dat Rusland wel zou komen helpen?
Nee natuurlijk niet en je moet het ook niet heel serieus nemen. Maar je moet het doen met de info die je hebt he.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Correlatie =/= causatie. Heb je een wetenschappelijk artikel hiervoor?
Wetenschappelijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Correlatie =/= causatie. Heb je een wetenschappelijk artikel hiervoor?
China had al wat supplies gebracht idd.quote:
Helemaal niks, elk land om Iran heen haalt hun raketten uit de lucht. Over water wordt alles uit de lucht geschoten. De plekken vanaf waar ze schieten worden direct lam gelegd soms nog voor ze überhaupt kunnen schieten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Zoals ik zei: correlatie =/= causatie. Iets met ijsjes en verdrinkingen.quote:
Ja als je 2 grote bondgenoten dacht te hebben en je tweet aan de ene:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
China had al wat supplies gebracht idd.
Al is de kans dat deze wet wordt aangenomen nihil.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Congres gaat over oorlog - niet de president.
Russen en afspraken...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel afspraken over gemaakt een jaar geleden dacht ik, maar goed dat had Armenië ook en daar kwamen de Russen ook geen ene moer doen.
Mmhh ik weet niet, ook veel republikeinen zitten niet te wachten op VS betrekken in een oorlog.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al is de kans dat deze wet wordt aangenomen nihil.
Echt verfrissende verschijning ja .quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:42 schreef Perox het volgende:
Die dame is niet eens zo slechte woordvoerder by the way. Dat voor een Trump staffer.
Maatschappelijke fenomenen bestaan niet louter als daar "We-ten-schap-pe-lijk On-der-zoek" over bestaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zoals ik zei: correlatie =/= causatie. Iets met ijsjes en verdrinkingen.
Maar dat pizza gebeuren is leuk gevonden hoor, dat wel.
Waarom zou je dat niet doen? Effectief legt dat die stad lam. En dat nemen de mensen de grote leider persoonlijk kwalijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Is al bijna weer vergeten, maar gisteravond tweet de Amerikaanse president dat een stad van 10 miljoen inwoners moet evacueren.
Terwijl straten vaststaan met, mensen in paniek toeterend, wordt er doorgevraagd: nee ik bedoelde het niet zo.
Het is bijna slapstick van John Cleese nivo hè?
Maar die schijten allemaal zeven kleuren in hun broek voor Trump.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Mmhh ik weet niet, ook veel republikeinen zitten niet te wachten op VS betrekken in een oorlog.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef Perox het volgende:
Jerusalem wordt aangevallen? Is dat voor het eerst?
Ja, het leek net een raket maar uiteindelijk bleek het dus een vrachtwagen die ook nog even toeterde.quote:
Dat pizza verhaal is al zo oud/bekend dat het in de planning wordt meegenomen. Maar dat soort algemene kennis hebben linkserikken niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maatschappelijke fenomenen bestaan niet louter als daar "We-ten-schap-pe-lijk On-der-zoek" over bestaat.
Ik zou zeggen: lees er wat over, ipv hier zo lui als een varken vragen te stellen, en het antwoord natuurlijk terzijde te schuiven, want "GeEn WeTeNsChApElIjK OnDeRzOeK".
Ik bedoelde dat het niet voor het eerst was. Of het nu dan wel of niet is doet niets af aan mijn antwoord op je vraag. Die is nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Gelul in de chat bij Stevie "Aardappelhoofd" Lukner.
Nee, de afgelopen dagen ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef Perox het volgende:
Jerusalem wordt aangevallen? Is dat voor het eerst?
Klopt, ze hebben zelf een keer geprobeerd een pizzeria in het pentagon zelf aan te houden, om dit soort lekken te voorkomen, maar door omstandigheden was die ook weer geen lang leven beschoren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat pizza verhaal is al zo oud/bekend dat het in de planning wordt meegenomen. Maar dat soort algemene kennis hebben linkserikken niet.
ik las ergens zelfs maar 3quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop heisa voor 5 raketjes
Ze verwachten pas over een kleine 3000 jaar, als het ze al ooit lukt want het zijn Perzen, maar ze nemen geen enkel risico alvast.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Bestaat de kans dat Iran binnen korte tijd al een nuke heeft? Dat ze denken van even volhouden en het voor lief nemen? Of is dat onwaarschijnlijk?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop heisa voor 5 raketjes
Dank je voor het delen Miss B. Dit vind ik een goede tweet!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:56 schreef Perox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit Werpt een andere blik op die slogan....![]()
Mooi, ik las dat de IAF elke 2 uur aanvalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |