Die gast lult zoveel onzin dat je toch niet weet of het wel of niet waar is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Handig om dit soort inlichtingen te delen.
Ik heb slecht nieuws idd.quote:
Goede vraagquote:
Er is heel veel mis met de Israëlische regering en het beleid dat ze voeren. Dat neemt niet weg dat ze soms ook goede keuzes maken. Nu wil ik niet zover gaan om dit een goede keuze te noemen, althans ik weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen is gebeurd. Op basis waarvan bepaalde keuzes gemaakt worden, in hoeverre andere landen in de regio dit al zagen aankomen - en ook de samenwerking is gezocht et cetera.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Er is veel mis met Israël, maar dat ze dit doen bij Iran is wel te begrijpen. Hopelijk slagen ze volledig.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou Donnie, doe eens iets goeds in je ambt voor een keer, all-in graag.
Een beetje tegen beter weten in hoop ik dat het daar gezelliger is voor de gemiddelde Iranees over 2-3 jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met de Israëlische regering en het beleid dat ze voeren. Dat neemt niet weg dat ze soms ook goede keuzes maken. Nu wil ik niet zover gaan om dit een goede keuze te noemen, althans ik weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen is gebeurd. Op basis waarvan bepaalde keuzes gemaakt worden, in hoeverre andere landen in de regio dit al zagen aankomen - en ook de samenwerking is gezocht et cetera.
Zolang de burgerbevolking van Iran wordt gespaard heb ik er geen enkele moeite mee in ieder geval. Iran is namelijk niet alleen een bedreiging voor Israel, maar juist ook voor de Arabische landen. Libanon, Syrie, Jemen, Irak, allemaal geinfiltreerd door Iraanse proxies. Het is een beetje het Rusland van het Midden-Oosten, of het Noord-Korea van Azië.
Op de green van de 16e hole.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Hij denkt over na, terwijl die geniet van een peperoni pizza![]()
[ x ]
BREAKING - ISRAELI OFFICIALS SAY NETANYAHU BELIEVES HOPES THE US WILL LIKELY ENTER THE WAR WITHIN DAYSquote:
De president van de wrede onder wie er nooit oorlog zou uitbreken en die elke oorlog zou beëindigenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Komt trump dan ook met een good 'ole declaration of war. Gezien hij zo graag ook van die ouderwetse militaire parades ziet.
Misschien toch eerst een kleine false flag, dat zou ik wel op prijs stellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Komt trump dan ook met een good 'ole declaration of war. Gezien hij zo graag ook van die ouderwetse militaire parades ziet.
Maar Israël begon deze oorlog! Of Iran, ook goed, maakt verder niet uit: de VS begon 'm niet en dus is Trump geen oorlog begonnen als de VS nu mee gaat doenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De president van de wrede onder wie er nooit oorlog zou uitbreken en die elke oorlog zou beëindigen![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De president van de wrede onder wie er nooit oorlog zou uitbreken en die elke oorlog zou beëindigen![]()
MAGA heeft ons wereldwijde vrede beloofd onder zijn bewind.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Israël begon deze oorlog! Of Iran, ook goed, maakt verder niet uit: de VS begon 'm niet en dus is Trump geen oorlog begonnen als de VS nu mee gaat doen
Si vis pacem, para bellum.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Methanol in de drank van Hegshit?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien toch eerst een kleine false flag, dat zou ik wel op prijs stellen.
Ja of die Leavitt die gekidnapt wordt en in Fordow gevangengezet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Methanol in de drank van Hegshit?
Trump gaat dat gouden standbeeld in Tel Aviv wel krijgen als hij Israel geeft wat ze willen.quote:
Goede opmerkingen waarbij juridisch haarkloven wmb voor toekomstige historici is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Niet zo snel...
Preventive War:
Preventive wars, waged to avert future threats, are generally considered illegal under international law. Preemptive strikes are distinct from preventive wars; the former involves responding to an imminent attack, while the latter aims to neutralize a potential future threat.
Imminent Threat:
The concept of "imminence" is crucial. A preemptive strike is generally considered lawful if there is an imminent threat of attack, leaving no time for deliberation or other responses. The "Caroline test," a historical standard, defines imminence as a situation where the necessity of self-defense is "instant, overwhelming, leaving no choice of means, and no moment for deliberation".
Op dinsdag 17 juni 2025 14:06 schreef skysherrif het volgende:
Op dinsdag 17 juni 2025 19:34 schreef Red_85 het volgende:Ragebaitquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 17 juni 2025 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is maar haar dood wordt ook gemeld door telegram kanalen van de oppositie.
Ik meld hier enkel dat er ook enorm veel leed is onder de burgerbevolking. En dit is de reactie.... en de likes die het krijgt. Maar verder niemand die reageert dat het ook voor hen treurig is.
Dat zegt weer alles over de gemiddelde fokker hier.
Jullie zijn allemaal geen haar beter dan de gemiddelde hamas strijder, rus of ayatollah.
[/quote
Punt is is dat ze nu opeens wel als martelaar wordt gezien door het regime. En wordt gebruikt als propaganda materiaal over haar dode rug.
Nu wel. Nu ze dood is. Anders wordt er niet eens naar haar omgekeken.
Hypocriet. Maar wat verwacht je van die haatbaarden.
En een vrachtwagen met Kosher KFC buckets.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trump gaat dat gouden standbeeld in Tel Aviv wel krijgen als hij Israel geeft wat ze willen.
We zullen er wel - iets met Art5 - bij zijn als Iran het in haar hoofd haalt om de opstomende Carrier Fleet een bezoekje te - laten - brengen.quote:
Dit is geil.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ken je die mop over een Iranier in een bunker?
[ afbeelding ]
Ik kom nooit veel verder dan 30cm.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ken je die mop over een Iranier in een bunker?
[ afbeelding ]
Big dick energy.quote:
Bohhhhhhquote:
ADquote:De bevelhebber van de Iraanse strijdkrachten heeft volgens het Iraanse persbureau Mehr de bevolking van de Israëlische steden Tel Aviv en Haifa opgedragen de steden te ontruimen.
NOSquote:Trump: we weten precies waar Khamenei zit, maar gaan hem niet doden
President Trump van de VS zegt dat zijn geduld opraakt met de Iraanse leider Khamenei. "We weten precies waar de zogenoemde Opperste Leider zich verschuilt. Hij is een makkelijk doelwit", schrijft Trump op zijn platform Truth Social. "We gaan hem niet uitschakelen (doden!), althans niet nu." De president zegt dat hij geen raketten op burgerdoelwitten gelanceerd wil zien worden, en evenmin op Amerikaanse militairen.
Trump roept het Iraanse regime op zich onvoorwaardelijk over te geven. "We hebben nu de volledige controle over de lucht boven Iran", zegt Trump. Die woordkeuze is opvallend, omdat het Israël is dat de luchtaanvallen uitvoert en de VS op papier niet meevecht. Amerika helpt Israël voor zover bekend wel bij het neerhalen van Iraanse raketten en drones.
Waarschijnlijk de enige troef die ze nog hebben, angst aanjagen.quote:
Zo is hij iddquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
Zodra Israel het klusje geklaard heeft gaat Trump er met de overwinning vandoor
Zonder atoombom hebben ze nooit winning cards tov Israelquote:
Dat zeiden ze gisteren ook al, vervolgens kwam er 10 raketjesquote:
Ik heb vanmiddag in de supermarkt nog 10 raketjes gekocht 😱quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze gisteren ook al, vervolgens kwam er 10 raketjes
Ik ben bijna ook al door mijn voorraad heen. Gaat best hard met dit warme weerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in de supermarkt nog 10 raketjes gekocht 😱
Komt wel dichtbij zo.
Ik heb er nu nog maar 8
Ben benieuwd of Pieter het kan handelen dit keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Trump nu om tafel met zijn NSC begrijp ik.. benieuwd wat men gaat doen.
Misschien met Putin afgesproken dat ie Iran mag aanpakken als Amerika 0 steun meer geeft aan Oekraïne.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Trump nu om tafel met zijn NSC begrijp ik.. benieuwd wat men gaat doen.
Ik zie het voor het eerstquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Oud filmpje toch? Volgens mij wel eens eerder voorbij zien komen.
quote:
Ik denk dat ie geleerd heeft van zijn vorige ambtsperiode, toen heeft hij Noord Korea zijn gang laten gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
In plaats van een oorlog binnen 24 uur stoppen, begint 'ie een nieuwe oorlog voor d'rbij.
lekker bezig Trump
CNNquote:Iran’s Cyber Security Command said that Israel has launched “a widespread cyber war against the country’s digital infrastructure to disrupt the process of providing services to citizens,” Iran’s state-run news agency IRIB reported.
Measures had been taken to counter Israel’s “cyber war,” the report said. “So far many of these attacks have been successfully repelled.”
The measures were taken to prevent Israel “from penetrating cyber layers and preventing them from continuing to use the infrastructure to carry out cyber and military operations,” IRIB added.
Waar hoopt die nou op? De troon van Iran straks weer te bestijgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
This is the way![]()
https://x.com/Savakzadeh/status/1935033171092844888
Heeft ie toch een functie elders gekregenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Pieter het kan handelen dit keer.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
This is the way![]()
https://x.com/Savakzadeh/status/1935033171092844888
Ow, een monarchie naar west-europees model is het beste wat ze zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar hoopt die nou op? De troon van Iran straks weer te bestijgen?
Of al die ExPeRtS die vinden dat het internationale recht is geschonden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef Oud_student het volgende:
Wat mij opvalt in de media (de gevestigde beterweters) is dat er wordt beweert dat Iran nog heel ver weg was van een atoomwapen.
Hoe halen dze zelfbenoemde deskundigen het in hun hoofd !!
Ze weten het beter dan de Mossad, die jarenlang de zaak in de gaten heeft gehouden, bovendien was langer wachten te gevaarlijk, want Iran is nu nog relatief "zwak". Over een paar jaar was het wrs. niet meer mogelijk om een Iraans atoomwapen te verhinderen.
1 Noord Korea is meer dan genoeg.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar hoopt die nou op? De troon van Iran straks weer te bestijgen?
Egoïstisch zwijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in de supermarkt nog 10 raketjes gekocht 😱
Komt wel dichtbij zo.
Ik heb er nu nog maar 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eerder dat ze de ontsteker bedoelen. Dat is bijzonder fijngevoelige technologie voor het efficiënt in gang zetten -en houden- van de kettingreactie.quote:
En het slechtste een monarchie naar Iraans model...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, een monarchie naar west-europees model is het beste wat ze zou kunnen overkomen.
Die keuze is (denk ik) al gemaakt.quote:
En graag het tegenovergestelde van zijn pa want dat was ook geen frisse.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, een monarchie naar west-europees model is het beste wat ze zou kunnen overkomen.
Zal bombarderen met tweets over dat Iran werkt aan een ontsteking die gewoon ruikt zou kunnen worden om.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die keuze is (denk ik) al gemaakt.
Alleen "het volk" moet nog even aan het idee wennen voordat ze toeslaan.
Zijn dochters zijn tof.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En graag het tegenovergestelde van zijn pa want dat was ook geen frisse.
Het is ook gewoon relatief onafwendbaar, hoe zien ze anders deze oorlog eindigen als Fordow niet in puin ligt?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die keuze is (denk ik) al gemaakt.
Alleen "het volk" moet nog even aan het idee wennen voordat ze toeslaan.
Klopt. De tenhemelschreiende corruptie van die dude z'n pa en hun incrowd was een van de redenen dat ze daar nu met die religekken zitten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En het slechtste een monarchie naar Iraans model...
Ik wilde net zeggen. Dat was de reden dat Iran het anders wildequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En graag het tegenovergestelde van zijn pa want dat was ook geen frisse.
Yup en ze kregen feitelijk hetzelfde en dan nog een graadje erger.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Dat was de reden dat Iran het anders wilde
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Egoïstisch zwijnMOP gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat een gebouw in de hens. Je kan ook overdrijven.quote:
exact, ze zijn er geen bal mee opgeschotenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup en ze kregen feitelijk hetzelfde en dan nog een graadje erger.
Kan me niet voorstellen dat de VS zo dom zou zijn.quote:
Voor Fordor heb je de MOP nodig en die heeft alleen de VS. Boots on the ground lijkt me waanzin en onnodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef Momo het volgende:
Maar heeft Israel de VS direct actief nodig in dit conflict? Iran lijkt al redelijk lam geslagen zo. Boots on the ground?
Waarom? Gewoon slopen die ayatollahs.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:14 schreef Ali_boo het volgende:
Heb normaal gesproken een grote hekel aan communisten, maar ben het deze keer wel eens met XI
[ x ]
Lijkt me totaal uitgesloten. Zeker op grote schaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef Momo het volgende:
Maar heeft Israel de VS direct actief nodig in dit conflict? Iran lijkt al redelijk lam geslagen zo. Boots on the ground?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |