Als de flop 722 komt...quote:
Dat zeiden ze gisteren ook al, vervolgens kwam er 10 raketjesquote:
Ik heb vanmiddag in de supermarkt nog 10 raketjes gekocht 😱quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze gisteren ook al, vervolgens kwam er 10 raketjes
Ik ben bijna ook al door mijn voorraad heen. Gaat best hard met dit warme weerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in de supermarkt nog 10 raketjes gekocht 😱
Komt wel dichtbij zo.
Ik heb er nu nog maar 8
Ben benieuwd of Pieter het kan handelen dit keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Trump nu om tafel met zijn NSC begrijp ik.. benieuwd wat men gaat doen.
Misschien met Putin afgesproken dat ie Iran mag aanpakken als Amerika 0 steun meer geeft aan Oekraïne.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Trump nu om tafel met zijn NSC begrijp ik.. benieuwd wat men gaat doen.
Ik zie het voor het eerstquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Oud filmpje toch? Volgens mij wel eens eerder voorbij zien komen.
quote:
Ik denk dat ie geleerd heeft van zijn vorige ambtsperiode, toen heeft hij Noord Korea zijn gang laten gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
In plaats van een oorlog binnen 24 uur stoppen, begint 'ie een nieuwe oorlog voor d'rbij.
lekker bezig Trump
CNNquote:Iran’s Cyber Security Command said that Israel has launched “a widespread cyber war against the country’s digital infrastructure to disrupt the process of providing services to citizens,” Iran’s state-run news agency IRIB reported.
Measures had been taken to counter Israel’s “cyber war,” the report said. “So far many of these attacks have been successfully repelled.”
The measures were taken to prevent Israel “from penetrating cyber layers and preventing them from continuing to use the infrastructure to carry out cyber and military operations,” IRIB added.
Waar hoopt die nou op? De troon van Iran straks weer te bestijgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
This is the way![]()
https://x.com/Savakzadeh/status/1935033171092844888
Heeft ie toch een functie elders gekregenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Pieter het kan handelen dit keer.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
This is the way![]()
https://x.com/Savakzadeh/status/1935033171092844888
Ow, een monarchie naar west-europees model is het beste wat ze zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar hoopt die nou op? De troon van Iran straks weer te bestijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |