Die gast lult zoveel onzin dat je toch niet weet of het wel of niet waar is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Handig om dit soort inlichtingen te delen.
Ik heb slecht nieuws idd.quote:
Goede vraagquote:
Er is heel veel mis met de Israëlische regering en het beleid dat ze voeren. Dat neemt niet weg dat ze soms ook goede keuzes maken. Nu wil ik niet zover gaan om dit een goede keuze te noemen, althans ik weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen is gebeurd. Op basis waarvan bepaalde keuzes gemaakt worden, in hoeverre andere landen in de regio dit al zagen aankomen - en ook de samenwerking is gezocht et cetera.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Er is veel mis met Israël, maar dat ze dit doen bij Iran is wel te begrijpen. Hopelijk slagen ze volledig.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou Donnie, doe eens iets goeds in je ambt voor een keer, all-in graag.
Een beetje tegen beter weten in hoop ik dat het daar gezelliger is voor de gemiddelde Iranees over 2-3 jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met de Israëlische regering en het beleid dat ze voeren. Dat neemt niet weg dat ze soms ook goede keuzes maken. Nu wil ik niet zover gaan om dit een goede keuze te noemen, althans ik weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen is gebeurd. Op basis waarvan bepaalde keuzes gemaakt worden, in hoeverre andere landen in de regio dit al zagen aankomen - en ook de samenwerking is gezocht et cetera.
Zolang de burgerbevolking van Iran wordt gespaard heb ik er geen enkele moeite mee in ieder geval. Iran is namelijk niet alleen een bedreiging voor Israel, maar juist ook voor de Arabische landen. Libanon, Syrie, Jemen, Irak, allemaal geinfiltreerd door Iraanse proxies. Het is een beetje het Rusland van het Midden-Oosten, of het Noord-Korea van Azië.
Op de green van de 16e hole.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Hij denkt over na, terwijl die geniet van een peperoni pizza![]()
[ x ]
BREAKING - ISRAELI OFFICIALS SAY NETANYAHU BELIEVES HOPES THE US WILL LIKELY ENTER THE WAR WITHIN DAYSquote:
De president van de wrede onder wie er nooit oorlog zou uitbreken en die elke oorlog zou beëindigenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Komt trump dan ook met een good 'ole declaration of war. Gezien hij zo graag ook van die ouderwetse militaire parades ziet.
Misschien toch eerst een kleine false flag, dat zou ik wel op prijs stellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Komt trump dan ook met een good 'ole declaration of war. Gezien hij zo graag ook van die ouderwetse militaire parades ziet.
Maar Israël begon deze oorlog! Of Iran, ook goed, maakt verder niet uit: de VS begon 'm niet en dus is Trump geen oorlog begonnen als de VS nu mee gaat doenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De president van de wrede onder wie er nooit oorlog zou uitbreken en die elke oorlog zou beëindigen![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De president van de wrede onder wie er nooit oorlog zou uitbreken en die elke oorlog zou beëindigen![]()
MAGA heeft ons wereldwijde vrede beloofd onder zijn bewind.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Israël begon deze oorlog! Of Iran, ook goed, maakt verder niet uit: de VS begon 'm niet en dus is Trump geen oorlog begonnen als de VS nu mee gaat doen
Si vis pacem, para bellum.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Methanol in de drank van Hegshit?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien toch eerst een kleine false flag, dat zou ik wel op prijs stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |