Daar hadden ze wel afspraken over gemaakt een jaar geleden dacht ik, maar goed dat had Armenië ook en daar kwamen de Russen ook geen ene moer doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren ze zo naief te denken dan dat Rusland wel zou komen helpen?
Nee natuurlijk niet en je moet het ook niet heel serieus nemen. Maar je moet het doen met de info die je hebt he.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Correlatie =/= causatie. Heb je een wetenschappelijk artikel hiervoor?
Wetenschappelijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Correlatie =/= causatie. Heb je een wetenschappelijk artikel hiervoor?
China had al wat supplies gebracht idd.quote:
Helemaal niks, elk land om Iran heen haalt hun raketten uit de lucht. Over water wordt alles uit de lucht geschoten. De plekken vanaf waar ze schieten worden direct lam gelegd soms nog voor ze überhaupt kunnen schieten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het beste wat Iran kan doen om de chaos helemaal compleet te maken? Olie in Saudi Arabie targetten? Straat van Hormuz afsluiten?
Zoals ik zei: correlatie =/= causatie. Iets met ijsjes en verdrinkingen.quote:
Ja als je 2 grote bondgenoten dacht te hebben en je tweet aan de ene:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
China had al wat supplies gebracht idd.
Al is de kans dat deze wet wordt aangenomen nihil.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Congres gaat over oorlog - niet de president.
Russen en afspraken...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hadden ze wel afspraken over gemaakt een jaar geleden dacht ik, maar goed dat had Armenië ook en daar kwamen de Russen ook geen ene moer doen.
Mmhh ik weet niet, ook veel republikeinen zitten niet te wachten op VS betrekken in een oorlog.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al is de kans dat deze wet wordt aangenomen nihil.
Echt verfrissende verschijning ja .quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:42 schreef Perox het volgende:
Die dame is niet eens zo slechte woordvoerder by the way. Dat voor een Trump staffer.
Maatschappelijke fenomenen bestaan niet louter als daar "We-ten-schap-pe-lijk On-der-zoek" over bestaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zoals ik zei: correlatie =/= causatie. Iets met ijsjes en verdrinkingen.
Maar dat pizza gebeuren is leuk gevonden hoor, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |