Geweldige tipsquote:
Dachten we van Afghanistan ook, toch? Dat iedereen daar eigenlijk graag in een moderne democratie wilde leven. En na iets meer dan 20 jaar de Taliban onder controle te hebben gehouden, gewoon de sleutels van het land weer rechtstreeks bij ze ingeleverd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen issue. Je kan doen alsof het gros wat daar woont graag in een theocratie woont, maar: nee.
Je introduceert echter nog steeds veel onzekerheid, een periode waar een warlord aan de macht zou kunnen komen, oid.
niets wat van belang is voor ons.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Oww hij stond niet op LIVE bij mij![]()
Niets gezegd dus?
In dit geval waren er de afgelopen jaren al een hoop demonstraties met geweld de kop in gedrukt in Iran. Er dus tenminste wel een deel, met name het jonge deel, van Iran dat verandering wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dachten we van Afghanistan ook, toch? Dat iedereen daar eigenlijk graag in een moderne democratie wilde leven. En na iets meer dan 20 jaar de Taliban onder controle te hebben gehouden, gewoon de sleutels van het land weer rechtstreeks bij ze ingeleverd.
Zonder boots on the ground ga je niks bewerkstelligen daar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor Fordor heb je de MOP nodig en die heeft alleen de VS. Boots on the ground lijkt me waanzin en onnodig.
Och, dit. Is dat echt zo of gewoon een meme? Ik lees het steeds vaker die link tussen pizza en het Pentagon.quote:
Goede vergelijking wel, wanneer je het hebt over sociale constructen in een land van meer dan 90 miljoen inwoners met allerlei etnische en religieuze groeperingen. Jij snapt het!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan hem kleiner en dus begrijpelijker maken voor je hoor, als jouw zusje lastig wordt gevallen op straat, heb je dan liever dat ik een paar tikken uitdeel aan haar belagers of dat ik de andere kant opkijk en doorloop?
Nee, is waar. Als er stront aan de knikker is, moeten ze overwerken, en bestellen ze vaak eten buiten de deur, pizza.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Och, dit. Is dat echt zo of gewoon een meme? Ik lees het steeds vaker die link tussen pizza en het Pentagon.
Hamas en Hezbollah weer wat geld overmaken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het beste wat Iran kan doen om de chaos helemaal compleet te maken? Olie in Saudi Arabie targetten? Straat van Hormuz afsluiten?
5 jaar geleden zag de balans van krachten in het Midden-Oosten er natuurlijk wel heel anders uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren ze zo naief te denken dan dat Rusland wel zou komen helpen?
Ja, was in Afghanistan ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In dit geval waren er de afgelopen jaren al een hoop demonstraties met geweld de kop in gedrukt in Iran. Er dus tenminste wel een deel, met name het jonge deel, van Iran dat verandering wil.
Een geslaagde atoomproef.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het beste wat Iran kan doen om de chaos helemaal compleet te maken? Olie in Saudi Arabie targetten? Straat van Hormuz afsluiten?
Correlatie =/= causatie. Heb je een wetenschappelijk artikel hiervoor?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, is waar. Als er stront aan de knikker is, moeten ze overwerken, en bestellen ze vaak eten buiten de deur, pizza.
Het is een semi-nuttige graadmeter hoeveel mensen overwerken in het Pentagon.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Och, dit. Is dat echt zo of gewoon een meme? Ik lees het steeds vaker die link tussen pizza en het Pentagon.
Israëli's/Amerikanen kidnappen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Discombobulate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |