Dat zou kunnen en zou nog een hele grote staart kunnen krijgen, kijken wat China ervan vindt gezien de olievelden daar. De meeste olie wordt naar China geëxporteerd. Zou Trump dat zo blijven zien straks?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef Momo het volgende:
Maar heeft Israel de VS direct actief nodig in dit conflict? Iran lijkt al redelijk lam geslagen zo. Boots on the ground?
met trump weet je het helaas nooitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me totaal uitgesloten. Zeker op grote schaal.
Gaan ze echt niet (zelf) doen, dat regime dondert vanzelf wel in elkaar. Ze zullen misschien de Iraniërs steunen door het regime dodelijk te verzwakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Boots on the ground zijn misschien wel nodig om het regime uit te schakelen.
Da's aan het volk, het gaat erom dat de nucleaire dreiging wordt geëlimineerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat ligt er een beetje aan of zoiets als de mossad al actief een oppositie aan het steunen en bewapenen is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit gaat mijns inziens helaas bijna nooit goed. De wil tot verandering moet vanuit het volk zelf komen, dat kun je niet extern afdwingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat Trump zegt "ja ik wilde gewoon die zwakke halfjes van de G7 laten zien wie er de grote baas van de wereld is, niets aan het handje, de Joden hebben al lang gewonnen, ik ben de allerbeste.....and Giorgia, meet me at the APT, I have some hot very soup for you"quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:12 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo te zien wacht Steve op een officiële USA persco?
Als we nu íets van alle interventies van de afgelopen 25 jaar hebben geleerd idd..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit gaat mijns inziens helaas bijna nooit goed. De wil tot verandering moet vanuit het volk zelf komen, dat kun je niet extern afdwingen.
Vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit gaat mijns inziens helaas bijna nooit goed. De wil tot verandering moet vanuit het volk zelf komen, dat kun je niet extern afdwingen.
Er bestaat in de wereld ook nog zoiets als goed en kwaad, hadden we de Nazi's dan maar aan de macht moeten laten?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Egoïstisch zwijnDie heb ik ook gehaald (die van de Lidl dan) en daar is er ook al een van gesneuveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de avond is nog vroeg
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voordat deze kwam. Niet lang dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat in de wereld ook nog zoiets als goed en kwaad, hadden we de Nazi's dan maar aan de macht moeten laten?
🤡quote:De bevelhebber van de Iraanse strijdkrachten heeft er bij de bevolking van de Israëlische steden Tel Aviv en Haifa op aangedrongen de steden te verlaten.
Geen issue. Je kan doen alsof het gros wat daar woont graag in een theocratie woont, maar: nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik kan hem kleiner en dus begrijpelijker maken voor je hoor, als jouw zusje lastig wordt gevallen op straat, heb je dan liever dat ik een paar tikken uitdeel aan haar belagers of dat ik de andere kant opkijk en doorloop?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik was benieuwd hoe lang het zou duren voordat deze kwam. Niet lang dus.
Ik deel ‘m nog eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen issue. Je kan doen alsof het gros wat daar woont graag in een theocratie woont, maar: nee.
Je introduceert echter nog steeds veel onzekerheid, een periode waar een warlord aan de macht zou kunnen komen, oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |