Waarom zou je dat niet doen? Effectief legt dat die stad lam. En dat nemen de mensen de grote leider persoonlijk kwalijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Is al bijna weer vergeten, maar gisteravond tweet de Amerikaanse president dat een stad van 10 miljoen inwoners moet evacueren.
Terwijl straten vaststaan met, mensen in paniek toeterend, wordt er doorgevraagd: nee ik bedoelde het niet zo.
Het is bijna slapstick van John Cleese nivo hè?
Maar die schijten allemaal zeven kleuren in hun broek voor Trump.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Mmhh ik weet niet, ook veel republikeinen zitten niet te wachten op VS betrekken in een oorlog.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef Perox het volgende:
Jerusalem wordt aangevallen? Is dat voor het eerst?
Ja, het leek net een raket maar uiteindelijk bleek het dus een vrachtwagen die ook nog even toeterde.quote:
Dat pizza verhaal is al zo oud/bekend dat het in de planning wordt meegenomen. Maar dat soort algemene kennis hebben linkserikken niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maatschappelijke fenomenen bestaan niet louter als daar "We-ten-schap-pe-lijk On-der-zoek" over bestaat.
Ik zou zeggen: lees er wat over, ipv hier zo lui als een varken vragen te stellen, en het antwoord natuurlijk terzijde te schuiven, want "GeEn WeTeNsChApElIjK OnDeRzOeK".
Ik bedoelde dat het niet voor het eerst was. Of het nu dan wel of niet is doet niets af aan mijn antwoord op je vraag. Die is nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Gelul in de chat bij Stevie "Aardappelhoofd" Lukner.
Nee, de afgelopen dagen ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef Perox het volgende:
Jerusalem wordt aangevallen? Is dat voor het eerst?
Klopt, ze hebben zelf een keer geprobeerd een pizzeria in het pentagon zelf aan te houden, om dit soort lekken te voorkomen, maar door omstandigheden was die ook weer geen lang leven beschoren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat pizza verhaal is al zo oud/bekend dat het in de planning wordt meegenomen. Maar dat soort algemene kennis hebben linkserikken niet.
ik las ergens zelfs maar 3quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop heisa voor 5 raketjes
Ze verwachten pas over een kleine 3000 jaar, als het ze al ooit lukt want het zijn Perzen, maar ze nemen geen enkel risico alvast.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Bestaat de kans dat Iran binnen korte tijd al een nuke heeft? Dat ze denken van even volhouden en het voor lief nemen? Of is dat onwaarschijnlijk?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop heisa voor 5 raketjes
Dank je voor het delen Miss B. Dit vind ik een goede tweet!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:56 schreef Perox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit Werpt een andere blik op die slogan....![]()
Mooi, ik las dat de IAF elke 2 uur aanvalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |