Wilders krijgt inderdaad geen fuck voor elkaar. Maar Trump is dankzij de mensen achter hem, zijn gedroomde dictatuur toch aardig voor elkaar aan het krijgen. Wilders heeft zulk mensen gelukkig niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
vermoeiend die trump
hij zou de oorlog in Oekraïne ook wel even stoppen
iedereen prikt door deze gare infantiele man heen
Trump is net wilders
heel de dag maar interresant twitteren maar geen fuk doen of bereiken
quote:Op woensdag 18 juni 2025 05:00 schreef Eagles89 het volgende:
De VS heeft dan toch ook niks met die aanval te maken precies wat Trump zegt?
De VS heeft niets met de aanval te maken maar tegelijkertijd zit Trump er al weken zo niet maanden vuistdiep in?quote:Trump zit er al weken zo niet maanden vuistdiep in dat is toch wel duidelijk hoe die in de “we” vorm praat.
Je kunt, als je de link wel zelf kunt openen, even de hele tekst copypasten en onder eenquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:38 schreef V. het volgende:
[..]
Hmm, ik ben een paid subscriber, en desondanks krijg ik altijd de melding 'Try free for 7 days'.
Ik ga kijken of ik op een andere manier kan linken.
Edit, ik testte de link net via een niet ingelogde browser, en ik krijg de melding dat RK (ik) dit artikel met mij heb gedeeld
zetten in plaats van de link te plaatsen. Iets meer werk, dat wel.quote:
Mooie reactie ook van Cruz. 'NO YOU DON'T KNOW ANYTHING ABOUT IRAN!'quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:03 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
De VS heeft niets met de aanval te maken maar tegelijkertijd zit Trump er al weken zo niet maanden vuistdiep in?
![]()
En jij vraagt je dan af of de andere users nu echt zo simpel zijn en stelt dat je soms het idee hebt dat je kleine kinderen wat moet uitleggen?
Goed gewerkt weer pik.
Wat is je echte naam, Dunning Kruger toevallig?
[..]
Je kunt, als je de link wel zelf kunt openen, even de hele tekst copypasten en onder een
[..]
zetten in plaats van de link te plaatsen. Iets meer werk, dat wel.
Wel een interessant artikel denk ik. Ben wel benieuwd hoe 'vuistdiep' Trump er nu in zit eigenlijk.
Want dat gaat wel voor de nodige frictie in de MAGA-gelederen zorgen neem ik aan. MTG en Tucker Carlson nemen nu al stelling tegen (deelname aan) deze oorlog tegen Iran. Misschien uit een soort Rusland-kompromat, wie weet. Hoe dan ook, voor veel MAGAts was/is deelname aan buitenlandse oorlogen toch wel een hele dikke streep die je niet oversteekt.
Zie net ook dit filmpje van Tucker in gesprek met Ted Cruz.![]()
Zeker kijken. MAGAts weten bij god niet wat er nu gebeurd en hoe ze dit nu weer moeten rechtpraten.
https://youtube.com/shorts/thlUTbnINkY?si=DSdmHaJBNcQ8v4nz
r/conservative is ook wat van het padje af wat betreft dit onderwerp.
Hoe kom je erbij dat het regime wankelt? Het zou fantastisch zijn als de ayatollahs zouden verdwijnen, maar dat krijg je niet voor elkaar met een paar bommen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:53 schreef Chivaz het volgende:
Het regime van Iran wankelt wat natuurlijk het beste is wat het midden oosten had kunnen overkomen.
Een Iran zonder de mogelijkheid om een nucleaire bom te produceren en hopelijk straks met een bevolking die in opstand komt is een Iran dat hopelijk weer met hoop naar de toekomst kan kijken.
Weg met die extremistische haatbaarden die niets liever willen dan “de zionistische entiteit” van de kaart te vegen al moet dat ten koste gaan van hun eigen bevolking.
Ik vind de situatie zoals die nu is echt meer dan prima, geen westerse soldaten in Iran en hopelijk blijft dat ook zo.
Dat krijg je als je een narcist niet begrenst. Ben benieuwd wanneer iemand ingrijpt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:24 schreef Gunner het volgende:
Ik vind dat zo raar he, dat een leider van een land publiekelijk praat over het (nog niet) doden van een andere leider. Alsof het een God is die over leven denkt over ieder z'n leven kan beslissen.
Oh, die gaat nog wel gesniped worden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een narcist niet begrenst. Ben benieuwd wanneer iemand ingrijpt.
Carlson blijft natuurlijk een dwaallicht, maar hier pakt hij Cruz gewoon goed aan:quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Waar zijn we toch beland als Cucker Carlson the voice of reason is?![]()
Ik heb redelijke hoop dat het misschien goed af gaat lopen omdat de Perzen niet zo’n radicaal volk zijn als bijvoorbeeld de Afghanen. Er is inderdaad nog geen echte opstand maar wat niet is kan nog komen, ik hoop ieder geval dat een aantal bommen genoeg is om het regime dusdanig te verzwakken dat er een opstand komt waardoor dat moorddadige regime eindelijk een keer verdwijnt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het regime wankelt? Het zou fantastisch zijn als de ayatollahs zouden verdwijnen, maar dat krijg je niet voor elkaar met een paar bommen.
Er zijn dissidenten, maar van een serieuze, georganiseerde opstand is (nog) geen sprake.
Wil je het regime omver duwen dan zal je Iran binnen moeten vallen.
En zelfs als de ayatollahs verdwijnen ben je niet verzekerd van een goede afloop. In Irak leidde het afzetten van Saddam Hussein tot een jarenlange oorlog en de opkomst van IS.
Afghanistan wordt inmiddels weer geregeerd door de Taliban.
Er is vooralsnog weinig reden om de vlag uit te hangen.
Dat was waar ik op reageerde inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Carlson blijft natuurlijk een dwaallicht, maar hier pakt hij Cruz gewoon goed aan:
[ x ]
Het gevaar schuilt dan ook niet zozeer in het volk zelf.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb redelijke hoop dat het misschien goed af gaat lopen omdat de Perzen niet zo’n radicaal volk zijn als bijvoorbeeld de Afghanen. Er is inderdaad nog geen echte opstand maar wat niet is kan nog komen, ik hoop ieder geval dat een aantal bommen genoeg is om het regime dusdanig te verzwakken dat er een opstand komt waardoor dat moorddadige regime eindelijk een keer verdwijnt.
Ik gun het de Perzen van harte dat ze een beschaafd land terugkrijgen zonder terreurverheerlijking en moraliteitspolitie.
Was ook een terechte vraag van Carlson. Voorafgaand aan de invasie van Irak hadden de Amerikanen ook geen flauw benul van de onderlinge (etnische) verhoudingen in dat land.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was waar ik op reageerde inderdaad.![]()
Maar Carlson stelt hier inderdaad de juiste vragen. Als je in een land het bewind omver wil werpen zul je eerst wel *iets* moeten weten over hoe land is samengesteld. Met mensen als Cruz zit je voor je het weet met een Irak 2.0 opgescheept.
Maar wat is dat toch met Republikeinen die het Midden Oosten elke keer weer willen destabiliseren?
Maar genoeg vrijwilligers om hem erbij te helpen als hij ooit mocht besluiten er ook voor te gaan. Zolang hij maar beweert dat het is om de immigratie aan te pakken. Heel erg zoals Trump, dus. Het zou wel de dood van dit forum zijn als alle Wilders en Trump sympathisanten hun plicht als Vijfde Colonnisten zouden oppakken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders krijgt inderdaad geen fuck voor elkaar. Maar Trump is dankzij de mensen achter hem, zijn gedroomde dictatuur toch aardig voor elkaar aan het krijgen. Wilders heeft zulk mensen gelukkig niet.
Ik durf er eerlijk gezegd geen definitieve uitspraken over te doen. Ik ben mij er van bewust dat een instabiele situatie ruimte geeft voor radicale groeperingen maar ik geloof er in dat de Perzen hun buik wel vol hebben van islamitische radicalen die erop uit zijn om het volk te onderdrukken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gevaar schuilt dan ook niet zozeer in het volk zelf.
Laten we Irak als voorbeeld nemen: dat werd een magneet voor radicale groeperingen, die daar vruchtbare grond vonden door instabiele situatie. Irak werd een bedevaartsoord voor jihadisten uit alle windstreken. Al die clubjes probeerden misbruik te maken van de ontstane chaos en het machtsvacuüm.
Dat zal in Iran niet anders zijn. En dat land is nog groter dan Irak, waardoor het onmogelijk is om de influx van radicale gekken te voorkomen.
Punt is dat als Israel en de VS regime change af weet te dwingen (met ongetwijfeld honderden miljarden aan schade in dat land), dan moeten ze ook met honderden miljarden dat land weer helpen op te bouwen. marchall hulp. Dat is de enige manier. Hielp ook bij Europa. Dat liet de VS na in Afghanistan. Dat liet de VS na in Irak. Vernietigen kunnen ze wel tegenwoordig. Langetermijnsvisie is echter niet aan ze besteed.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik durf er eerlijk gezegd geen definitieve uitspraken over te doen. Ik ben mij er van bewust dat een instabiele situatie ruimte geeft voor radicale groeperingen maar ik geloof er in dat de Perzen hun buik wel vol hebben van islamitische radicalen die erop uit zijn om het volk te onderdrukken.
Laten we hopen dat ik het gelijk aan mijn zijde heb in deze kwestie want het is een land met enorme potentie.
Persoonlijk kan ik niet voor 'de Perzen' spreken. Ik gun die mensen dat dit verschrikkelijke regime verdwijnt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik durf er eerlijk gezegd geen definitieve uitspraken over te doen. Ik ben mij er van bewust dat een instabiele situatie ruimte geeft voor radicale groeperingen maar ik geloof er in dat de Perzen hun buik wel vol hebben van islamitische radicalen die erop uit zijn om het volk te onderdrukken.
Laten we hopen dat ik het gelijk aan mijn zijde heb in deze kwestie want het is een land met enorme potentie.
Daar is totaal geen draagvlak voor in de VS en al helemaal niet in Israël.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Punt is dat als Israel en de VS regime change af weet te dwingen (met ongetwijfeld honderden miljarden aan schade in dat land), dan moeten ze ook met honderden miljarden dat land weer helpen op te bouwen. marchall hulp. Dat is de enige manier. Hielp ook bij Europa. Dat liet de VS na in Afghanistan. Dat liet de VS na in Irak. Vernietigen kunnen ze wel tegenwoordig. Langetermijnsvisie is echter niet aan ze besteed.
Dus moet m.n. de VS er ver van wegblijven, gezien hun trackrecord op dit gebied in bv Irak en m.n. Afghanistan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar is totaal geen draagvlak voor in de VS en al helemaal niet in Israël.
Wat wel kan en wat ook gebeurt is dat het regime verzwakt en hopelijk kan er dan iets veranderen. Het uitschakelen van de top gaat tot nu toe helemaal prima, er is maar een kleine groep rebellen nodig om het land over te nemen.
Maar goed zoiets vergt planning en inderdaad ondersteuning van buitenaf.
Ook dat is weer geschreven door engnek Miller.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
vermoeiend die trump
hij zou de oorlog in Oekraïne ook wel even stoppen
iedereen prikt door deze gare infantiele man heen
Trump is net wilders
heel de dag maar interresant twitteren maar geen fuk doen of bereiken
Maak je niet druk, ik geloof er niets van dat ze gaan voor regime change, althans niet met Amerikaanse troepen die in Iran gestationeerd worden om daar te vechten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus moet m.n. de VS er ver van wegblijven, gezien hun trackrecord op dit gebied in bv Irak en m.n. Afghanistan.
WTF!! Carlson kan kritisch zijn! Waarom doet die lul dit niet altijd?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Carlson blijft natuurlijk een dwaallicht, maar hier pakt hij Cruz gewoon goed aan:
[ x ]
quote:Don't be so surprised, Carlson lost his prime time spot on Fox News & has to rebrand himself. He's an opportunist & is looking farther ahead than the MAGA dimwits are. He knows to remain relevant he has to seem like he's going left or seem like he's holding MAGA accountable. He probably has a chip on his shoulder with MAGA anyway since they did nothing to help him when he lost his lawsuit & his show after spreading propaganda to help them.
Maar Netanyahu is wel altijd goed geïnformeerd. Hier heeft hij het erover in 2012 dat Iran binnen enkele weken atoombommen klaar heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik niet voor 'de Perzen' spreken. Ik gun die mensen dat dit verschrikkelijke regime verdwijnt.
Maar denken dat je dat voor elkaar krijgt met bommen, afgevuurd door de aartsvijand, lijkt mij stevig wensdenken. Politieke omwenteling werkt het beste als die van binnenuit komt. Het zou mooi zijn als dissidenten opstaan, maar daarvan lijkt nog geen sprake.
Interventie door buitenlandse krachten is in elk geval een opmaat voor een ramp. Daar zijn we inmiddels toch wel achter.
Hahaha legendarisch die toespraak met dat plaatje erbij. Maar eerlijk is eerlijk een atoombom voor Iran zou een geopolitieke ramp zijn vooral nu je ziet dat hun raketten relatief makkelijk Tel Aviv en misschien wel verder kunnen reiken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar Netanyahu is wel altijd goed geïnformeerd. Hier heeft hij het erover in 2012 dat Iran binnen enkele weken atoombommen klaar heeft.
[ afbeelding ]
Je ziet, die man is altijd helemaal op de hoogte met de nieuwste intel van heel hoog niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |