Hij moet kennelijk weer even aan de buitenwereld laten zien dat hij de grootste paal heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wel benieuwd welke vlaggen hij daar wil hijsen.
The US released about $100 billion in Iran's frozen assets and paid a $1.7 billion debt from a pre-1979 arms deal. These funds helped Iran boost oil exports and stabilize its economy, but critics claim some were used to fund terrorism and attacks on Israel. The deal's impact remains debated, with uncertainty over how much funded aggression versus domestic needs.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen heeft hij dat niet gedaan. De rest van je post zal wel net zulke onzin zijn vermoed ik.
Meest transparante ..eh.. vlaggenplaatser ooit!quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
Rust proof, rope inside the pole and of the highest quality.![]()
'Dickpic incomming'quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
Zijn er al pics van de legendarische vlaggenmasten?
Ik ben ff lui maar deze info moet vrijwel bij een eerste Google search al naar boven te halen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:43 schreef Basp1 het volgende:
Ah als een ai die hallucineerde over genocide op blanke Zuid Afrikanen het zegt moet het wel kloppen.
Zal prima kunnen. Maar het opheffen van sancties als gevolg van een deal maakt natuurlijk niet dat er 100 miljard naar Iran vloeit. Het gaat in zo'n geval om het weer ter beschikking stellen van 'frozen assets'. Die zijn altijd al eigendom van Iran geweest maar dan tijdelijk 'afgepakt' als sanctie. Dergelijke sancties zijn ingezet met als doel om iets te bereiken. In dit geval dus het aanzetten tot beleidswijziging. Als er dan een deal wordt gesloten is het nogal raar om die sancties aan te houden denk je niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben ff lui maar deze info moet vrijwel bij een eerste Google search al naar boven te halen zijn.
Ik lees ruim 100 miljard naar een regime dat dissidenten publiekelijk aan touwen hangt, die vrouwen die in het openbaar zich niet bedekken opsluit of zelfs stenigt, terroristische groeperingen overal ter wereld steunt, Rusland van heel veel dood en verderf voorziet, en ondertussen gewoon zn atoomprogramma door heeft gezet en zn uranium is blijven verrijken, want anders kan je niet “opeens” al op dit niveau komen richting een atoombom. En hun huidige status van ontwikkeling richting die bom wordt gewoon door de grootste en bekende onderzoeksagentschap ondersteund, niet door alleen de Mossad ofzo. Die deal van Obama heeft Iran geholpen, dat is wat ik dr uit haal, en dat is wat ik denk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:05 schreef Friggles het volgende:
[..]
Zal prima kunnen. Maar het opheffen van sancties als gevolg van een deal maakt natuurlijk niet dat er 100 miljard naar Iran vloeit. Het gaat in zo'n geval om het weer ter beschikking stellen van 'frozen assets'. Die zijn altijd al eigendom van Iran geweest maar dan tijdelijk 'afgepakt' als sanctie. Dergelijke sancties zijn ingezet met als doel om iets te bereiken. In dit geval dus het aanzetten tot beleidswijziging. Als er dan een deal wordt gesloten is het nogal raar om die sancties aan te houden denk je niet?
Dan hadden ze Trump niet moeten kiezen, dan was dit regime er niet geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik lees ruim 100 miljard naar een regime dat dissidenten publiekelijk aan touwen hangt, die vrouwen die in het openbaar zich niet bedekken opsluit of zelfs stenigt, terroristische groeperingen overal ter wereld steunt, Rusland van heel veel dood en verderf voorziet, en ondertussen gewoon zn atoomprogramma door heeft gezet en zn uranium is blijven verrijken, want anders kan je niet “opeens” al op dit niveau komen richting een atoombom. En hun huidige status van ontwikkeling richting die bom wordt gewoon door de grootste en bekende onderzoeksagentschap ondersteund, niet door alleen de Mossad ofzo. Die deal van Obama heeft Iran geholpen, dat is wat ik dr uit haal, en dat is wat ik denk.
Welk niveau is dat?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik lees ruim 100 miljard naar een regime dat dissidenten publiekelijk aan touwen hangt, die vrouwen die in het openbaar zich niet bedekken opsluit of zelfs stenigt, terroristische groeperingen overal ter wereld steunt, Rusland van heel veel dood en verderf voorziet, en ondertussen gewoon zn atoomprogramma door heeft gezet en zn uranium is blijven verrijken, want anders kan je niet “opeens” al op dit niveau komen richting een atoombom. Die deal van Obama heeft Iran geholpen, dat is wat ik dr uit haal, en dat is wat ik denk.
Het is blijkbaar bijzonder effectief, veel van onze EU leiders doen ook mee aan die onzin. Zo'n Merz lult als een volidioot dat Israel ons een dienst bewijst hiermee.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:22 schreef Basp1 het volgende:
Stenigen wordt ook nog gedaan door de nieuwe bondgenoten zoals saudie en de uae dus objectief gezien weer een verzonnen lulargument om zogenaamd hiervoor wel Iran aan te vallen wat door magapaaien weer lekker herhaald wordt.
Steniging wordt toegepast in Afghanistan, Saoedi-Arabië, Soedan, Somalië[2] en de Verenigde Arabische Emiraten en Pakistan.
Grappig. Merz is een volidioot omdat hij Israel's ongeprovoceerde aanvallen verdedigt, maar we mogen jou geen volidioot noemen als je een ongeprovoceerde moordenaar, die een ongewapende in de rug schiet, een held noemt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is blijkbaar bijzonder effectief, veel van onze EU leiders doen ook mee aan die onzin. Zo'n Merz lult als een volidioot dat Israel ons een dienst bewijst hiermee.
Sowieso waar slaat het op onze bondgenoot Israel pleegt een genocide en daar doen we vrijwel niets aan. Waarom zou dan een land aangevallen moeten worden omdat ze dikke mensenrechtenovertredingen begaan. Dat gelul over WMD's nog maar een keer kopieren is ook van een bijzondere achterlijkheid maar blijkbaar trappen mensen er met open ogen weer in.
Ik zie een hele andere Carlson dan toen hij tegenover het levende hoofd van de slang zat, Putin.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was waar ik op reageerde inderdaad.![]()
Maar Carlson stelt hier inderdaad de juiste vragen. Als je in een land het bewind omver wil werpen zul je eerst wel *iets* moeten weten over hoe land is samengesteld. Met mensen als Cruz zit je voor je het weet met een Irak 2.0 opgescheept.
Maar wat is dat toch met Republikeinen die het Midden Oosten elke keer weer willen destabiliseren?
Putin en Iran steunen elkaar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:03 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ik zie een hele andere Carlson dan toen hij tegenover het levende hoofd van de slang zat, Putin.
Kennelijk durft hij wel kritisch te zijn tegen Cruz.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:22 schreef Friggles het volgende:
[..]
Welk niveau is dat?
Absoluut een verderfelijk regime. Je kunt twijfels zetten bij een deal. Maar die heeft wel voor stabiliteit gezorgd. Die deal is overigens niet van Obama. Deze is aangegaan door meerdere landen, ook de EU en de permanent gezetelden van de Veiligheidsraad zijn betrokken geweest.
Als er bewijs is dat Iran zich niet aan de deal heeft gehouden dan zou je toch in eerste instantie diplomatieke acties verwachten. Geen bombardementen zonder dat er enige vorm van bewijs is aangeleverd.
In een wereld die niet zwart of wit is maar verschillende tinten grijs, levert zoeken op "violent protest in democracy" interessante discussies op.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Grappig. Merz is een volidioot omdat hij Israel's ongeprovoceerde aanvallen verdedigt, maar we mogen jou geen volidioot noemen als je een ongeprovoceerde moordenaar, die een ongewapende in de rug schiet, een held noemt.
Waar heb jij het nou weer over. Bedoel je Luigi? Die uit zelfverdediging handelde? Dat accepteer je niet dat hij een massamoordenaar, 1 persoon doodmaakte uit zelfverdediging. Ik heb je legio informatie aangedragen waarom het zelfverdediging was ga die posts maar teruglezen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Grappig. Merz is een volidioot omdat hij Israel's ongeprovoceerde aanvallen verdedigt, maar we mogen jou geen volidioot noemen als je een ongeprovoceerde moordenaar, die een ongewapende in de rug schiet, een held noemt.
Het is in elk geval te hopen dat je geen juridische baan hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over. Bedoel je Luigi? Die uit zelfverdediging handelde? Dat accepteer je niet dat hij een massamoordenaar, 1 persoon doodmaakte uit zelfverdediging. Ik heb je legio informatie aangedragen waarom het zelfverdediging was ga die posts maar teruglezen.
Aangezien taalmodellen als Grok getraind zijn met ongefilterde data van het internet en we weten dat het internet vol staat met onwaarheden en dat taalmodellen hevig kunnen hallucineren, hoe zeker weten we dat Iran 60% verrijkt uranium heeft?quote:
Het internationaal atoomagentschap dan misschien?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef cynicus het volgende:
[..]
Aangezien taalmodellen als Grok getraind zijn met ongefilterde data van het internet en we weten dat het internet vol staat met onwaarheden en dat taalmodellen hevig kunnen hallucineren, hoe zeker weten we dat Iran 60% verrijkt uranium heeft?
Is dat door Vlinder89 die dat ooit zonder enig bewijs ergens beweerd heeft, Grok die dat tot zich neemt en vervolgens weer aan Eagle89 doorgeeft die dat weer kritiekloos voor waar aanneemt omdat het past bij zijn gewenste wereldbeeld? Of heeft Eagle89 een betere bron voor die stelling dan een Twitter-post van een onbetrouwbaar taalmodel?
Het is te hopen dat de oorlogs-hitsers geen diplomatieke functie hebben. Hoe simplistisch moet je zijn om te denken dat een lading bommen gooien een oplossing voor wat dan ook is. Beetje van het niveau dat je alleen een discussie kan winnen door de ander op zijn bek te slaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is in elk geval te hopen dat je geen juridische baan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |