Maar dan blijft die betaling met de telefoon vreemd, op een plek waar ze helemaal niet horen te zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:09 schreef Gia het volgende:
Als opa al eerder tegen een vangrail zat, zal het me niet verbazen als hij ergens het water in gereden is. Of van een helling af, maar dan was hij toch al wel gevonden, denk ik.
Ik zou een helikopter huren, desnoods via crowdfunding.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:09 schreef Gia het volgende:
Als opa al eerder tegen een vangrail zat, zal het me niet verbazen als hij ergens het water in gereden is. Of van een helling af, maar dan was hij toch al wel gevonden, denk ik.
Enig idee hoe groot het zoekgebied is?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou een helikopter huren, desnoods via crowdfunding.
Tegen vangrail geredenquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Voor de reis lijkt mij. Opa is kort geleden nog tegen een vangrail gereden, kan goed zijn dat de schade daar van is. Maar dat weet ik natuurlijk niet.
Om te beginnen langs de route die ze vermoedelijk gereden hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:25 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot het zoekgebied is?
Zeker 237 km.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:25 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot het zoekgebied is?
Een gebied heeft een oppervlakte en geen lengte.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker 237 km.
Maar ze moeten ergens zijn toch?
Ze zitten in een auto en die rijdt over een weg. Die weg is 237 km, de familie zegt toch dat ze daar nu gaan zoeken? Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een gebied heeft een oppervlakte en geen lengte.![]()
Ze zijn gewoon door aliens ontvoerd dan hoeven fok detectives ook niet meer te speculeren.
Drones zijn goedkoper.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zitten in een auto en die rijdt over een weg. Die weg is 237 km, de familie zegt toch dat ze daar nu gaan zoeken? Wat zeur je dan?
Zoeken gaat sneller met ondersteuning van een privé helikopter, en dat is niet zo duur als men denkt.
Dus wat is je punt?
Misschien is de beste man even onwel geworden vanwege zijn zware suikerziekte.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Tegen vangrail gereden
Moet je wel behoorlijk slecht rijden, wil dat je overkomen.
Bij beide hotels zijn Paul en Gerda echter nooit aangekomen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Donderdag
12:00 vertrokken uit Alphen
19:00-19:30 pizzeria onder Charleroi
23:00 tanken in Rethel
Vrijdag
09:05 bakker in Saint Dizier
Logischerwijs hebben ze dan toch geslapen in het Ibis in het centrum van Saint Dizier?
Want daar hadden ze het over bij de pizzeria, Ibis of van Der Valk.
Om 01:00 ingecheckt bij de nachtportier, slapen en om 08:00 op, douchen en vervolgens geen ontbijt in hotel maar bij de bakker om 09:00.
Contant betaald bij de nachtportier dus niet geregistreerd en dus niet traceerbaar.
Officieel niet, maar ik zou toch ff die nachtportier en de beelden checken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Bij beide hotels zijn Paul en Gerda echter nooit aangekomen.
Ze hebben het tanken en de betaling van de bakkerij kunnen checken. De betaling van de pizzeria niet, want ze zijn weggegaan zonder te betalen. Maar de familie heeft die mensen gesproken die naast hun in de pizzeria zaten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:22 schreef LaDaDiDa het volgende:
Vaag allemaal. Maar moet toch vrij makkelijk uit te vinden zijn of zij hebben getankt en gepind bij de bakker of iemand anders?
Camerabeelden? Gek dat dit nog niet bekend is.
Dan moet ie niet meer achter het stuur gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien is de beste man even onwel geworden vanwege zijn zware suikerziekte.
Er zijn mensen die de 19 niet eens halen omdat ze zich bezopen om een boom gewikkeld hebben. Dan heeft deze oude man van 83 het nog goed gedaan.
Dat zal ie waarschijnlijk ook niet meer doen..quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dan moet ie niet meer achter het stuur gaan.
Tja, twee oude mensen stappen in de auto. Het heeft een hoog 'eigen schuld' gehalte en mochten ze overleden zijn, zullen veel mensen denken 'ze waren al op leeftijd'.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:46 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze vermissing niet echt leeft. Terwijl ie best raadselachtig is.
Of een bocht gemist en via het talud een stuk naar beneden geschoten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:49 schreef Revanches het volgende:
Misschien hebben ze een auto ongeluk gekregen en liggen ze ergens in de berm? De route is best lang denk ik als je geen tolwegen rijdt.
Ja en de potentiële andere nummerplaten, ook zo gek. Auto kan idd gestolen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Een auto-ongeluk lijkt me dan weer niet te rijmen met de auto die een tolweg zou hebben genomen die het echtpaar nooit nam.
Maar ik vind die betaling in Orange zo vreemd in deze zaak. Zonder dat feit zou precies denken wat jij schrijft.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Tja, twee oude mensen stappen in de auto. Het heeft een hoog 'eigen schuld' gehalte en mochten ze overleden zijn, zullen veel mensen denken 'ze waren al op leeftijd'.
Was geen auto maar een melding over een betaling van ¤74,00 bij de tolpoorten bij Orange.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Een auto-ongeluk lijkt me dan weer niet te rijmen met de auto die een tolweg zou hebben genomen die het echtpaar nooit nam.
Ik houd het op iemand anders die er met de auto vandoor is gegaan.
Als ik het zo lees, een pintransactie en zijn ze bezig om bevestiging te krijgen dat ze er echt waren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
Was dat in Saint-Dizier slechts een pintransactie of zijn ze ook echt gesignaleerd?
quote:Later die avond, rond 23:00 uur, is er nog een pintransactie gedaan bij een tankstation van Total in Rethel, in Noord-Frankrijk. De volgende ochtend volgde nog één teken van leven: een pintransactie bij een bakker in Reims. Sindsdien ontbreekt elk spoor.
De politie heeft de vermissing in Nederland als urgent aangemerkt, maar de samenwerking met de Franse autoriteiten verloopt volgens de familie nog stroef. Daarom is familie zelf afgereisd om ter plekke navraag te doen. “We hopen via bewakingsbeelden van de bakker in Reims meer informatie te krijgen, zodat we zeker weten dat zij het zelf zijn geweest die daar hebben gepind. Het blijft natuurlijk een angst: dat iemand anders de pinpas heeft gebruikt.”
Deze mensen zijn al 20 jaar met pensioen en hebben geen haast.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:39 schreef Jojoke het volgende:
De route tot de bakker lijkt vrij logisch, behalve dat ze er enorm lang over hebben gedaan en daardoor blijkbaar moesten slapen in de omgeving van Reims. Maar ja, misschien dachten ze: we worden ook wat ouder, laten we de route in 2 dagen rijden.
Als ze 's ochtend bij de bakker waren, dan hadden ze overdag ruimschoots de tijd om bij hun huisje te komen. Geen logische tijd om overvallen te worden door ongure types die er met hun auto vandoor zijn gegaan.
Ja maar niet na een week. Elke vriend en familielid hangt aan de bel nu.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:06 schreef Montagui het volgende:
Of gewoon (op die leeftijd) effe geen zin in de rest van de wereld.
Ik heb eerder het idee dat de vermisten niet meer leven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:46 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze vermissing niet echt leeft. Terwijl ie best raadselachtig is.
Dus jij bent niet tevreden als blijkt dat deze bejaarde mensen overleden zijn, je wilt gelijk preventief de rest van de familie uitroeien.quote:
En wordt gewoon geregistreerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Officieel niet, maar ik zou toch ff die nachtportier en de beelden checken.
Zeker met die gekke betaling in Orange.
Dat hotel heeft een 24 uur receptie, dus inchecken kan de hele nacht door.
quote:Update vermissing Paul en Gerda Klapper
Het lichaam van Gerda Klapper (80) is woensdag 18 juni in Frankrijk gevonden door de Franse autoriteiten. Er wordt door de Franse politie nog altijd met man en macht gezocht naar Paul Klapper (83).
De Nederlandse politie doet samen met de opsporingsdiensten in Frankrijk onderzoek naar de vermissing. Het lichaam van Gerda Klapper (80) is woensdag 18 juni in Frankrijk gevonden door de Franse autoriteiten. Er wordt door de Franse politie nog altijd met man en macht gezocht naar Paul Klapper (83). Het onderzoeksteam van de recherche in de Eenheid Den Haag heeft op dit moment geen indicatie dat er sprake is van een mogelijk misdrijf.
Terughoudendheid
We zien dat er online veel berichten en speculaties te lezen zijn over de vermissing. We vragen iedereen om hier terughoudend in te zijn en het onderzoeksteam de ruimte te geven en de privacy van de familie te respecteren.
Ja, het klinkt niet als een auto-ongeluk, iig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm.. dit maakt het er nog vager op allemaal
Mijn god.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou een helikopter huren, desnoods via crowdfunding.
Dat moet je dan ook niet lezen als een conclusie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:18 schreef TLC het volgende:
Dat van geen misdrijf concluderen ze wel erg snel
Niet zo romantisch als ze niet bij elkaar waren dan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:34 schreef LaDaDiDa het volgende:
Triest... maar apart van elkaar gevonden en geen misdrijf is best vaag? Dan toch zelf een einde eraan gemaakt?
Kan opzich wel, natuurlijk. Stel dat ze te water zijn geraakt en er een lichaam wegspoelt, dan zou het kunnen dat je die al vindt, maar het wrak en de andere overledene niet. Ik vind het ook tekenend dat er over het vinden van de auto nog niet gesproken wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, het klinkt niet als een auto-ongeluk, iig.
Veel scenario's mogelijk nog. Zal wel snel meer duidelijkheid komen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kan opzich wel, natuurlijk. Stel dat ze te water zijn geraakt en er een lichaam wegspoelt, dan zou het kunnen dat je die al vindt, maar het wrak en de andere overledene niet. Ik vind het ook tekenend dat er over het vinden van de auto nog niet gesproken wordt.
Dat zou kunnen, bijvoorbeeld toch een auto ongeluk waarbij de vrouw is omgekomen en de man (gewond) hulp is gaan zoeken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:40 schreef -Spring het volgende:
Misschien is er één van hen hulp gaan halen.
En waar is de auto.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Triest, maar ergens wel verwacht. Maar waar is opa dan?
Het zou fijn zijn als je ook een paar wilde scenario's voorstelt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:36 schreef alpeko het volgende:
Deze zaak komt nu pas onder mijn aandacht. Kan ik nog iets doen?
Misschien een crowdfunding opzetten alvast?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:36 schreef alpeko het volgende:
Deze zaak komt nu pas onder mijn aandacht. Kan ik nog iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste: ze hadden een Franse auto. Die ze eerder ook al de vangrail in heeft gestuurd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je ook een paar wilde scenario's voorstelt.
Geen rabobank genoemdquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ten eerste: ze hadden een Franse auto. Die ze eerder ook al de vangrail in heeft gestuurd.
Ten tweede: ze vermeden het hoofdwegennet. Zeer verdacht. Gerda was GL politica. Mogelijk hadden ze asielzoekers aan boord? Of drugs. Of wapens.
En tot slot nog een laatste toptip: sluit Israël niet uit.
Doe ik ook als ik naar Frankrijk ga. Je betaalt geen tol, de benzine buiten de hoofdwegen is aanzienlijk goedkoper, je eet goedkoper en als je wilt overnachten is het ook goedkoper.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ten eerste: ze hadden een Franse auto. Die ze eerder ook al de vangrail in heeft gestuurd.
Ten tweede: ze vermeden het hoofdwegennet.
Context.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik naar Frankrijk ga. Je betaalt geen tol, de benzine buiten de hoofdwegen is aanzienlijk goedkoper, je eet goedkoper en als je wilt overnachten is het ook goedkoper.
Niks verdachts aan.
En hun auto was van Franse makelij, maar gewoon met NL kenteken.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je ook een paar wilde scenario's voorstelt.
Nou dat is mooi zeg. Stank voor dank. Ik zal nog eens wat wilde scenario's droppenquote:
Je steunt de derde tevens laatste optie wel?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik naar Frankrijk ga. Je betaalt geen tol, de benzine buiten de hoofdwegen is aanzienlijk goedkoper, je eet goedkoper en als je wilt overnachten is het ook goedkoper.
Niks verdachts aan.
Op je walgelijke verdachtmaking van Gerda als GL politica ga ik maar niet eens in.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niks verdachts aan.
Op je walgelijke verdachtmaking van Gerda als GL politica ga ik maar niet eens in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 19-06-2025 15:45:14 ]
De vrouw is op enkele honderden meters van de auto gevonden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, bijvoorbeeld toch een auto ongeluk waarbij de vrouw is omgekomen en de man (gewond) hulp is gaan zoeken.
Aan de hand van deze (alsnog summiere) info vind ik het wel vrij raar allemaal. Allebei wel de auto kunnen verlaten maar niet bij elkaar gebleven?quote:werd het lichaam van de tachtigjarige vrouw op een paar honderd meter van hun auto gevonden, een witte Peugeot 2008, maar niet van haar echtgenoot.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Aan de hand van deze (alsnog summiere) info vind ik het wel vrij raar allemaal. Allebei wel de auto kunnen verlaten maar niet bij elkaar gebleven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |