Geen rabobank genoemdquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ten eerste: ze hadden een Franse auto. Die ze eerder ook al de vangrail in heeft gestuurd.
Ten tweede: ze vermeden het hoofdwegennet. Zeer verdacht. Gerda was GL politica. Mogelijk hadden ze asielzoekers aan boord? Of drugs. Of wapens.
En tot slot nog een laatste toptip: sluit Israël niet uit.
Doe ik ook als ik naar Frankrijk ga. Je betaalt geen tol, de benzine buiten de hoofdwegen is aanzienlijk goedkoper, je eet goedkoper en als je wilt overnachten is het ook goedkoper.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ten eerste: ze hadden een Franse auto. Die ze eerder ook al de vangrail in heeft gestuurd.
Ten tweede: ze vermeden het hoofdwegennet.
Context.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik naar Frankrijk ga. Je betaalt geen tol, de benzine buiten de hoofdwegen is aanzienlijk goedkoper, je eet goedkoper en als je wilt overnachten is het ook goedkoper.
Niks verdachts aan.
En hun auto was van Franse makelij, maar gewoon met NL kenteken.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je ook een paar wilde scenario's voorstelt.
Nou dat is mooi zeg. Stank voor dank. Ik zal nog eens wat wilde scenario's droppenquote:
Je steunt de derde tevens laatste optie wel?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik naar Frankrijk ga. Je betaalt geen tol, de benzine buiten de hoofdwegen is aanzienlijk goedkoper, je eet goedkoper en als je wilt overnachten is het ook goedkoper.
Niks verdachts aan.
Op je walgelijke verdachtmaking van Gerda als GL politica ga ik maar niet eens in.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niks verdachts aan.
Op je walgelijke verdachtmaking van Gerda als GL politica ga ik maar niet eens in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 19-06-2025 15:45:14 ]
De vrouw is op enkele honderden meters van de auto gevonden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, bijvoorbeeld toch een auto ongeluk waarbij de vrouw is omgekomen en de man (gewond) hulp is gaan zoeken.
Aan de hand van deze (alsnog summiere) info vind ik het wel vrij raar allemaal. Allebei wel de auto kunnen verlaten maar niet bij elkaar gebleven?quote:werd het lichaam van de tachtigjarige vrouw op een paar honderd meter van hun auto gevonden, een witte Peugeot 2008, maar niet van haar echtgenoot.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Aan de hand van deze (alsnog summiere) info vind ik het wel vrij raar allemaal. Allebei wel de auto kunnen verlaten maar niet bij elkaar gebleven?
Maar ja, hoe/waaraan is ze dan overleden op een paar honderd meter van de auto?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:37 schreef Leandra het volgende:
Gokje:
Ze besloten in de auto te overnachten, Paul is tegen een hypo aan aan het zwerven gegaan, Gerda is hem gaan zoeken toen ze wakker werd en Paul weg bleek te zijn.
Het lichaam van Paul is dan mogelijk ook in de buurt.
Kan van alles zijn, gestruikeld en niet meer terug naar de auto kunnen komen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, hoe/waaraan is ze dan overleden op een paar honderd meter van de auto?
Daar ga je toch niet dood aan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, gestruikeld en niet meer terug naar de auto kunnen komen?
Verdwaald geraakt?
https://www.ad.nl/binnenl(...)andigheden~a63fe3e3/quote:Ook lichaam van vermiste Paul gevonden in Frankrijk, familie: ‘Noodlottige samenloop van omstandigheden’
UPDATE
Het lichaam van de vermiste Paul (83), naar wie meer dan een week werd gezocht, is gevonden. Eerder op de dag werd zijn vrouw Gerda én hun auto al aangetroffen. De familie van het echtpaar spreekt van een ‘noodlottige samenloop van omstandigheden’. Een misdrijf is uitgesloten, meldt een woordvoerder.
Na jarenlange ervaring en intensief speurwerk heeft het FOK! Rechercheteam deze zaak weer tot een goed einde gebracht.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:14 schreef Zipportal het volgende:
Ook deze zaak hebben @:nober en ik weer opgelost.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:37 schreef Leandra het volgende:
Gokje:
Ze besloten in de auto te overnachten, Paul is tegen een hypo aan aan het zwerven gegaan, Gerda is hem gaan zoeken toen ze wakker werd en Paul weg bleek te zijn.
Het lichaam van Paul is dan mogelijk ook in de buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |