Ja, het klinkt niet als een auto-ongeluk, iig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm.. dit maakt het er nog vager op allemaal
Mijn god.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou een helikopter huren, desnoods via crowdfunding.
Dat moet je dan ook niet lezen als een conclusie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:18 schreef TLC het volgende:
Dat van geen misdrijf concluderen ze wel erg snel
Niet zo romantisch als ze niet bij elkaar waren dan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:34 schreef LaDaDiDa het volgende:
Triest... maar apart van elkaar gevonden en geen misdrijf is best vaag? Dan toch zelf een einde eraan gemaakt?
Kan opzich wel, natuurlijk. Stel dat ze te water zijn geraakt en er een lichaam wegspoelt, dan zou het kunnen dat je die al vindt, maar het wrak en de andere overledene niet. Ik vind het ook tekenend dat er over het vinden van de auto nog niet gesproken wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, het klinkt niet als een auto-ongeluk, iig.
Veel scenario's mogelijk nog. Zal wel snel meer duidelijkheid komen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kan opzich wel, natuurlijk. Stel dat ze te water zijn geraakt en er een lichaam wegspoelt, dan zou het kunnen dat je die al vindt, maar het wrak en de andere overledene niet. Ik vind het ook tekenend dat er over het vinden van de auto nog niet gesproken wordt.
Dat zou kunnen, bijvoorbeeld toch een auto ongeluk waarbij de vrouw is omgekomen en de man (gewond) hulp is gaan zoeken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:40 schreef -Spring het volgende:
Misschien is er één van hen hulp gaan halen.
En waar is de auto.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Triest, maar ergens wel verwacht. Maar waar is opa dan?
Het zou fijn zijn als je ook een paar wilde scenario's voorstelt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:36 schreef alpeko het volgende:
Deze zaak komt nu pas onder mijn aandacht. Kan ik nog iets doen?
Misschien een crowdfunding opzetten alvast?quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:36 schreef alpeko het volgende:
Deze zaak komt nu pas onder mijn aandacht. Kan ik nog iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste: ze hadden een Franse auto. Die ze eerder ook al de vangrail in heeft gestuurd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je ook een paar wilde scenario's voorstelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |