Tja, twee oude mensen stappen in de auto. Het heeft een hoog 'eigen schuld' gehalte en mochten ze overleden zijn, zullen veel mensen denken 'ze waren al op leeftijd'.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:46 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze vermissing niet echt leeft. Terwijl ie best raadselachtig is.
Of een bocht gemist en via het talud een stuk naar beneden geschoten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:49 schreef Revanches het volgende:
Misschien hebben ze een auto ongeluk gekregen en liggen ze ergens in de berm? De route is best lang denk ik als je geen tolwegen rijdt.
Ja en de potentiële andere nummerplaten, ook zo gek. Auto kan idd gestolen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Een auto-ongeluk lijkt me dan weer niet te rijmen met de auto die een tolweg zou hebben genomen die het echtpaar nooit nam.
Maar ik vind die betaling in Orange zo vreemd in deze zaak. Zonder dat feit zou precies denken wat jij schrijft.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Tja, twee oude mensen stappen in de auto. Het heeft een hoog 'eigen schuld' gehalte en mochten ze overleden zijn, zullen veel mensen denken 'ze waren al op leeftijd'.
Was geen auto maar een melding over een betaling van ¤74,00 bij de tolpoorten bij Orange.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Een auto-ongeluk lijkt me dan weer niet te rijmen met de auto die een tolweg zou hebben genomen die het echtpaar nooit nam.
Ik houd het op iemand anders die er met de auto vandoor is gegaan.
Als ik het zo lees, een pintransactie en zijn ze bezig om bevestiging te krijgen dat ze er echt waren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
Was dat in Saint-Dizier slechts een pintransactie of zijn ze ook echt gesignaleerd?
quote:Later die avond, rond 23:00 uur, is er nog een pintransactie gedaan bij een tankstation van Total in Rethel, in Noord-Frankrijk. De volgende ochtend volgde nog één teken van leven: een pintransactie bij een bakker in Reims. Sindsdien ontbreekt elk spoor.
De politie heeft de vermissing in Nederland als urgent aangemerkt, maar de samenwerking met de Franse autoriteiten verloopt volgens de familie nog stroef. Daarom is familie zelf afgereisd om ter plekke navraag te doen. “We hopen via bewakingsbeelden van de bakker in Reims meer informatie te krijgen, zodat we zeker weten dat zij het zelf zijn geweest die daar hebben gepind. Het blijft natuurlijk een angst: dat iemand anders de pinpas heeft gebruikt.”
Deze mensen zijn al 20 jaar met pensioen en hebben geen haast.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:39 schreef Jojoke het volgende:
De route tot de bakker lijkt vrij logisch, behalve dat ze er enorm lang over hebben gedaan en daardoor blijkbaar moesten slapen in de omgeving van Reims. Maar ja, misschien dachten ze: we worden ook wat ouder, laten we de route in 2 dagen rijden.
Als ze 's ochtend bij de bakker waren, dan hadden ze overdag ruimschoots de tijd om bij hun huisje te komen. Geen logische tijd om overvallen te worden door ongure types die er met hun auto vandoor zijn gegaan.
Ja maar niet na een week. Elke vriend en familielid hangt aan de bel nu.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:06 schreef Montagui het volgende:
Of gewoon (op die leeftijd) effe geen zin in de rest van de wereld.
Ik heb eerder het idee dat de vermisten niet meer leven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:46 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze vermissing niet echt leeft. Terwijl ie best raadselachtig is.
Dus jij bent niet tevreden als blijkt dat deze bejaarde mensen overleden zijn, je wilt gelijk preventief de rest van de familie uitroeien.quote:
En wordt gewoon geregistreerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Officieel niet, maar ik zou toch ff die nachtportier en de beelden checken.
Zeker met die gekke betaling in Orange.
Dat hotel heeft een 24 uur receptie, dus inchecken kan de hele nacht door.
quote:Update vermissing Paul en Gerda Klapper
Het lichaam van Gerda Klapper (80) is woensdag 18 juni in Frankrijk gevonden door de Franse autoriteiten. Er wordt door de Franse politie nog altijd met man en macht gezocht naar Paul Klapper (83).
De Nederlandse politie doet samen met de opsporingsdiensten in Frankrijk onderzoek naar de vermissing. Het lichaam van Gerda Klapper (80) is woensdag 18 juni in Frankrijk gevonden door de Franse autoriteiten. Er wordt door de Franse politie nog altijd met man en macht gezocht naar Paul Klapper (83). Het onderzoeksteam van de recherche in de Eenheid Den Haag heeft op dit moment geen indicatie dat er sprake is van een mogelijk misdrijf.
Terughoudendheid
We zien dat er online veel berichten en speculaties te lezen zijn over de vermissing. We vragen iedereen om hier terughoudend in te zijn en het onderzoeksteam de ruimte te geven en de privacy van de familie te respecteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |