Moment, ik zag een uitgebreide oproep van de kinderen online. Die kan er misschien wel in.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even een andere bron erbij in de OP aub.
Welke is niet goed? Het bovenste is een beknopte versie van de tweede bron.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Done.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat in combinatie met de flinke hitte van de afgelopen dagen.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Regio rond Planchez is behoorlijk leeg en heuvelachtig, snap dat ze zich zorgen maken gezien hun leeftijd.
Kenteken klopt in de [premium!] link ook nietquote:Op zondag 15 juni 2025 16:54 schreef Deisyy het volgende:
Alpen a/d Rijn en Rotterdam liggen nog best een eindje uit elkaar, beetje tegenstrijdige berichten.
https://www.ad.nl/schieda(...)-staan-uit~a1ef8efc/
[..]
Ik ben bang dat (ook) deze mensen vroeg of laat ergens uit het water getakeld worden.quote:De telefoons van mijn ouders staan uit; ze zijn onbereikbaar. Dat is niet normaal.”
Natuurlijk afhankelijk van hun gesteldheid, maar op die leeftijd nog naar Frankrijk rijden is weer het andere uiterste ja... Op de foto zien ze er weliswaar niet breekbaar, maar ook niet heel kwiek meer uit.quote:
Dat moet dan wel bruinbrood zijn toch?quote:
Dit klinkt als onzin.quote:„Ze vertelden daar dat ze 64 jaar getrouwd zijn, dat hun telefoons het niet meer deden, en dat ze wilden overnachten bij Van der Valk of het Ibis Hotel in Charleroi. Ze vroegen of ze even de route op de telefoon van die mensen mochten kijken”, aldus Corbeth.
Oke... Want?quote:Maar de familie vermoedt dat die niet door Paul en Gerda zelf is gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt toch wel alsof iemand met de buit ervandoor is (foons en pinpassen).And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Het was 5 uur rijden, en dan nemen ze ineens een hotel?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit klinkt als onzin.
Misschien zijn ze overvallen en beroofd toen ze in de auto sliepen?
En: 64 jaar getrouwd?! Dat lijkt me onwaarschijnlijk maar dat kan de familie natuurlijk bevestigen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het was 5 uur rijden, en dan nemen ze ineens een hotel?
Ook al zijn ze oud en doen ze er mogelijk wat langer dan normaal over… als ze om 09:00 uur vertrekken zijn ze zeker voor 17:00 op de plaats van bestemming. Dus raar verhaal van dat hotel.
Edit:
Het is volgens maps 8 uur rijden.
Eens, waar zouden die verhalen zo vandaan komen?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
En: 64 jaar getrouwd?! Dat lijkt me onwaarschijnlijk maar dat kan de familie natuurlijk bevestigen.
Het medisch systeem?quote:Mijn vader heeft diabetes, en volgens het medische systeem heeft hij die al dagen niet meer genomen.
Sommige mensen liegen. Willen aandacht. Zijn niet helemaal fris in de bovenkamer.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, waar zouden die verhalen zo vandaan komen?
https://www.dvn.nl/diabet(...)0hun%20kind%20volgen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Het medisch systeem?
Wat voor systeem is dat dat een kind van iemand klaarblijkelijk kan zien of zijn/haar ouder zijn/haar medicatie al dan niet tot zich heeft genomen?
Ik ken alleen het Baxtersysteem, maar daarmee kan je zoiets niet zien.
Is er een dokter of zuster in de zaal die dit kan duiden?
Alleen daar raak je niet door vermist….quote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef Woonbootjes het volgende:
Nieuwe vorm van oplichting op Franse Tolwegen
https://www.ad.nl/auto/pa(...)e-tolwegen~a7478a07/
Dat begrijp ik maar zou een vervolg kunnen zijn op meer ellende dat hun bankgegevens misschien gebruikt kunnen zijn ?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alleen daar raak je niet door vermist….
Volgens mij beginnen de tolwegen op hun route pas na Reims. En waren ze daarvoor al in problemen. Hun telefoons deden het al eerder niet, en toch konden ze nog pinnen in die pizzeria.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:18 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar zou een vervolg kunnen zijn op meer ellende dat hun bankgegevens misschien gebruikt kunnen zijn ?
Ze zijn 80 en 83, die hebben het grootste deel van hun leven zonder mobiel geleefd en ze spreken vloeiend frans en kenden de weg. Waarom omkeren? Ze hadden een afspraak met een makelaar.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:49 schreef Scriptascripta het volgende:
Maar als je telefoons kapot zijn, maar je kunt nog wel pinnen,dan keer je toch terug naar huis en rij je niet dieper Frankrijk in?
Ok.. Misschien kenden ze het concept roaming niet?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik las net een stukje van de man die ze sprak in de Pizzeria. Daar zaten ze te eten en begonnen een gesprek met ene Toine. Ze zeiden dat ze geen contact konden maken met hun telefoons, die waren dan dus niet gejat of kapot.
Die Toine hielp ze met de weg naar de hotels, de een wilde naar van Der Valk en de ander naar Ibis. Daar waren ze dus nog niet uit.
Die Toine zei dus niks over ruzie, verward gedrag of angst.
Is dit de Joël van Bekkum van deze zaak? #aardappelenenschnitzelsquote:Op maandag 16 juni 2025 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik las net een stukje van de man die ze sprak in de Pizzeria. Daar zaten ze te eten en begonnen een gesprek met ene Toine. Ze zeiden dat ze geen contact konden maken met hun telefoons, die waren dan dus niet gejat of kapot.
Die Toine hielp ze met de weg naar de hotels, de een wilde naar van Der Valk en de ander naar Ibis. Daar waren ze dus nog niet uit.
Die Toine zei dus niks over ruzie, verward gedrag of angst.
Tja. Goed mogelijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit de Joël van Bekkum van deze zaak? #aardappelenenschnitzels
Daar heb je idd een punt! Dan blijft over dat als je lang zonder mobiel hebt geleefd én vloeiend Frans spreekt, je dan niet ergens vraagt even te mogen bellen. Ze zullen toch wel iets van documentatie bij hebben gehad waar desnoods het nummer van die makelaar op staat als je de nummers van je familie niet (meer) uit je hoofd weet?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn 80 en 83, die hebben het grootste deel van hun leven zonder mobiel geleefd en ze spreken vloeiend frans en kenden de weg. Waarom omkeren? Ze hadden een afspraak met een makelaar.
Mja, dat ze zelf verkeerd hebben gereden zou toch ook kunnen?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mogelijk ligt het uit de verwachte route?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de vertrouwde route afraken zou de kans op een ongeval-scenario mogelijk ook vergroten.
Dan moet jezelf wel het idee hebben dat je in nood bent.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:22 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Daar heb je idd een punt! Dan blijft over dat als je lang zonder mobiel hebt geleefd én vloeiend Frans spreekt, je dan niet ergens vraagt even te mogen bellen. Ze zullen toch wel iets van documentatie bij hebben gehad waar desnoods het nummer van die makelaar op staat als je de nummers van je familie niet (meer) uit je hoofd weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |