Dat is toch helemaal het punt nietquote:Op zondag 15 juni 2025 20:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Twee mensen op CNN kunnen onmogelijk op tv verkondigen of Israël alles in kaart heeft gebracht.
Die gaat echt de bak niet in, voor zijn ambtstermijn voorbij is betrekt hij een leuk optrekje ergens in Texas.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:52 schreef BEFEM het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er gerefereerd wordt aan dat het regime in Iran niet populair is terwijl de regering in Israël dat ook totaal niet is en zodra er verkiezingen geweest zijn Netanyahu de bak in gaat.
En ja, ik weet dat dat niet exact dezelfde situatie is.
Oh ja, dat ding!quote:Op zondag 15 juni 2025 20:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Neergeschoten met hun eigen stealth vliegtuig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo stealth, we hebben hem sinds de presentatie in 2013 nog nooit in het wild gespot!
Die glibbert helaas gewoon een mooi pensioen in ergens ja...quote:Op zondag 15 juni 2025 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die gaat echt de bak niet in, voor zijn ambtstermijn voorbij is betrekt hij een leuk optrekje ergens in Texas.
Welnee. Netanyahu opereert gewoon onafhankelijk en Trump kan hooguit wat boos en verontwaardigd zijn aan de telefoon, maar daar is Benny niet van over de indruk natuurlijk.quote:
Dat was dan ook fake news. Is van een feest paar maanden geleden.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:54 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Dit is iets minder hallucinant dan die beelden gisteren van feestende Iraniërs in een flatgebouw terwijl verderop in Teheran de raketten insloegen
Dat deed ie de vorige keer ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die gaat echt de bak niet in, voor zijn ambtstermijn voorbij is betrekt hij een leuk optrekje ergens in Texas.
Als die lui aan de macht komen betekent dat het einde van Israël lijkt me. Een soort extreemrechtse theocratie betekent een exodus van seculieren en dan komt er een land dat langzaam in dezelfde onkunde vervalt als de Arabische regimes en haar goodwill verliest bij iedereen.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die glibbert helaas gewoon een mooi pensioen in ergens ja...
En je moet maar zien wat je ervoor terugkrijgt. Walgelijke figuren als Smotrich en Ben Gvir zitten niet voor niets in de regering en de basis voor dat soort extremisten is groeiende.
Israël is demografisch al ten dode opgeschreven helaas.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als die lui aan de macht komen betekent dat het einde van Israël lijkt me. Een soort extreemrechtse theocratie betekent een exodus van seculieren en dan komt er een land dat langzaam in dezelfde onkunde vervalt als de Arabische regimes en haar goodwill verliest bij iedereen.
Het kan ook een couppoging van seculiere elementen in het leger triggeren, wat de verdeeldheid zo groot maakt dat Israël daardoor ernstig verzwakt.
Straks hebben ze eindelijk uranium verrijkt tot 90 procent maar helemaal geen lanceerders meer om een vuurpijltje af te schietenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:58 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen loopt het aantal raketten dat Iran per salvo afschiet terug. De moellahs zijn tandeloos.
[ x ]
Ah okay, die debunk had ik gemist, bedankt!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:00 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat was dan ook fake news. Is van een feest paar maanden geleden.
En de IAF is nog maar aan het warmdraaien.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:58 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen loopt het aantal raketten dat Iran per salvo afschiet terug. De moellahs zijn tandeloos.
[ x ]
Het is prijsschieten voor ze. Iran is weerloos en tandeloos.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En de IAF is nog maar aan het warmdraaien.
De eerste paar missies ben je nog fris en vol adrenaline. Op een gegeven moment verandert het in vermoeiende routine al die vluchten.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Als je nu Israëlische gevechtspiloot bent dan heb je het niet al te makkelijk, constant druk zetten op voornamelijk Teheran op maar liefst 1500 kilometer afstand, dat maakt het nog veel verbluffender eigenlijk wat ze flikken.
En elk salvo verraadt meteen meer lanceerinstallaties waar IAF dan op duikt.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:58 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Die zag je niet echt aankomen. Ik vraag me af hoeveel doden er zonder schuilkelders zouden zijn gevallen. Ik denk toch wel minimaal een paar honderd als je de foto's van de gebouwen ziet en de filmpjes van de impact. Die dingen van Iran zijn geen kattenpisquote:
Zag eergisteren beeld van tankers (Hercules C-130) boven de Syrische woestijn maar die hebben ook maar beperkte capaciteit, ze zijn dit samen met de Amerikanen al lang aan het voorbereiden dus ze zullen extra piloten hebben opgeleid.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste paar missies ben je nog fris en vol adrenaline. Op een gegeven moment verandert het in vermoeiende routine al die vluchten.
En stel je dan voor wat een mensenlevens er gered hadden kunnen worden als de Gazanen schuilkelders hadden gehad. Hamas: "De tunnels zijn niet voor de burgers"quote:Op zondag 15 juni 2025 21:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die zag je niet echt aankomen. Ik vraag me af hoeveel doden er zonder schuilkelders zouden zijn gevallen. Ik denk toch wel minimaal een paar honderd als je de foto's van de gebouwen ziet en de filmpjes van de impact. Die dingen van Iran zijn geen kattenpis
Minimaal anderhalf uur heen en anderhalf uur terug, exclusief bijtanken.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Als je nu Israëlische gevechtspiloot bent dan heb je het niet al te makkelijk, constant druk zetten op voornamelijk Teheran op maar liefst 1500 kilometer afstand, dat maakt het nog veel verbluffender eigenlijk wat ze flikken.
Zowat alle voedselhulp is ook rechtstreeks bij Hamas terecht gekomen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En stel je dan voor wat een mensenlevens er gered hadden kunnen worden als de Gazanen schuilkelders hadden gehad. Hamas: "De tunnels zijn niet voor de burgers"
Van de week nog. VN stuurde vrachtwagens. Koud de grens over zaten er Hamas-leden bovenop en werden ze weggeleid.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zowat alle voedselhulp is ook rechtstreeks bij Hamas terecht gekomen.
Mach 1.6 topsnelheid, dus in dik een uur hangt 'ie boven Teheran.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:15 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Minimaal anderhalf uur heen en anderhalf uur terug, exclusief bijtanken.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Uiteraard ook geen één nieuwsmedium dat dit heeft geopperd...quote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En stel je dan voor wat een mensenlevens er gered hadden kunnen worden als de Gazanen schuilkelders hadden gehad. Hamas: "De tunnels zijn niet voor de burgers"
Ja klopt, maar volgens mij moet je met kruissnelheid rekenen i.p.v. topsnelheid, en dat is rond de 1.000 km/uur.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mach 1.6 topsnelheid, dus in dik een uur hangt 'ie boven Teheran.
Nee, de F-35 is ontworpen om met maximale belading, zowel qua bewapening als qua brandstof, op topsnelheid te kunnen blijven vliegen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij moet je met kruissnelheid rekenen i.p.v. topsnelheid, en dat is rond de 1.000 km/uur.
Dat tunnelcomplex is bizar. Amper media aandacht idd. Hoeveel geld uit de EU zou daarin gepompt zijn door Hamas? En wat is de rol van Sigrid Kaag hierin?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Uiteraard ook geen één nieuwsmedium dat dit heeft geopperd...
Sterker nog, Hezbollah was/is bezig met een dergelijk netwerk dat hier nog overheen ging, letterlijk onder de neus van de VN-vredestroepen die die zône hoorde vrij te houden van ze.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat tunnelcomplex is bizar. Amper media aandacht idd. Hoeveel geld uit de EU zou daarin gepompt zijn door Hamas? En wat is de rol van Sigrid Kaag hierin?
Een 8quote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dat op de camera linksboven?
Bekijk deze YouTube-video
Weet je wat veel mensenlevens zou schelen. Als Israel Gaza niet zou bombarderen alsof het Dresden in de tweede-wereldoorlog is. Maarja dat moordzuchtige land kent geen grenzen. Elke dag ook wanhopige hongerige burgers vermoorden. Het regime in Iran is niks maar het Israelische regime is uiteraard nog vele malen kwaadaardiger.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
quote:
Ja dat zou echt helpen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi is wanhopig om de VS in het conflict te betrekken
[ x ]
Kwekkwek.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Weet je wat veel mensenlevens zou schelen. Als Israel Gaza niet zou bombarderen alsof het Dresden in de tweede-wereldoorlog is. Maarja dat moordzuchtige land kent geen grenzen. Elke dag ook wanhopige hongerige burgers vermoorden. Het regime in Iran is niks maar het Israelische regime is uiteraard nog vele malen kwaadaardiger.
Ik gok miljarden. De EU heeft enorm veel geld overgemaakt door de jaren heen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat tunnelcomplex is bizar. Amper media aandacht idd. Hoeveel geld uit de EU zou daarin gepompt zijn door Hamas? En wat is de rol van Sigrid Kaag hierin?
Bibi speelt 9D schaak nu. Wie gaat als eerste foldenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi is wanhopig om de VS in het conflict te betrekken
[ x ]
Ze zullen toch niet de hele vlucht hun afterburners aan hebben?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, de F-35 is ontworpen om met maximale belading, zowel qua bewapening als qua brandstof, op topsnelheid te kunnen blijven vliegen.
Blijft een bijzonder figuurquote:
Zeker wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:43 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet de hele vlucht hun afterburners aan hebben?
Na jouw schandalige eerdere post met WO2 accusaties richting Fok! users en je besmeuring van het verzet laten we jou even links liggen, tot je daar afstand van neemt.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Weet je wat veel mensenlevens zou schelen. Als Israel Gaza niet zou bombarderen alsof het Dresden in de tweede-wereldoorlog is. Maarja dat moordzuchtige land kent geen grenzen. Elke dag ook wanhopige hongerige burgers vermoorden. Het regime in Iran is niks maar het Israelische regime is uiteraard nog vele malen kwaadaardiger.
Volgende week hebben we een optocht tijdens de zomerfeesten. Het zou er zo tussen passen naast de andere papiermaché creatiesquote:Op zondag 15 juni 2025 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, dat ding!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Tenzij ze een nucleaire biem hebben gelooft niemand dit toch meer?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
Iran zal Israël in een parkeerplaats veranderen.
[ x ]
Misschien 1 raket die ergens op een parkeerplaats komt idd.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Waarvan akte.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Na jouw schandalige eerdere post met WO2 accusaties richting Fok! users en je besmeuring van het verzet laten we jou even links liggen, tot je daar afstand van neemt.
Wie weet, al ben ik zelf sceptischquote:Op zondag 15 juni 2025 21:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tenzij ze een nucleaire biem hebben gelooft niemand dit toch meer?
Waarmee?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
GMTAquote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn al onderweg!
[ afbeelding ]
edit: damn te laat
Ik vraag me wel af hoe zwaar deze uitspraken nu werkelijk wegen, hoor. Er zijn tientallen, al dan niet honderden overheidsofficials waarvan er zeker een paar hypergefrustreerden tussen zitten die iets eruit flappen wat een totaal onrealistische inzet is.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Hoe handig zijn die Iraniërs eigenlijk met biologische of chemische wapens?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wie weet, al ben ik zelf sceptisch
[ x ]
Wellicht hebben ze zelf geen nucleaire wapens, maar ze zijn wel bevriend met landen die ze wel hebben.
Maar dan vallen ze na een kwartier toch uit de lucht omdat de tank dan leeg is?quote:
Sun Tzu: laat de vijand denken dat je zwak bent als je sterk bent en andersom.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Het nare is dat de moellahs ook steeds minder te bieden hebben voor een verdrag. Op deze manier heeft Israël echt de vrije hand om rustig al het militair relevante platter dan plat te gooien. Welk verdrag gaan ze nog accepteren als ze al alle touwtjes in handen hebben?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sun Tzu: laat de vijand denken dat je zwak bent als je sterk bent en andersom.
Hoe harder ze blaffen, hoe minder er echt te vrezen is.
Er gaan helaas nog de nodige doden vallen totdat de salvo's echt ophouden, maar het lijkt er gelukkig op dat ze niet echt kunnen mikken.
Die bluffen altijd alsof hun leven ervan afhangtquote:Op zondag 15 juni 2025 21:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Misschien 1 raket die ergens op een parkeerplaats komt idd.
Worden ze niet moe van zichzelf?
Daar heb je je antwoord: Operation True Promise 3quote:Op zondag 15 juni 2025 21:56 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe zwaar deze uitspraken nu werkelijk wegen, hoor. Er zijn tientallen, al dan niet honderden overheidsofficials waarvan er zeker een paar hypergefrustreerden tussen zitten die iets eruit flappen wat een totaal onrealistische inzet is.
Als je het bericht zo leest lijkt het bijna alsof ze Israel van noord tot zuid met kernbommen willen gaan bestoken, ofzo.
Deze opmerking geldt overigens niet alleen aan de zijde van Iran, dit geldt minstens zo voor dergelijke berichten die uit Israel komen.
Wel eens van reservetanks gehoord? Die werpen ze af en op de terugweg bijtanken in de lucht.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:58 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maar dan vallen ze na een kwartier toch uit de lucht omdat de tank dan leeg is?
En niet te vergeten de centjes van ome Bibi zelf, dat Hamas moet een aardig spaarvarkentje gehad hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik gok miljarden. De EU heeft enorm veel geld overgemaakt door de jaren heen.
Ik ben bang dat ik niet zo objectief ben over Kaag, maar het zou interessant zijn waar men mee bovenkomt.
Ah ja, BM’s dus.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die bluffen altijd alsof hun leven ervan afhangt
[..]
Daar heb je je antwoord: Operation True Promise 3
[ x ]
Ik moet steeds aan een B-film denken als ik True Promise 3 lees, maar ja, het is dan ook een B-operatie.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Noord-Korea zie ik als de enige wildcard op dit lijstje.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wie weet, al ben ik zelf sceptisch
[ x ]
Wellicht hebben ze zelf geen nucleaire wapens, maar ze zijn wel bevriend met landen die ze wel hebben.
En vroeger was Ali_boo nog wat 'ongefilterder'. Hij is veel accurater geworden!quote:Op zondag 15 juni 2025 22:05 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ah ja, BM’s dus.
Overigens complimenten en dank voor al je berichtgeving. Het blijft soms moeilijk filteren wat klopt en wat niet, maar beter dan jouw onverminderde stroom aan informatie gaat het niet worden, denk ik.
https://simplicius76.subs(...)ith?utm_medium=emailquote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die bluffen altijd alsof hun leven ervan afhangt
[..]
[ x ]
Eens. Maar het zou natuurlijk ook om conventionele wapens kunnen gaan?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Noord-Korea zie ik als de enige wildcard op dit lijstje.
Rusland heeft te veel te verliezen en vertrouwt de haatbaarden net zo min, China geeft geen reet om de Palestijnen en vertrouwt de haatbaarden ook niet. Zeker niet met intelligence gevoelige info als Chinese nukes.
Noord-Korea heeft weinig te verliezen, heeft zelf geloofwaardige afschrikking en het MO ligt extreem ver bij hen vandaan.
Toch lijkt me dat een aankoop van een NK nuke niet kan plaatsvinden zonder dat China, Amerika of Israël hier achter komt. En die gaan dat never nooit toestaan.
Knap en blij mee. Dit conflict op de voet volgen op basis van grotendeels correcte informatie zou zonder onder anderen zijn inzet geen beginnen aan zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
En vroeger was Ali_boo nog wat 'ongefilterder'. Hij is veel accurater geworden!
Yes. Het helpt flink als bij zoveel mogelijk mensen hun fakenewsfilter goed is afgesteld.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Knap en blij mee. Dit conflict op de voet volgen op basis van grotendeels correcte informatie zou zonder onder anderen zijn inzet geen beginnen aan zijn.
Waarschijnlijk nul euro. Anders had Israel allang bewezen dat UNRWA geld van Europa en Amerika overmaakt aan Hamas en/of collega terroristen. Het blijft alleen maar bij die verdachtmakingen zonder onderbouwing.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Hmm, conventioneel zijn de BM's zo ongeveer het zwaarste wat Iran heeft?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:12 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Eens. Maar het zou natuurlijk ook om conventionele wapens kunnen gaan?
Voor degenen die de auto al vol hadden getankt, want echt lekker is brandstof niet meer te krijgen.quote:
Klopt, maar ik bedoel in veel grotere aantallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hmm, conventioneel zijn de BM's zo ongeveer het zwaarste wat Iran heeft?
De enige mogelijkheid op dat vlak is dat ze wat uit de pot van ome Assad hebben gesnoept tijdens hun jarenlange aanwezigheid, maar dat had Israël bijna zeker weten geweten.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe handig zijn die Iraniërs eigenlijk met biologische of chemische wapens?
Is het raar om te denken dat Israel dit misschien wel weet, maar verzwijgt in de hoop dat ze het gaan inzetten, om zo een veel groter conflict met als endgame het einde van het huidige Iran-regime te rechtvaardigen?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid op dat vlak is dat ze wat uit de pot van ome Assad hebben gesnoept tijdens hun jarenlange aanwezigheid, maar dat had Israël bijna zeker weten geweten.
Dat denk ik ook. Inlichtingendiensten gaan heus niet prijsgeven wat ze allemaal al weten om te voorkomen dat de tegenstander erop anticipeert.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:20 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Is het raar om te denken dat Israel dit misschien wel weet, maar verzwijgt in de hoop dat ze het gaan inzetten, om zo een veel groter conflict met als endgame het einde van het huidige Iran-regime te rechtvaardigen?
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:05 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ah ja, BM’s dus.
Overigens complimenten en dank voor al je berichtgeving. Het blijft soms moeilijk filteren wat klopt en wat niet, maar beter dan jouw onverminderde stroom aan informatie gaat het niet worden, denk ik.
Leuk om te horen!quote:
Correct heb het een en ander aangepast in de afgelopen twee jaar. Mooi om te zien dat mijn inzet gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
En vroeger was Ali_boo nog wat 'ongefilterder'. Hij is veel accurater geworden!
Om de 15 (of voor mijn part 30) minuten bijtanken? Dat zal toch zeker niet. Snelheid verminderen, koppelen, tanken, snelheid weer opvoeren, en 15 tot 30 minuten later nog een keer want de tank is weer leeg?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel eens van reservetanks gehoord? Die werpen ze af en op de terugweg bijtanken in de lucht.
Finale ronde? Of halve finale?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Steve genot.
Zo te zien heb ik een nieuwe wave gemist.
Ben benieuwd of Iran nog doorgaat vanavond
Pro Iraans regime?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef superniger het volgende:
Thomas Erdbrink nu bij Renze. Uiteraard is hij pro Iran.
Ja ook even kleine shoutout!quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te horen!
Thank you
[..]
Correct heb het een en ander aangepast in de afgelopen twee jaar. Mooi om te zien dat mijn inzet gewaardeerd wordt.
@:mods lezen jullie mee
Als ik ooit twijfel aan mijn gezondheid dan zet ik gewoon Steve een kwartiertje op.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Steve genot.
Zo te zien heb ik een nieuwe wave gemist.
Ben benieuwd of Iran nog doorgaat vanavond
Nee zeker niet. Dus dat zullen wij niet weten.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Inlichtingendiensten gaan heus niet prijsgeven wat ze allemaal al weten om te voorkomen dat de tegenstander erop anticipeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |