En vroeger was Ali_boo nog wat 'ongefilterder'. Hij is veel accurater geworden!quote:Op zondag 15 juni 2025 22:05 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ah ja, BM’s dus.
Overigens complimenten en dank voor al je berichtgeving. Het blijft soms moeilijk filteren wat klopt en wat niet, maar beter dan jouw onverminderde stroom aan informatie gaat het niet worden, denk ik.
https://simplicius76.subs(...)ith?utm_medium=emailquote:Op zondag 15 juni 2025 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die bluffen altijd alsof hun leven ervan afhangt
[..]
Daar heb je je antwoord: Operation True Promise 3
[ x ]
Eens. Maar het zou natuurlijk ook om conventionele wapens kunnen gaan?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Noord-Korea zie ik als de enige wildcard op dit lijstje.
Rusland heeft te veel te verliezen en vertrouwt de haatbaarden net zo min, China geeft geen reet om de Palestijnen en vertrouwt de haatbaarden ook niet. Zeker niet met intelligence gevoelige info als Chinese nukes.
Noord-Korea heeft weinig te verliezen, heeft zelf geloofwaardige afschrikking en het MO ligt extreem ver bij hen vandaan.
Toch lijkt me dat een aankoop van een NK nuke niet kan plaatsvinden zonder dat China, Amerika of Isral hier achter komt. En die gaan dat never nooit toestaan.
Knap en blij mee. Dit conflict op de voet volgen op basis van grotendeels correcte informatie zou zonder onder anderen zijn inzet geen beginnen aan zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
En vroeger was Ali_boo nog wat 'ongefilterder'. Hij is veel accurater geworden!
Yes. Het helpt flink als bij zoveel mogelijk mensen hun fakenewsfilter goed is afgesteld.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Knap en blij mee. Dit conflict op de voet volgen op basis van grotendeels correcte informatie zou zonder onder anderen zijn inzet geen beginnen aan zijn.
Waarschijnlijk nul euro. Anders had Israel allang bewezen dat UNRWA geld van Europa en Amerika overmaakt aan Hamas en/of collega terroristen. Het blijft alleen maar bij die verdachtmakingen zonder onderbouwing.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat tunnelcomplex is bizar. Amper media aandacht idd. Hoeveel geld uit de EU zou daarin gepompt zijn door Hamas? En wat is de rol van Sigrid Kaag hierin?
Hmm, conventioneel zijn de BM's zo ongeveer het zwaarste wat Iran heeft?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:12 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Eens. Maar het zou natuurlijk ook om conventionele wapens kunnen gaan?
Voor degenen die de auto al vol hadden getankt, want echt lekker is brandstof niet meer te krijgen.quote:
Klopt, maar ik bedoel in veel grotere aantallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hmm, conventioneel zijn de BM's zo ongeveer het zwaarste wat Iran heeft?
De enige mogelijkheid op dat vlak is dat ze wat uit de pot van ome Assad hebben gesnoept tijdens hun jarenlange aanwezigheid, maar dat had Isral bijna zeker weten geweten.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe handig zijn die Iranirs eigenlijk met biologische of chemische wapens?
Is het raar om te denken dat Israel dit misschien wel weet, maar verzwijgt in de hoop dat ze het gaan inzetten, om zo een veel groter conflict met als endgame het einde van het huidige Iran-regime te rechtvaardigen?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De enige mogelijkheid op dat vlak is dat ze wat uit de pot van ome Assad hebben gesnoept tijdens hun jarenlange aanwezigheid, maar dat had Isral bijna zeker weten geweten.
Dat denk ik ook. Inlichtingendiensten gaan heus niet prijsgeven wat ze allemaal al weten om te voorkomen dat de tegenstander erop anticipeert.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:20 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Is het raar om te denken dat Israel dit misschien wel weet, maar verzwijgt in de hoop dat ze het gaan inzetten, om zo een veel groter conflict met als endgame het einde van het huidige Iran-regime te rechtvaardigen?
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:05 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ah ja, BM’s dus.
Overigens complimenten en dank voor al je berichtgeving. Het blijft soms moeilijk filteren wat klopt en wat niet, maar beter dan jouw onverminderde stroom aan informatie gaat het niet worden, denk ik.
Leuk om te horen!quote:
Correct heb het een en ander aangepast in de afgelopen twee jaar. Mooi om te zien dat mijn inzet gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
En vroeger was Ali_boo nog wat 'ongefilterder'. Hij is veel accurater geworden!
Om de 15 (of voor mijn part 30) minuten bijtanken? Dat zal toch zeker niet. Snelheid verminderen, koppelen, tanken, snelheid weer opvoeren, en 15 tot 30 minuten later nog een keer want de tank is weer leeg?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wel eens van reservetanks gehoord? Die werpen ze af en op de terugweg bijtanken in de lucht.
Finale ronde? Of halve finale?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Steve genot.
Zo te zien heb ik een nieuwe wave gemist.
Ben benieuwd of Iran nog doorgaat vanavond
Pro Iraans regime?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef superniger het volgende:
Thomas Erdbrink nu bij Renze. Uiteraard is hij pro Iran.
Ja ook even kleine shoutout!quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te horen!
Thank you
[..]
Correct heb het een en ander aangepast in de afgelopen twee jaar. Mooi om te zien dat mijn inzet gewaardeerd wordt.
@:mods lezen jullie mee
Als ik ooit twijfel aan mijn gezondheid dan zet ik gewoon Steve een kwartiertje op.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Steve genot.
Zo te zien heb ik een nieuwe wave gemist.
Ben benieuwd of Iran nog doorgaat vanavond
Nee zeker niet. Dus dat zullen wij niet weten.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Inlichtingendiensten gaan heus niet prijsgeven wat ze allemaal al weten om te voorkomen dat de tegenstander erop anticipeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |