Zag eergisteren beeld van tankers (Hercules C-130) boven de Syrische woestijn maar die hebben ook maar beperkte capaciteit, ze zijn dit samen met de Amerikanen al lang aan het voorbereiden dus ze zullen extra piloten hebben opgeleid.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste paar missies ben je nog fris en vol adrenaline. Op een gegeven moment verandert het in vermoeiende routine al die vluchten.
En stel je dan voor wat een mensenlevens er gered hadden kunnen worden als de Gazanen schuilkelders hadden gehad. Hamas: "De tunnels zijn niet voor de burgers"quote:Op zondag 15 juni 2025 21:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die zag je niet echt aankomen. Ik vraag me af hoeveel doden er zonder schuilkelders zouden zijn gevallen. Ik denk toch wel minimaal een paar honderd als je de foto's van de gebouwen ziet en de filmpjes van de impact. Die dingen van Iran zijn geen kattenpis
Minimaal anderhalf uur heen en anderhalf uur terug, exclusief bijtanken.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Als je nu Israëlische gevechtspiloot bent dan heb je het niet al te makkelijk, constant druk zetten op voornamelijk Teheran op maar liefst 1500 kilometer afstand, dat maakt het nog veel verbluffender eigenlijk wat ze flikken.
Zowat alle voedselhulp is ook rechtstreeks bij Hamas terecht gekomen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En stel je dan voor wat een mensenlevens er gered hadden kunnen worden als de Gazanen schuilkelders hadden gehad. Hamas: "De tunnels zijn niet voor de burgers"
Van de week nog. VN stuurde vrachtwagens. Koud de grens over zaten er Hamas-leden bovenop en werden ze weggeleid.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zowat alle voedselhulp is ook rechtstreeks bij Hamas terecht gekomen.
Mach 1.6 topsnelheid, dus in dik een uur hangt 'ie boven Teheran.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:15 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Minimaal anderhalf uur heen en anderhalf uur terug, exclusief bijtanken.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Uiteraard ook geen één nieuwsmedium dat dit heeft geopperd...quote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En stel je dan voor wat een mensenlevens er gered hadden kunnen worden als de Gazanen schuilkelders hadden gehad. Hamas: "De tunnels zijn niet voor de burgers"
Ja klopt, maar volgens mij moet je met kruissnelheid rekenen i.p.v. topsnelheid, en dat is rond de 1.000 km/uur.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mach 1.6 topsnelheid, dus in dik een uur hangt 'ie boven Teheran.
Nee, de F-35 is ontworpen om met maximale belading, zowel qua bewapening als qua brandstof, op topsnelheid te kunnen blijven vliegen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij moet je met kruissnelheid rekenen i.p.v. topsnelheid, en dat is rond de 1.000 km/uur.
Dat tunnelcomplex is bizar. Amper media aandacht idd. Hoeveel geld uit de EU zou daarin gepompt zijn door Hamas? En wat is de rol van Sigrid Kaag hierin?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Uiteraard ook geen één nieuwsmedium dat dit heeft geopperd...
Sterker nog, Hezbollah was/is bezig met een dergelijk netwerk dat hier nog overheen ging, letterlijk onder de neus van de VN-vredestroepen die die zône hoorde vrij te houden van ze.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat tunnelcomplex is bizar. Amper media aandacht idd. Hoeveel geld uit de EU zou daarin gepompt zijn door Hamas? En wat is de rol van Sigrid Kaag hierin?
Een 8quote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dat op de camera linksboven?
Bekijk deze YouTube-video
Weet je wat veel mensenlevens zou schelen. Als Israel Gaza niet zou bombarderen alsof het Dresden in de tweede-wereldoorlog is. Maarja dat moordzuchtige land kent geen grenzen. Elke dag ook wanhopige hongerige burgers vermoorden. Het regime in Iran is niks maar het Israelische regime is uiteraard nog vele malen kwaadaardiger.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
quote:
Ja dat zou echt helpen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi is wanhopig om de VS in het conflict te betrekken
[ x ]
Kwekkwek.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Weet je wat veel mensenlevens zou schelen. Als Israel Gaza niet zou bombarderen alsof het Dresden in de tweede-wereldoorlog is. Maarja dat moordzuchtige land kent geen grenzen. Elke dag ook wanhopige hongerige burgers vermoorden. Het regime in Iran is niks maar het Israelische regime is uiteraard nog vele malen kwaadaardiger.
Ik gok miljarden. De EU heeft enorm veel geld overgemaakt door de jaren heen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat tunnelcomplex is bizar. Amper media aandacht idd. Hoeveel geld uit de EU zou daarin gepompt zijn door Hamas? En wat is de rol van Sigrid Kaag hierin?
Bibi speelt 9D schaak nu. Wie gaat als eerste foldenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
Bibi is wanhopig om de VS in het conflict te betrekken
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |