SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Volgens mij niet Tim Hardinquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:42 schreef MadMaster het volgende:
How Can We Hang On To A Dream - Tim Hardin
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:42 schreef MadMaster het volgende:
How Can We Hang On To A Dream - Tim Hardin
quote:
quote:
Nee, dat wist ik ook niet. Mooie versie ook dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen idee wie dan wel…
Best wel, maar hun muziek wasquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit duo zag er uit als vader en dochter…
Ik vind het ook prachtig, hoewel ik het niet kon labelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit prachtig, heb hem in Carré mogen aanschouwen…
Ik was even nieuwsgierig aan het googlen en lees wel een trieste gebeurtenis dat hun dochter onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen en dat de verdwijning nog steeds niet is opgelost.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit duo zag er uit als vader en dochter…
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Crimson & Clover - Tommy James & The Shandells
Ow, dat verhaal kende ik niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was even nieuwsgierig aan het googlen en lees wel een trieste gebeurtenis dat hun dochter onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen en nog steeds niet is opgelost.
Mijn collega was daar ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit prachtig, heb hem in Carré mogen aanschouwen…
Nee dat lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat verhaal kende ik niet.
Lijkt me geen pretje…
Dat wist ik niet....... even snel een stukje gelezen..... heftig ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was even nieuwsgierig aan het googlen en lees wel een trieste gebeurtenis dat hun dochter onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen en dat de verdwijning nog steeds niet is opgelost.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
Het Goede Doel - Vriendschap is een illusie
quote:
De Dijk (hoewel meer tegelijkertijd)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Is er na Het Goede Doel ooit nog een Nederlandstalige band geweest die aan dit niveau kon tippen? Volgens mij niet.
Wat mij betreft niet. Alhoewel Doe Maar natuurlijk ook wel goede nummers maakte.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Is er na Het Goede Doel ooit nog een Nederlandstalige band geweest die aan dit niveau kon tippen? Volgens mij niet.
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Whistling Jack Smith - I was Kaiser Bill's Batman
Kadanzquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Vooruit, heel andere soort muziek, dat wel.quote:
Zeker erg goed, maar beschouw ik meer als tijdgenoten.quote:
Ah op die manier..quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit, heel andere soort muziek, dat wel.
[..]
Zeker erg goed, maar beschouw ik meer als tijdgenoten.
Niet Nederlandstalig, maar Golden Earring staat minimaal op gelijke hoogte wat mij betreft…quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Wat heftig. Veel sterkte gewenst.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Vandaag weer een gesprek met de arts gehad. Ze hebben eindelijk de oorzaak van alles gevonden. Geen hartfalen, maar acuut leverfalen. En nu ik het weet, zie ik ook de parallel met just me. De enorme snelle achteruitgang, de vermoeidheid en rugpijn. Het niet meer eten en in eerste instantie de galblaas aanwijzen.
Het is niet te behandelen, maar dat was al duidelijk. Morgen hebben we een gesprek over haar laatste levensfase en hoe dat gaat lopen. Maar ik was er vanmiddag en ik kan me niet voorstellen dat ze nog langer dan een paar dagen zal leven.
Wat naar allemaal. Wel goed dat er nu in elk geval duidelijkheid is. Ik hoop dat je moeder in de laatste fase zo min mogelijk pijn lijdt. Veel sterkte met alles.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Vandaag weer een gesprek met de arts gehad. Ze hebben eindelijk de oorzaak van alles gevonden. Geen hartfalen, maar acuut leverfalen. En nu ik het weet, zie ik ook de parallel met just me. De enorme snelle achteruitgang, de vermoeidheid en rugpijn. Het niet meer eten en in eerste instantie de galblaas aanwijzen.
Het is niet te behandelen, maar dat was al duidelijk. Morgen hebben we een gesprek over haar laatste levensfase en hoe dat gaat lopen. Maar ik was er vanmiddag en ik kan me niet voorstellen dat ze nog langer dan een paar dagen zal leven.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Och neequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Ach, wat ellendig... heel veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:58 schreef livelink het volgende:
Dank jullie. De stervensfase is ingegaan. Ze hebben haar losgekoppeld en de priester is vanochtend geweest om haar te zalven. Ze leek toen heel even bij bewustzijn, maar dat is moeilijk te zeggen. Plottwist is dat ze denken dat haar leverfalen een genetische afwijking is. Dus dat wordt nu getest. Ik krijg over 3 weken de uitslag en dan zouden wij tijdig behandeld kunnen worden.
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:58 schreef livelink het volgende:
Dank jullie. De stervensfase is ingegaan. Ze hebben haar losgekoppeld en de priester is vanochtend geweest om haar te zalven. Ze leek toen heel even bij bewustzijn, maar dat is moeilijk te zeggen. Plottwist is dat ze denken dat haar leverfalen een genetische afwijking is. Dus dat wordt nu getest. Ik krijg over 3 weken de uitslag en dan zouden wij tijdig behandeld kunnen worden.
Heel veel sterktequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:58 schreef livelink het volgende:
Heel veel sterkte de komende tijd, livelink.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Vooraf-tracks (twee vandaag) om 18:49 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - The Usual Eleven Hours
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:
Hij heeft een redelijk succesvolle carrière, vooral in het VK. Tijd voor 70s-disco, waarvan de vocals ontzettend vaak zijn gesampled:quote:
Ik heb wel een nummer wat ik de laatste tijd vaak luister, en daarvoor nog nooit naar mijn idee, maar ik weet eigenlijk niet meer waarom ik daar zo op gekomen ben. Waarschijnlijk ergens gehoord tijdens een tune of toch op de radio voorbij horen komen. Ik stuur je wel een dm.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een veel gesamplede discoklassieker
Verzoekjes / suggesties zijn welkom via DM
Graag, ben zeer benieuwdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer wat ik de laatste tijd vaak luister, en daarvoor nog nooit naar mijn idee, maar ik weet eigenlijk niet meer waarom ik daar zo op gekomen ben. Waarschijnlijk ergens gehoord tijdens een tune of toch op de radio voorbij horen komen. Ik stuur je wel een dm.
Dit is een fijne plaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Uit de categorie Levende Legendes:Paolo Conte - Via Con Me
Ben benieuwd. Is het een redelijk nieuw nummer, of een ouder?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer wat ik de laatste tijd vaak luister, en daarvoor nog nooit naar mijn idee, maar ik weet eigenlijk niet meer waarom ik daar zo op gekomen ben. Waarschijnlijk ergens gehoord tijdens een tune of toch op de radio voorbij horen komen. Ik stuur je wel een dm.
Ouder.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Is het een redelijk nieuw nummer, of een ouder?
OMD is bij mij ook altijdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond helemaal niet klaar, maar kwam ik ineens tegen toen ik het verzoekje van Shii opzocht. En hij past er wel lekker bij vanavond:Orchestral Manoeuvres In The Dark - Dream Of Me (Based On Love's Theme)
Hun recente werk is ook helemaal niet verkeerd - en ook nog eens uitstekend geproduceerd. Ze kunnen echt nog wel een tijdje mee.quote:
En weet je nog wat het eerste nummer was, dat je draaide?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is het vandaag alweer 9 jaar geleden dat ik m'n eerste testuitzending op Radio 49 deed. Daags erna was de eerste reguliere uitzending. Vandaag is nummertje 494, dus er komt een mijlpaal aan
Zeker. Dat was "The Beginning" van Sealquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En weet je nog wat het eerste nummer was, dat je draaide?
Oh jij met ander account anoniem? en enkele posts daarna zie ik sinterklaaskapoentjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Dat was "The Beginning" van Seal
#ANONIEM in MUZ / Radio 49 #1395 - Waar de dienstdoende DJ zelf een topic opent
Ja, destijds had ik nog het account Elfletterig, maar dat is een paar later in de shredder gegaan, samen met een bepaald konijn en nog wat accounts. Die zijn allemaal verdwenen, alleen is dat konijn uit de as herrezen...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jij met ander account anoniem? en enkele posts daarna zie ik sinterklaaskapoentje
Ja klopt was nog even verder aan het kijken zag ook just me. How fragile we are in haar onderschrift.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, destijds had ik nog het account Elfletterig, maar dat is een paar later in de shredder gegaan, samen met een bepaald konijn en nog wat accounts. Die zijn allemaal verdwenen, alleen is dat konijn uit de as herrezen...
Ja, triest... de mensen die er niet meer zijn.
Wees welkomquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja klopt was nog even verder aan het kijken zag ook just me. How fragile we are in haar onderschrift.![]()
Jammer dat ik er niet vanaf het begin bij was, maar ik ben blij dat ik Radio49 alsnog ontdekt heb.
Ik zie wat namen voorbij komen ja.....quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ja, triest... de mensen die er niet meer zijn.
Deze plaat heeft geen indruk gemaakt tijdens het zien van de film, merk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer vormt de perfecte opmaat naar de plaat hierna...The Sneepers feat. David Hasselhoff - Guardians Inferno (from Guardians of the Galaxy Vol. 2)
Absoluut. Er zit straks ook zo'n stukje tussen dat er héél erg op lijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:16 schreef Shii het volgende:
ABBA vibes geeft me dit, Does your mother know...
Ik zie nu pas dat jij het al gepost had.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Absoluut. Er zit straks ook zo'n stukje tussen dat er héél erg op lijkt.
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:28 schreef Melting het volgende:
Is dit een hint om ons te vertellen dat je op reis gaat, DJ11?
Zeker. Ik moest er van de week ineens aan denken. Dus toen meteen maar klaargezet, anders vergeet ik het weer.quote:
Dat heb ik dus ook vaak dat ik oude nummers pas nu ontdek en maar blijf draaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Labi Siffre - My Song
Hoewel het uit 1972 komt, heb ik het pas een paar jaar geleden ontdekt. En ik vind het prachtig.
Jouw verzoekje is dan ook ongeveer even oud dan het nummer van net. Het komt er zo aan, échtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook vaak dat ik oude nummers pas nu ontdek en maar blijf draaien.
het nummer van het wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jouw verzoekje is dan ook ongeveer even oud dan het nummer van het. Het komt er zo aan, écht
Ja precies zoal je zegt, echt een Roy Orbison gevoel krijg ik erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Slechts één helemaal nieuw nummer deze week. Maar dat is dan ook wel een heel mooie.![]()
Tami Neilson is een in Canada geboren Nieuw-Zeelandse country & soul singer/songwriter. Dit is een nummer van haar aanstaande album, geïnspireerd door Roy Orbison.Tami Neilson - Foolish Heart
En een beetje You Never Walk Alone, vind ikquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies zoal je zegt, echt een Roy Orbison gevoel krijg ik erbij.
Dromerig zeker niet. Maar het nummer geeft me het gevoel van het is nooit te laat nog wat nieuws aan te pakken, te doen enz. Positief gevoel.quote:
Goede instelling wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Dromerig zeker niet. Maar het nummer geeft me het gevoel van het is nooit te laat nog wat nieuws aan te pakken, te doen enz. Positief gevoel.
Tot zo misschien dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:01 schreef Shii het volgende:
Ik ga even koken en haak zo wel weer aan denk ik.
Goede avond en welkom, zorro.quote:
Jeetjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Het is hier nog steeds 27 graden. Maar ik ga wel de boel openzetten, want binnen is het nog warmer.
Morgen wordt het minder erg. Het koelt dan al eerder wat af. En ik zit dan buiten, op een verjaardag, in de beschuttingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Het was vandaag erg warm buiten, maar gelukkig niet benauwd dus het was te doen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh.... voor dit soort dingen hebben we normaal MadMaster. Time Bandits? Ik weet het echt niet zeker.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Die stem klinkt wel bekend, maar ik ken dit nummer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk, dit had @:Shii geheid wel herkend.
Dit is 10cc - Things We Do For Love
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:19 schreef Melting het volgende:
Ik zit momenteel overigens aan dit biertje. Heerlijk hoor.
Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak straks ook nog wel een biertje. Eerst maar eens even eten.
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Corry en de Rekels - Huilen Is Voor Jou Te Laat
Geen idee. Misschien Symph eens vragen.quote:
Het is echt storend, vooral die lage noot.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien Symph eens vragen.
Ik hoor het niet, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is echt storend, vooral die lage noot.
Geeft nietquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht: waar ken ik dit toch van?
Maar ik weet het al: het nummer staat op de rol om binnenkort in een bepaald programma te worden gedraaid...
Jonathan King - Everyone's Gone To The Moon
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik tune ook nog even in. Mijn moeder leeft nog; ze neemt ruim de tijd. En dan te bedenken dat ik donderdagochtend al gebeld werd dat we zsm moesten komen, vervolgens vrijdagochtend om 06.15 weer dat het nu heel hard kon gaan en inmiddels is het zaterdagavond. Mijn broer en zus slapen bij haar vannacht, dus ik hoop dat ik ook even een goede nachtrust kan pakken (ondanks de hitte). Tot die tijd luister ik even mee hier.
Wat een vervelend iets is dat, wachten tot iemand komt te overlijden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik tune ook nog even in. Mijn moeder leeft nog; ze neemt ruim de tijd. En dan te bedenken dat ik donderdagochtend al gebeld werd dat we zsm moesten komen, vervolgens vrijdagochtend om 06.15 weer dat het nu heel hard kon gaan en inmiddels is het zaterdagavond. Mijn broer en zus slapen bij haar vannacht, dus ik hoop dat ik ook even een goede nachtrust kan pakken (ondanks de hitte). Tot die tijd luister ik even mee hier.
Goed dat je er bent, tussen alle narigheid door.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
Hij was dan ook niet de Justin Bieber van zijn tijd.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit ken ik niet. Er worden weer weinig punten gescoord vanavond
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:56 schreef DJ11 het volgende:
The Beat Goes On, volgens mij van Sonny & Cher
Welkom en tevens leuk dat je luistert.quote:
Eigenlijk vind ik dat maar een slechte uitdrukking. Er zijn genoeg dingen die je beter nooit kan doen dan laatquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat maar een slechte uitdrukking. Er zijn genoeg dingen die je beter nooit kan doen dan laat
Dit is Elly Nieman van Elly en Rikkertquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot en Eva ... - Meester Prikkebeen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot en Eva ... - Meester Prikkebeen
Ah, mijn Eva kwam toch nog ergens vandaan.quote:
Livelink bedoelde gewoon: en vele anderenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is Elly Nieman van Elly en Rikkert
Onlosmakelijk hieraan verbondenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn Eva kwam toch nog ergens vandaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Livelink bedoelde gewoon: en vele anderen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Livelink bedoelde gewoon: en vele anderen
Meestal post je de cover van de single. Dit is de album coverquote:
Correctie.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meestal post je de cover van de single. Dit is de album cover
Het had ook nog The Jacksons kunnen zijn. Ik weet nooit wanneer die wijziging plaats heeft gevonden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Melting zoekt een hoesje of is er zelf ook nog niet over uit
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het had ook nog The Jacksons kunnen zijn. Ik weet nooit wanneer die wijziging plaats heeft gevonden.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een fijn nummer dat ik zo meezing, maar dat ik niet kan labelen.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Paper lace we’ve got the whole world in our hands
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:23 schreef livelink het volgende:
We got the whole world in our hands - Manchester City fans
OUCHquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:23 schreef livelink het volgende:
We got the whole world in our hands - Manchester City fans
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Artiest wist ik niet, maar ja dat Nottingham Bomenverzameling in het begin verraadde de titel
Ze had ook Notts County kunnen zeggen en dan had ze een nog groter probleem gehad..quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Utereg me kluppie gaat Europa in heeft deze hitstatus nooit bereikt
Ik heb mijn excuses al aangeboden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze had ook Notts County kunnen zeggen en dan had ze een nog groter probleem gehad..
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een fijn nummer dat ik zo meezing, maar dat ik niet kan labelen.
Ja, meer dan 40 jaar geleden. Ik heb het ook toen niet echt meegekregen...quote:
Ik zat nog op de lagere school 1979quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, meer dan 40 jaar geleden. Ik heb het ook toen niet echt meegekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |