Ouder.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Is het een redelijk nieuw nummer, of een ouder?
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Dream Of Me (Based On Love's Theme)
OMD is bij mij ook altijdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond helemaal niet klaar, maar kwam ik ineens tegen toen ik het verzoekje van Shii opzocht. En hij past er wel lekker bij vanavond:Orchestral Manoeuvres In The Dark - Dream Of Me (Based On Love's Theme)
Gabriel Rios - Broad Daylight
Hun recente werk is ook helemaal niet verkeerd - en ook nog eens uitstekend geproduceerd. Ze kunnen echt nog wel een tijdje mee.quote:
DanDlion - Knock Knock
En weet je nog wat het eerste nummer was, dat je draaide?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is het vandaag alweer 9 jaar geleden dat ik m'n eerste testuitzending op Radio 49 deed. Daags erna was de eerste reguliere uitzending. Vandaag is nummertje 494, dus er komt een mijlpaal aan
Ryan Paris - Dolce Vita
Zeker. Dat was "The Beginning" van Sealquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En weet je nog wat het eerste nummer was, dat je draaide?
Oh jij met ander account anoniem? en enkele posts daarna zie ik sinterklaaskapoentjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Dat was "The Beginning" van Seal
#ANONIEM in MUZ / Radio 49 #1395 - Waar de dienstdoende DJ zelf een topic opent
Monarchy - Video Games
Ja, destijds had ik nog het account Elfletterig, maar dat is een paar later in de shredder gegaan, samen met een bepaald konijn en nog wat accounts. Die zijn allemaal verdwenen, alleen is dat konijn uit de as herrezen...quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jij met ander account anoniem? en enkele posts daarna zie ik sinterklaaskapoentje
The Sneepers feat. David Hasselhoff - Guardians Inferno (from Guardians of the Galaxy Vol. 2)
Ja klopt was nog even verder aan het kijken zag ook just me. How fragile we are in haar onderschrift.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, destijds had ik nog het account Elfletterig, maar dat is een paar later in de shredder gegaan, samen met een bepaald konijn en nog wat accounts. Die zijn allemaal verdwenen, alleen is dat konijn uit de as herrezen...
Ja, triest... de mensen die er niet meer zijn.
Wees welkomquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja klopt was nog even verder aan het kijken zag ook just me. How fragile we are in haar onderschrift.![]()
Jammer dat ik er niet vanaf het begin bij was, maar ik ben blij dat ik Radio49 alsnog ontdekt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |