The Nightcrawlers feat. John Reid - Surrender Your Love (MK radio edit)
Nomads - Yakalelo
Purple Disco Machine feat. Retrosonix - Ghost Town
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:
Jack Savoretti - The Other Side Of Love (radio mix)
Hij heeft een redelijk succesvolle carrière, vooral in het VK. Tijd voor 70s-disco, waarvan de vocals ontzettend vaak zijn gesampled:quote:
Loleatta Holloway - Love Sensation
Ik heb wel een nummer wat ik de laatste tijd vaak luister, en daarvoor nog nooit naar mijn idee, maar ik weet eigenlijk niet meer waarom ik daar zo op gekomen ben. Waarschijnlijk ergens gehoord tijdens een tune of toch op de radio voorbij horen komen. Ik stuur je wel een dm.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een veel gesamplede discoklassieker
Verzoekjes / suggesties zijn welkom via DM
Adel the Second - Potential
Graag, ben zeer benieuwdquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer wat ik de laatste tijd vaak luister, en daarvoor nog nooit naar mijn idee, maar ik weet eigenlijk niet meer waarom ik daar zo op gekomen ben. Waarschijnlijk ergens gehoord tijdens een tune of toch op de radio voorbij horen komen. Ik stuur je wel een dm.
Dit is een fijne plaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Uit de categorie Levende Legendes:Paolo Conte - Via Con Me
Ben benieuwd. Is het een redelijk nieuw nummer, of een ouder?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer wat ik de laatste tijd vaak luister, en daarvoor nog nooit naar mijn idee, maar ik weet eigenlijk niet meer waarom ik daar zo op gekomen ben. Waarschijnlijk ergens gehoord tijdens een tune of toch op de radio voorbij horen komen. Ik stuur je wel een dm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |