Geen idee. Misschien Symph eens vragen.quote:
Het is echt storend, vooral die lage noot.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien Symph eens vragen.
Ik hoor het niet, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is echt storend, vooral die lage noot.
Geeft nietquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht: waar ken ik dit toch van?
Maar ik weet het al: het nummer staat op de rol om binnenkort in een bepaald programma te worden gedraaid...
Jonathan King - Everyone's Gone To The Moon
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik tune ook nog even in. Mijn moeder leeft nog; ze neemt ruim de tijd. En dan te bedenken dat ik donderdagochtend al gebeld werd dat we zsm moesten komen, vervolgens vrijdagochtend om 06.15 weer dat het nu heel hard kon gaan en inmiddels is het zaterdagavond. Mijn broer en zus slapen bij haar vannacht, dus ik hoop dat ik ook even een goede nachtrust kan pakken (ondanks de hitte). Tot die tijd luister ik even mee hier.
Wat een vervelend iets is dat, wachten tot iemand komt te overlijden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik tune ook nog even in. Mijn moeder leeft nog; ze neemt ruim de tijd. En dan te bedenken dat ik donderdagochtend al gebeld werd dat we zsm moesten komen, vervolgens vrijdagochtend om 06.15 weer dat het nu heel hard kon gaan en inmiddels is het zaterdagavond. Mijn broer en zus slapen bij haar vannacht, dus ik hoop dat ik ook even een goede nachtrust kan pakken (ondanks de hitte). Tot die tijd luister ik even mee hier.
Goed dat je er bent, tussen alle narigheid door.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |