Jouw verzoekje is dan ook ongeveer even oud dan het nummer van net. Het komt er zo aan, échtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook vaak dat ik oude nummers pas nu ontdek en maar blijf draaien.
het nummer van het wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jouw verzoekje is dan ook ongeveer even oud dan het nummer van het. Het komt er zo aan, écht
Ja precies zoal je zegt, echt een Roy Orbison gevoel krijg ik erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Slechts één helemaal nieuw nummer deze week. Maar dat is dan ook wel een heel mooie.![]()
Tami Neilson is een in Canada geboren Nieuw-Zeelandse country & soul singer/songwriter. Dit is een nummer van haar aanstaande album, geïnspireerd door Roy Orbison.Tami Neilson - Foolish Heart
En een beetje You Never Walk Alone, vind ikquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja precies zoal je zegt, echt een Roy Orbison gevoel krijg ik erbij.
Aerosmith - Dream On
Dromerig zeker niet. Maar het nummer geeft me het gevoel van het is nooit te laat nog wat nieuws aan te pakken, te doen enz. Positief gevoel.quote:
Goede instelling wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Dromerig zeker niet. Maar het nummer geeft me het gevoel van het is nooit te laat nog wat nieuws aan te pakken, te doen enz. Positief gevoel.
Tot zo misschien dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:01 schreef Shii het volgende:
Ik ga even koken en haak zo wel weer aan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |