SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Volgens mij niet Tim Hardinquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:42 schreef MadMaster het volgende:
How Can We Hang On To A Dream - Tim Hardin
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:42 schreef MadMaster het volgende:
How Can We Hang On To A Dream - Tim Hardin
quote:
quote:
Nee, dat wist ik ook niet. Mooie versie ook dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen idee wie dan wel…
Best wel, maar hun muziek wasquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit duo zag er uit als vader en dochter…
Ik vind het ook prachtig, hoewel ik het niet kon labelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit prachtig, heb hem in Carré mogen aanschouwen…
Ik was even nieuwsgierig aan het googlen en lees wel een trieste gebeurtenis dat hun dochter onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen en dat de verdwijning nog steeds niet is opgelost.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Dit duo zag er uit als vader en dochter…
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Crimson & Clover - Tommy James & The Shandells
Ow, dat verhaal kende ik niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was even nieuwsgierig aan het googlen en lees wel een trieste gebeurtenis dat hun dochter onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen en nog steeds niet is opgelost.
Mijn collega was daar ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit prachtig, heb hem in Carré mogen aanschouwen…
Nee dat lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat verhaal kende ik niet.
Lijkt me geen pretje…
Dat wist ik niet....... even snel een stukje gelezen..... heftig ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was even nieuwsgierig aan het googlen en lees wel een trieste gebeurtenis dat hun dochter onder mysterieuze omstandigheden is verdwenen en dat de verdwijning nog steeds niet is opgelost.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:56 schreef livelink het volgende:
Het Goede Doel - Vriendschap is een illusie
quote:
De Dijk (hoewel meer tegelijkertijd)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Is er na Het Goede Doel ooit nog een Nederlandstalige band geweest die aan dit niveau kon tippen? Volgens mij niet.
Wat mij betreft niet. Alhoewel Doe Maar natuurlijk ook wel goede nummers maakte.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Is er na Het Goede Doel ooit nog een Nederlandstalige band geweest die aan dit niveau kon tippen? Volgens mij niet.
quote:Op zondag 15 juni 2025 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Whistling Jack Smith - I was Kaiser Bill's Batman
Kadanzquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Vooruit, heel andere soort muziek, dat wel.quote:
Zeker erg goed, maar beschouw ik meer als tijdgenoten.quote:
Ah op die manier..quote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooruit, heel andere soort muziek, dat wel.
[..]
Zeker erg goed, maar beschouw ik meer als tijdgenoten.
Niet Nederlandstalig, maar Golden Earring staat minimaal op gelijke hoogte wat mij betreft…quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef DJ11 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |