SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
als je geen netwerkkabel er in steekt en geen wifi instelt dan kun je gewoon hem als niet smart gebruikenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit ook af en toe naar een nieuwe tv te kijken. Heb er eigenlijk geen cent zin in, want met een beetje goede tv zit je meteen verplicht aan de ingebakken smartrommel vast. Maar soms gaan de tl buizen niet meer aan in deze, en hij heeft het al meer dan 15 jaar goed volgehouden.
Plus 4k. Ik wil naar 4k.
Maar dan zit je nog steeds met een verplicht homescherm vol dooie apps.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je geen netwerkkabel er in steekt en geen wifi instelt dan kun je gewoon hem als niet smart gebruiken
Ik gebruik de mijne alleen nog met een Chromecast.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog steeds met een verplicht homescherm vol dooie apps.
dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen etcquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht 7 jaar geleden mijn tv. En die moest aan speciale voorwaarde doen zoals die klein genoeg was om met 1 oog te bekijken op de afstand zodat ik het ook nog scherp kon zien.
Ik heb een kleine dus
Fancy monitor een optie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt een beetje als rondrijden in een auto met de draden die uit het dashboard hangen omdat je het navigatiesysteem niet nam.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus?
niet gebruiken. issie zo dom als jij wilt
Ik heb gekeken, maar ze zijn een flink stuk duurder dan vergelijkbare tv's. En er beginnen nu ook "smart monitors" te komen.quote:
verkeerde account nattekatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt een beetje als rondrijden in een auto met de draden die uit het dashboard hangen omdat je het navigatiesysteem niet nam.
Meh. Wel blij dat ik nog een relatief domme heb gehaald redelijk recent.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar ze zijn een flink stuk duurder dan vergelijkbare tv's. En er beginnen nu ook "smart monitors" te komen.
Nou ja. Ik vind twee onderdelen aan elkaar koppelen die beide op een ander tempo obsoleet raken vooral zonde. En als ik er dan als de ondersteuning stopt zelf iets op had mogen zetten, maar neeee.quote:
okequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik vind twee onderdelen aan elkaar koppelen die beide op een ander tempo obsoleet raken vooral zonde. En als ik er dan als de ondersteuning stopt zelf iets op had mogen zetten, maar neeee.
Alles hermetisch dichtgetimmerdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik vind twee onderdelen aan elkaar koppelen die beide op een ander tempo obsoleet raken vooral zonde. En als ik er dan als de ondersteuning stopt zelf iets op had mogen zetten, maar neeee.
Welke? Robbie? Serena? Robin?quote:
Hier ook met een Chromecast en dan Engelse VPN erop zodat ik alle Engelse TV kan kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne alleen nog met een Chromecast.
Schijnt bijna al oud te zijn
Welke VPN app?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook met een Chromecast en dan Engelse VPN erop zodat ik alle Engelse TV kan kijken
Williams Racingquote:
https://www.streamlocator.com, is eigenlijk technisch geen VPN.quote:
Oh ja, moet ik straks nog even terugkijken.quote:
ah oke... ik dacht een installatie app die je aan en uit kon zetten.... was makkelijker geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.streamlocator.com, is eigenlijk technisch geen VPN.
Maar voor VPN gebruik ik NordVPN die werkt ook prima.
Hij zal vast wel een flinke stok hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
John. Staat te dirigeren met z'n stok.
Dat is de verkeerde.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een flinke stok hebben.
[ afbeelding ]
Huehuequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
John. Staat te dirigeren met z'n stok.
Wacht maarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik lag als eerste in bed dus ik heb 50% van het bed kunnen opeisen
quote:
Ik denk dat @bitterbal dit wel leuk vindtquote:
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je straks de nacht in met Le Mans?
Ik ga zeker niet voor middernacht al slapen nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je straks de nacht in met Le Mans?
Met een paar vrienden ooit 24 uur race in Gran Turismo gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?
Ik kan dat dus echt niet. Ik krijg al een enorme kater van het te laat maken alleen tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?
Had je wel af en toe even een coureurswissel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een paar vrienden ooit 24 uur race in Gran Turismo gedaandat was wel serieus afzien.
Dat is gewoon de jetlagquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Toen ik thuis kwam van Californië was ik ook al dusdanig lang wakker dat ik niets anders kon dan op bed liggen met flinke hoofdpijn.
Met z'n 4en. Dus konden het wel goed opdelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je wel af en toe even een coureurswissel?
ik lig al een tijdje niet meer onder het dekbed. overtrek is voldoende.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n zomerdekbed maar even van stal gehaald.
Hier is het vooral wat achtergrondgeluid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet voor middernacht al slapen nee.
Denk dat ik net als ieder jaar gewoon 4,5 uur slaap ga pakken zodat ik net zonsopgang in Le Mans mee kan pakken.
Ik denk niet dat het jetlag is als ik op de dag van thuiskomst al zo gebroken benquote:
Dat valt weer mee dan, niet dat je met zijn allen 24 uur strak naar dat scherm zit te starenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met z'n 4en. Dus konden het wel goed opdelen.
Een van mijn vrienden is een goede endurance-racer; die blijft gewoon zijn rondjes rijden. Bij mij zit er wat meer variatie in de rondetijden. Wel eens leuk om gedaan te hebben zo in een zomervakantie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan, niet dat je met zijn allen 24 uur strak naar dat scherm zit te starenDenk dat je op een gegeven moment wel de nodige foutjes gaat maken, had ik wel altijd met GT, dan wist ik dat het tijd was om af te sluiten
Gewoon lekker in etappes slapen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan, niet dat je met zijn allen 24 uur strak naar dat scherm zit te starenDenk dat je op een gegeven moment wel de nodige foutjes gaat maken, had ik wel altijd met GT, dan wist ik dat het tijd was om af te sluiten
Ja die dag terug is sowieso slopend, meestal al op tijd weg de laatste dag om naar het vliegveld te gaan, op het vliegveld zitten wachten, 10 uur in een vliegtuig, dan nog van Schiphol thuis zien te komen. En dan kom je thuis en is het nog gewoon middag terwijl je gesloopt bent maar niet gelijk wilt gaan slapenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jetlag is als ik op de dag van thuiskomst al zo gebroken ben
Op dat moment was het gewoon nog een nachtje doorhalen.
Ja als pubertje zou me dat denk ik ook wel zijn gelukt, nu zou ik dat echt niet meer trekken denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden is een goede endurance-racer; die blijft gewoon zijn rondjes rijden. Bij mij zit er wat meer variatie in de rondetijden. Wel eens leuk om gedaan te hebben zo in een zomervakantie.
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als pubertje zou me dat denk ik ook wel zijn gelukt, nu zou ik dat echt niet meer trekken denk ik
Toen kon je ook gewoon uitslapen tot 14.00 uur en was dat niet eens vreemd. Als ik nu 'pas' om 9 uur mijn bed uit kom voelt het alsof ik me verslapen hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.
Nu voel ik me gewoon de hele ochtend brak als ik tot later dan 9:30 geslapen heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen kon je ook gewoon uitslapen tot 14.00 uur en was dat niet eens vreemd. Als ik nu 'pas' om 9 uur mijn bed uit kom voelt het alsof ik me verslapen heb
'als die de doekjes maar netjes opruimt dit keer'quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders moeten soms wel raar opgekeken hebben dat ik midden in de nacht nog achter m'n PC zat
dat heb ik nooit gekund..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.
ess is aan het haken geweestquote:
die zit ook gewoon te chillen met jequote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat web van die spin begint nu wel erg groot te worden.
Hij heeft een beneden verdieping gemaakt
toen sliep ikquote:Op zondag 15 juni 2025 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik vannacht om 3u gedaan, nu is het weer lekker koel in huis
Hoe is het?quote:
Nog een paar weken en dan heeft hij je voordeur bereikt en loop je zo een keer nietsvermoedend vast in dat web.quote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Goed geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 15 juni 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen.
Nieuw haak project startenquote:
Wat ga je haken?quote:
Zo dat is een best project. Met een hele grove steek?quote:
Morguh mschol. Jij bent van de vlotte vanmorgenquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
zo, keuken schoongemaakt, was weer hard nodig...
Vooral beginnen met vaste stekenquote:Op zondag 15 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een best project. Met een hele grove steek?
Haaknaald grote?quote:
valt best mee.. ik wilde vandaag wel wat aan huishouden doen.. en met keuken begin ik altijdquote:Op zondag 15 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh mschol. Jij bent van de vlotte vanmorgen
Morguh Stigquote:
Opzet 4,5 en daarna 4quote:
O dat is niet erg grof. Je hebt ook van die poefs die ze met de hand als haaknaald maken, dat is ook heel dik garen.quote:
Zijn toch altijd de leukste cadeautjes de zelfgemaaktequote:Op zondag 15 juni 2025 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vaderdag cadeautjes gekregen.
De juffen op de opvang hebben hun best gedaan. Een geplastificeerde print van mijn dochter, een mock-up van een tijdschrift. In een map waarop staat: papa-rassen. Met een notitieboekje en een to-do-list.
Lief.
Dotjequote:
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Kom je terug naar bed?
gisteren gedaan, is weer nodig nuquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
zo, keuken schoongemaakt, was weer hard nodig...
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan
* Dotteke kruipt lekker tegen Stig aan
"Accept my gift, hooman."quote:
quote:
Vind zijn vriendin vast ook wel heel leuk..quote:Op zondag 15 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan
* Dotteke kruipt lekker tegen Stig aan
quote:
aaa een vogeltjequote:
Doet gezellig meequote:Op zondag 15 juni 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind zijn vriendin vast ook wel heel leuk..
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn toch altijd de leukste cadeautjes de zelfgemaakte
Ja hoor die ligt aan de andere kantquote:Op zondag 15 juni 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind zijn vriendin vast ook wel heel leuk..
Hedwig is nu je ondergang aan het plottenquote:
Oef. Doe haar een belletje om, heb je dit probleem niet zo.quote:
Ja schitterend, en trots dat ze altijd zijn . Hoe oud is ze?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Haar vingerverf overal op. Deze krijgt wel een plek aan mijn bureau. Misschien de foto in lijsten om op te hangen.
Wordt september 3.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schitterend, en trots dat ze altijd zijn . Hoe oud is ze?
Nee dat is zielig voor de kat. Ik zou zelf ook gek worden als ik de hele dag een belletje om mijn nek hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Doe haar een belletje om, heb je dit probleem niet zo.
Wat is het toch ook een schatje.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hedwig is nu je ondergang aan het plotten
O héérlijk, dan dat koppie als ze het je geven hequote:
Maar gelukkig niet zielig voor de talloze vogels en kikkers die ze tijdens haar leven zal vermoorden zonder nut. Oké.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is zielig voor de kat. Ik zou zelf ook gek worden als ik de hele dag een belletje om mijn nek hoor.
Denk je dat-ie ook een wasmachine gaat bestellen?quote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Een toornige?quote:
zou mij niets verbazenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat-ie ook een wasmachine gaat bestellen?
Nou dit is het eerste vogeltje pas.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet zielig voor de talloze vogels en kikkers die ze tijdens haar leven zal vermoorden zonder nut. Oké.
Deze was sowieso al ziek of zwak, anders had de kat 'm niet kunnen vangen.quote:
Vreselijk om te zien bahquote:Op zondag 15 juni 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier tijdje terug een kat buiten zitten die met iets aan het spelen was. Dus ging kijken. Was het een gecko die nog half leefde maar echt verschrikkelijk was toegetakeld. Was echt naar om te zien
That's racist!quote:Op zondag 15 juni 2025 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vaderdag cadeautjes gekregen.
De juffen op de opvang hebben hun best gedaan. Een geplastificeerde print van mijn dochter, een mock-up van een tijdschrift. In een map waarop staat: papa-rassen. Met een notitieboekje en een to-do-list.
Lief.
zo erg kan ik het in een dag niet verprutsenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren gedaan, is weer nodig nu
In ons dorp maakt je ras niet uit zolang je maar Christelijk bent.quote:
hmm er zijn milieu deskundigen die pleiten voor een verbod voor huiskatten om naar buiten te gaan omdat ze dus echt heel veel vogeltjes vermoorden. Ze zijn er behoorlijk goed inquote:Op zondag 15 juni 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze was sowieso al ziek of zwak, anders had de kat 'm niet kunnen vangen.
Dat noemen ze een smartphone.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is zielig voor de kat. Ik zou zelf ook gek worden als ik de hele dag een belletje om mijn nek hoor.
Hey AQquote:
Miljarden dode dieren per jaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm er zijn milieu deskundigen die pleiten voor een verbod voor huiskatten om naar buiten te gaan omdat ze dus echt heel veel vogeltjes vermoorden. Ze zijn er behoorlijk goed in
valt mee, er is onderzoek gedaan naar de impact van katten op vogel populaties en het blijkt dat alhoewel ze een significant aantal vogels kunnen doden, de impact minimaal is omdat het over het algemeen zwakkere vogels zijnquote:
Ze komt normaal ook echt nooit thuis met muisjes of vogels. Maar de deur stond open sinds vanochtend vroeg en ik ben al lang blij dat die niet hier op de vloer lag toen ik wakker werd.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze was sowieso al ziek of zwak, anders had de kat 'm niet kunnen vangen.
als je dat voortaan eerder laat weten, was ik je kant op gekomenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik sta het, inmiddels traditionele, zondagochtend pannenkoekenontbijt te maken.
Kuroi ving ook amper vogels. Muizen ving ze wel heel veel maar daar stikte het van in de bosjes op het terrein van het pand.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
valt mee, er is onderzoek gedaan naar de impact van katten op vogel populaties en het blijkt dat alhoewel ze een significant aantal vogels kunnen doden, de impact minimaal is omdat het over het algemeen zwakkere vogels zijn
waarom belt je moeder je voor vaderdag?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had om kwart over acht al een appje van me moeder dat ze vandaag dingen gingen doen dus ik heb nu maar vast even gauw voor vaderdag gebeldNu weer verder uitslapen. Nou ja ik zal er zo wel uit komen waarschijnlijk.
quote:
Of naast je in bed zoals een kennis van mij ooit had.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze komt normaal ook echt nooit thuis met muisjes of vogels. Maar de deur stond open sinds vanochtend vroeg en ik ben al lang blij dat die niet hier op de vloer lag toen ik wakker werd.
In Nederland worden jaarlijks naar schatting 18 tot 20 miljoen vogels gedood door katten. Dit aantal omvat zowel huiskatten als verwilderde katten.quote:
Baksequote:Op zondag 15 juni 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik sta het, inmiddels traditionele, zondagochtend pannenkoekenontbijt te maken.
Ben je in ieder geval op tijd met bellenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had om kwart over acht al een appje van me moeder dat ze vandaag dingen gingen doen dus ik heb nu maar vast even gauw voor vaderdag gebeldNu weer verder uitslapen. Nou ja ik zal er zo wel uit komen waarschijnlijk.
Zijn niet alleen vogels, ook muizen, ratten etc, kikkers, padden, vlinders.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
valt mee, er is onderzoek gedaan naar de impact van katten op vogel populaties en het blijkt dat alhoewel ze een significant aantal vogels kunnen doden, de impact minimaal is omdat het over het algemeen zwakkere vogels zijn
Dat zou heel knap zijn want ze kan niet in mijn slaapkamer komen.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Of naast je in bed zoals een kennis van mij ooit had.
appt.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom belt je moeder je voor vaderdag?
is het ook, maar wij hebben dan ook binnen kattenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet alleen vogels, ook muizen, ratten etc, kikkers, padden, vlinders.
En dan kun je zeggen: impact is laag, met zulke aantallen en alle overige druk die op deze dieren staat, vind ik het zwaar onverantwoord.
Katten zijn ninja's, dat lukt Hedwig vast wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn want ze kan niet in mijn slaapkamer komen.
Het beschuit en de boter wordt zeker niet voor gezorgd?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het ook, maar wij hebben dan ook binnen katten
mijn zus laat haar kat buiten en die doet weinig, tenzij ze zwanger is, dan brengt de kat muisjes
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appt.
Omdat ze anders bang is dat ik het vergeet. Al wordt dat niet met zoveel woorden gezegd.
moesten toch naar de winkel, grijze muisjes was ook niet de wensquote:Op zondag 15 juni 2025 09:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beschuit en de boter wordt zeker niet voor gezorgd?
Wel lekker neutraal, tegenwoordig mogen kinderen hun eigen gender bepalen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moesten toch naar de winkel, grijze muisjes was ook niet de wens
He, dat wilde ik ook net posten.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel lekker neutraal, tegenwoordig mogen kinderen hun eigen gender bepalen natuurlijk.
Ach wat is slechtquote:
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan kun je zeggen: impact is laag, met zulke aantallen en alle overige druk die op deze dieren staat, vind ik het zwaar onverantwoord.
Gewoon wegkijken.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.
Terroristische dinosauriërs zijn het die vogels, met hun brutale gekwetter en gepoep overal zomaar.quote:
Keir Starmer staat hier achter.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.
Cahlista van scheepjes gebruik ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet erg grof. Je hebt ook van die poefs die ze met de hand als haaknaald maken, dat is ook heel dik garen.
Krijg je dit weer,quote:Op zondag 15 juni 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keir Starmer staat hier achter.
Gewoon vogels uit Azië importeren.
Russische vlag met 3 sterretjes ertussen. How fitting.quote:
Ja precies. Kan me erover opwinden, ik kan het laten. Maakt niet veel uit. Als ik er wat over zeg is het "Stel je niet zo aan, ikWEET dat je NATUURLIJK gaat bellen, geef alleen even aan dat het tussen 10 en 17 uur ongelegen komt!" Kun je gewoon uittekenen. Dus ik heb om 9 uur maar vast gebeld, hebben we het maar gehadquote:
Parade viel een beetje tegen welquote:Op zondag 15 juni 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Russische vlag met 3 sterretjes ertussen. How fitting.
Leuk patroon. Doe je het ook zo kleurrijk?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Cahlista van scheepjes gebruik ik.
Het is patroon:
https://itsallinanutshell(...)erlands-haakpatroon/
Hoezo? Het was de grootste parade ooit!!quote:Op zondag 15 juni 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parade viel een beetje tegen wel
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk patroon. Doe je het ook zo kleurrijk?
hij moet nog beetje oefenenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo? Het was de grootste parade ooit!!
Team binnenkatquote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je de tv aanzettenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe gaat het in Le Mans?
Ga zo doen. Ik moet nog naar de AH.quote:
*gniffelt*quote:Op zondag 15 juni 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik noem geen namen maar sommige van ons stonden om half 5 buiten omdat iemand hoge nood had
Dank. Ook de rest.quote:
Topkindquote:Op zondag 15 juni 2025 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank. Ook de rest.
Heb twee ff boosters van m'n kind gehad. Hij had wel een goede uitgezocht.
Sephiroth pull
nice.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank. Ook de rest.
Sephiroth pull
O dat is wel leuk dat je haar ontmoet hebt danquote:Op zondag 15 juni 2025 09:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik hou van kleurtjes.
De ontwerpster heb ik ontmoet bij haar eigen stand Onder de Wol in Joure.
Er is geen taart in huis.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
@:dud0r, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te veel taart eten, anders moeten ze je weer wegrollen.
Ja was goede. Nou hopen dat m'n eigen boosterbox ook zulke pulls heeft.quote:
Ach ik word momenteel elke nacht tussen 4 & 5 wakker gemiauwt door de kat omdat ze naar buiten wil. Begint te wennen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik noem geen namen maar sommige van ons stonden om half 5 buiten omdat iemand hoge nood had
Lousy boeltje eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe gaat het in Le Mans?
Ja was nauwelijks publiek en de mensen die er waren zaten kruiswoordpuzzels te doen?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parade viel een beetje tegen wel
Oordoppen genot.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik word momenteel elke nacht tussen 4 & 5 wakker gemiauwt door de kat omdat ze naar buiten wil. Begint te wennen.
wedstrijd kruiswoordpuzzels, ook leukquote:Op zondag 15 juni 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was nauwelijks publiek en de mensen die er waren zaten kruiswoordpuzzels te doen?
Nee want dan gaat ze op een gegeven moment aan de hordeur krabben enz dus laat haar wel eruit.quote:
Als je nog maar verder kan slapenquote:Op zondag 15 juni 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik word momenteel elke nacht tussen 4 & 5 wakker gemiauwt door de kat omdat ze naar buiten wil. Begint te wennen.
dan leert ze het nooit af..quote:Op zondag 15 juni 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want dan gaat ze op een gegeven moment aan de hordeur krabben enz dus laat haar wel eruit.
Ja hoor. Als ik tussendoor naar de wc moet lukt me dat ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je nog maar verder kan slapen
Ze begint zodra de zon een beetje opkomt en ik heb goede hoop dat het straks tegen de winter niet meer zo vroeg is dat ze naar buiten wil.quote:
Je kan het ook het ook met rustige kleuren doen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk dat je haar ontmoet hebt dan
IK ben zelf meer van de rustige kleuren. Ben niet zo van het bonte zeg maar
Klopt, ieder kan het op zijn of haar manier maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan het ook het ook met rustige kleuren doen.
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is geen taart in huis.
Gisteren wel boemveel kaas en worst enzo gesnackt.
[..]
Ja was goede. Nou hopen dat m'n eigen boosterbox ook zulke pulls heeft.
je wilt ook niets ontvangen?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Mijn verjaardag kan me gestolen worden dit jaar.
Mijn komende verjaardag is de laatste als 20'erquote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
je verjaart naar een mooi rond getal?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Ik vier het meestal ook niet, te veel werk, te veel verwachtingenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Dit. Geen zin in al dat gedoe.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vier het meestal ook niet, te veel werk, te veel verwachtingen
Ik ben daar heel simpel in: als ze iets uitbundig willen vieren, organiseren ze zelf maar wat. Mijn verjaardag, mijn keuze.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef mschol het volgende:
ik hoef het ook niet zo nodig te vieren maar ik heb wat mensen om mij heen die de leeftijd wel een moment vinden om het uitbundig te vieren..
je moet ergens een excuus voor vinden nauurlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef mschol het volgende:
ik hoef het ook niet zo nodig te vieren maar ik heb wat mensen om mij heen die de leeftijd wel een moment vinden om het uitbundig te vieren..
BAAS IN EIGEN VERJAARDAGSKEUZEquote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daar heel simpel in: als ze iets uitbundig willen vieren, organiseren ze zelf maar wat. Mijn verjaardag, mijn keuze.
ja maar dan doen ze het gewoon op werk.. want de baas krijgen ze wel mee daarinquote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daar heel simpel in: als ze iets uitbundig willen vieren, organiseren ze zelf maar wat. Mijn verjaardag, mijn keuze.
Dit jaar hebben we het goed gevierdquote:Op zondag 15 juni 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoezo dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Ik ga altijd met de kids uit eten of ergens een leuke dag maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef mschol het volgende:
Wie heeft er verwachtingen dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben jarigquote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral niet zo waarom het bijzonder zou zijn. Excuus voor taart, that's it.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben jarig
Waarom moet ik al de moeite doen?
Bezoek verwacht dat ik gezellig ben terwijl ik ober speelquote:Op zondag 15 juni 2025 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie heeft er verwachtingen dan?
Sinterklaas is eigenlijk ook cadeautjes geven in plaats van krijgen, dat idee, beetje raar concept misschien in deze tijden van ik, ik, ik ben enorme belangrijk heur.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben jarig
Waarom moet ik al de moeite doen?
Achteraf gezien vind ik verjqardagen vaak toch nog wel leuk, maar ik hoor wel van meer dat ze het meer met eigen kring houden.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de kids uit eten of ergens een leuke dag maken.
Het echte verjaardag vierden dat mensen in huis komen ben ik al lang meegestopt
Je hoort iedereen altijd zeggen bah ik moet naar een verjaardag, zo geen zin in
Dus al lang afgeschaft. ALs ik met eigen voortplantsel en wat daar weer bijgekomen en uit voortgekomen is uit eten ga zijn we ook al met 14 personen. Meer dan genoeg
Dit ja. Heel raar.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bezoek verwacht dat ik gezellig ben terwijl ik ober speel
Eigenlijk is het een heel verkapte horeca aangelegenheid
Het is je eigen feestje. Zijn jouw regels.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vaak wel als je er eenmaal bent.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik verjqardagen vaak toch nog wel leuk, maar ik hoor wel van meer dat ze het meer met eigen kring houden.
We hebben daar inmiddels een oplossing voor gevonden: Grote koelkast met eten en drinken buiten zetten, bbq aandoen, en mensen kunnen zichzelf bedienenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hier zou ik niet te lichtjes over denken, genoeg mensen die wel graag leven.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het hele concept vieren van je verjaardag al een beetje gek natuurlijk. Want wat vier je nou eigenlijk? Dat het is gelukt om weer een jaar in leven te blijven?
Nou ja, daar mag je best blij mee zij eigenlijk. Tenzij je liever niet wil leven natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso is het hele concept vieren van je verjaardag al een beetje gek natuurlijk. Want wat vier je nou eigenlijk? Dat het is gelukt om weer een jaar in leven te blijven?
Dat idee ging ook bij mij door het hoofd om te gaan BBQ maar je bent zo afhankelijk van het weerquote:Op zondag 15 juni 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben daar inmiddels een oplossing voor gevonden: Grote koelkast met eten en drinken buiten zetten, bbq aandoen, en mensen kunnen zichzelf bedienenEcht ideaal
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank. Ook de rest.
Sephiroth pull
Omdat ik het de laatste vijf jaar met mijn ex heb gevierd, net als kerst. Kak nu moet ik huilen want door hem werd het gemis van mijn moeder op die dagen altijd wat verzacht (is dat het goede woord?).quote:
Maar dan zou je het ook iedere dag kunnen vieren, maar dat doen we ook niet. En in principe vieren we oud- en nieuw- al, waarbij we vieren dat we een jaar hebben overleefd.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, daar mag je best blij mee zij eigenlijk. Tenzij je liever niet wil leven natuurlijk
Gewoon goede reden om als volwassene je vrienden weer eens te zien.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
A bah, wat vervelend voor je. Dikke knuffelquote:Op zondag 15 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik het de laatste vijf jaar met mijn ex heb gevierd, net als kerst. Kak nu moet ik huilen want door hem werd het gemis van mijn moeder op die dagen altijd wat verzacht (is dat het goede woord?).
Ik heb hem leren kennen vlak nadat zij was overleden dus hij heeft er echt voor gezorgd dat die dagen de laatste jaren wel leuk voor me waren.
Ik kijk er echt onwijs tegen op. Thanksquote:Op zondag 15 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A bah, wat vervelend voor je. Dikke knuffel
FOK! knokploeg sturen?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Sinds die psychiater bij GGZ lachend zei je moeder is dus al lang overleden heb ik het idee dat mensen misschien vinden dat ik mij nu aanstel.![]()
Ik ben in korte tijd achter elkaar mijn vader, moeder en zusje verloren aan de dood, ik kan daar wel om blijven kniezen en bij de pakken neerzitten maar als er iets bij het leven hoort dan is het wel de dood, de beste manier om hen te bedanken en te eren is het leven uitbundig vieren, zolang als het duren mag.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Sinds die psychiater bij GGZ lachend zei je moeder is dus al lang overleden heb ik het idee dat mensen misschien vinden dat ik mij nu aanstel.![]()
Iedereen gaat er anders mee om. Over het algemeen kan ik er ook best goed mee omgaan alleen zulke dagen zijn gewoon moeilijk voor mij.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben in korte tijd achter elkaar mijn vader, moeder en zusje verloren aan de dood, ik kan daar wel om blijven kniezen en bij de pakken neerzitten maar als er iets bij het leven hoort dan is het wel de dood, de beste manier om hen te bedanken en te eren is het leven uitbundig vieren, zolang als het duren mag.
Dit is vragen naar de bekende weg.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog wat lekkers halen voor vanavond bij de F1?
Ja, misschien is dit niet helemaal de juiste SC om dat te vragen. Maar dan is de vraag wat?quote:
Is ook helemaal niet erg, rouw hoort juist bij het menselijk zijn maar je moet er niet in blijven hangen en er je eigen leven door laten verpesten of kleuren.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om. Over het algemeen kan ik er ook best goed mee omgaan alleen zulke dagen zijn gewoon moeilijk voor mij.
Begrijpelijk hoor, je was ook nog jong toen je je moeder verloor.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om. Over het algemeen kan ik er ook best goed mee omgaan alleen zulke dagen zijn gewoon moeilijk voor mij.
Dat doe ik ook niet hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet erg, rouw hoort juist bij het menselijk zijn maar je moet er niet in blijven hangen en er je eigen leven door laten verpesten of kleuren.
Een klein borrelplankje want het is zondag.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, misschien is dit niet helemaal de juiste SC om dat te vragen. Maar dan is de vraag wat?
Altijdquote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog wat lekkers halen voor vanavond bij de F1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |