Er is geen taart in huis.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
@:dud0r, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te veel taart eten, anders moeten ze je weer wegrollen.
Ja was goede. Nou hopen dat m'n eigen boosterbox ook zulke pulls heeft.quote:
Ach ik word momenteel elke nacht tussen 4 & 5 wakker gemiauwt door de kat omdat ze naar buiten wil. Begint te wennen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik noem geen namen maar sommige van ons stonden om half 5 buiten omdat iemand hoge nood had
Lousy boeltje eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe gaat het in Le Mans?
Ja was nauwelijks publiek en de mensen die er waren zaten kruiswoordpuzzels te doen?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parade viel een beetje tegen wel
Oordoppen genot.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik word momenteel elke nacht tussen 4 & 5 wakker gemiauwt door de kat omdat ze naar buiten wil. Begint te wennen.
wedstrijd kruiswoordpuzzels, ook leukquote:Op zondag 15 juni 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was nauwelijks publiek en de mensen die er waren zaten kruiswoordpuzzels te doen?
Nee want dan gaat ze op een gegeven moment aan de hordeur krabben enz dus laat haar wel eruit.quote:
Als je nog maar verder kan slapenquote:Op zondag 15 juni 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik word momenteel elke nacht tussen 4 & 5 wakker gemiauwt door de kat omdat ze naar buiten wil. Begint te wennen.
dan leert ze het nooit af..quote:Op zondag 15 juni 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want dan gaat ze op een gegeven moment aan de hordeur krabben enz dus laat haar wel eruit.
Ja hoor. Als ik tussendoor naar de wc moet lukt me dat ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je nog maar verder kan slapen
Ze begint zodra de zon een beetje opkomt en ik heb goede hoop dat het straks tegen de winter niet meer zo vroeg is dat ze naar buiten wil.quote:
Je kan het ook het ook met rustige kleuren doen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk dat je haar ontmoet hebt dan
IK ben zelf meer van de rustige kleuren. Ben niet zo van het bonte zeg maar
Klopt, ieder kan het op zijn of haar manier maken.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan het ook het ook met rustige kleuren doen.
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er is geen taart in huis.
Gisteren wel boemveel kaas en worst enzo gesnackt.
[..]
Ja was goede. Nou hopen dat m'n eigen boosterbox ook zulke pulls heeft.
je wilt ook niets ontvangen?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Mijn verjaardag kan me gestolen worden dit jaar.
Mijn komende verjaardag is de laatste als 20'erquote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
je verjaart naar een mooi rond getal?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |