Nieuw haak project startenquote:
Wat ga je haken?quote:
Zo dat is een best project. Met een hele grove steek?quote:
Morguh mschol. Jij bent van de vlotte vanmorgenquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
zo, keuken schoongemaakt, was weer hard nodig...
Vooral beginnen met vaste stekenquote:Op zondag 15 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een best project. Met een hele grove steek?
Haaknaald grote?quote:
valt best mee.. ik wilde vandaag wel wat aan huishouden doen.. en met keuken begin ik altijdquote:Op zondag 15 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh mschol. Jij bent van de vlotte vanmorgen
Morguh Stigquote:
Opzet 4,5 en daarna 4quote:
O dat is niet erg grof. Je hebt ook van die poefs die ze met de hand als haaknaald maken, dat is ook heel dik garen.quote:
Zijn toch altijd de leukste cadeautjes de zelfgemaaktequote:Op zondag 15 juni 2025 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vaderdag cadeautjes gekregen.
De juffen op de opvang hebben hun best gedaan. Een geplastificeerde print van mijn dochter, een mock-up van een tijdschrift. In een map waarop staat: papa-rassen. Met een notitieboekje en een to-do-list.
Lief.
Dotjequote:
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Kom je terug naar bed?
gisteren gedaan, is weer nodig nuquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
zo, keuken schoongemaakt, was weer hard nodig...
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan
* Dotteke kruipt lekker tegen Stig aan
"Accept my gift, hooman."quote:
quote:
Vind zijn vriendin vast ook wel heel leuk..quote:Op zondag 15 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan
* Dotteke kruipt lekker tegen Stig aan
quote:
aaa een vogeltjequote:
Doet gezellig meequote:Op zondag 15 juni 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind zijn vriendin vast ook wel heel leuk..
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn toch altijd de leukste cadeautjes de zelfgemaakte
Ja hoor die ligt aan de andere kantquote:Op zondag 15 juni 2025 09:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind zijn vriendin vast ook wel heel leuk..
Hedwig is nu je ondergang aan het plottenquote:
Oef. Doe haar een belletje om, heb je dit probleem niet zo.quote:
Ja schitterend, en trots dat ze altijd zijn . Hoe oud is ze?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Haar vingerverf overal op. Deze krijgt wel een plek aan mijn bureau. Misschien de foto in lijsten om op te hangen.
Wordt september 3.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schitterend, en trots dat ze altijd zijn . Hoe oud is ze?
Nee dat is zielig voor de kat. Ik zou zelf ook gek worden als ik de hele dag een belletje om mijn nek hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Doe haar een belletje om, heb je dit probleem niet zo.
Wat is het toch ook een schatje.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hedwig is nu je ondergang aan het plotten
O héérlijk, dan dat koppie als ze het je geven hequote:
Maar gelukkig niet zielig voor de talloze vogels en kikkers die ze tijdens haar leven zal vermoorden zonder nut. Oké.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is zielig voor de kat. Ik zou zelf ook gek worden als ik de hele dag een belletje om mijn nek hoor.
Denk je dat-ie ook een wasmachine gaat bestellen?quote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat web van die spin begint nu wel erg groot te worden.
Hij heeft een beneden verdieping gemaakt
Een toornige?quote:
zou mij niets verbazenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat-ie ook een wasmachine gaat bestellen?
Nou dit is het eerste vogeltje pas.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet zielig voor de talloze vogels en kikkers die ze tijdens haar leven zal vermoorden zonder nut. Oké.
Deze was sowieso al ziek of zwak, anders had de kat 'm niet kunnen vangen.quote:
Vreselijk om te zien bahquote:Op zondag 15 juni 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier tijdje terug een kat buiten zitten die met iets aan het spelen was. Dus ging kijken. Was het een gecko die nog half leefde maar echt verschrikkelijk was toegetakeld. Was echt naar om te zien
That's racist!quote:Op zondag 15 juni 2025 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vaderdag cadeautjes gekregen.
De juffen op de opvang hebben hun best gedaan. Een geplastificeerde print van mijn dochter, een mock-up van een tijdschrift. In een map waarop staat: papa-rassen. Met een notitieboekje en een to-do-list.
Lief.
zo erg kan ik het in een dag niet verprutsenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren gedaan, is weer nodig nu
In ons dorp maakt je ras niet uit zolang je maar Christelijk bent.quote:
hmm er zijn milieu deskundigen die pleiten voor een verbod voor huiskatten om naar buiten te gaan omdat ze dus echt heel veel vogeltjes vermoorden. Ze zijn er behoorlijk goed inquote:Op zondag 15 juni 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze was sowieso al ziek of zwak, anders had de kat 'm niet kunnen vangen.
Dat noemen ze een smartphone.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is zielig voor de kat. Ik zou zelf ook gek worden als ik de hele dag een belletje om mijn nek hoor.
Hey AQquote:
Miljarden dode dieren per jaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm er zijn milieu deskundigen die pleiten voor een verbod voor huiskatten om naar buiten te gaan omdat ze dus echt heel veel vogeltjes vermoorden. Ze zijn er behoorlijk goed in
valt mee, er is onderzoek gedaan naar de impact van katten op vogel populaties en het blijkt dat alhoewel ze een significant aantal vogels kunnen doden, de impact minimaal is omdat het over het algemeen zwakkere vogels zijnquote:
Ze komt normaal ook echt nooit thuis met muisjes of vogels. Maar de deur stond open sinds vanochtend vroeg en ik ben al lang blij dat die niet hier op de vloer lag toen ik wakker werd.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze was sowieso al ziek of zwak, anders had de kat 'm niet kunnen vangen.
als je dat voortaan eerder laat weten, was ik je kant op gekomenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik sta het, inmiddels traditionele, zondagochtend pannenkoekenontbijt te maken.
Kuroi ving ook amper vogels. Muizen ving ze wel heel veel maar daar stikte het van in de bosjes op het terrein van het pand.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
valt mee, er is onderzoek gedaan naar de impact van katten op vogel populaties en het blijkt dat alhoewel ze een significant aantal vogels kunnen doden, de impact minimaal is omdat het over het algemeen zwakkere vogels zijn
waarom belt je moeder je voor vaderdag?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had om kwart over acht al een appje van me moeder dat ze vandaag dingen gingen doen dus ik heb nu maar vast even gauw voor vaderdag gebeldNu weer verder uitslapen. Nou ja ik zal er zo wel uit komen waarschijnlijk.
quote:
Of naast je in bed zoals een kennis van mij ooit had.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze komt normaal ook echt nooit thuis met muisjes of vogels. Maar de deur stond open sinds vanochtend vroeg en ik ben al lang blij dat die niet hier op de vloer lag toen ik wakker werd.
In Nederland worden jaarlijks naar schatting 18 tot 20 miljoen vogels gedood door katten. Dit aantal omvat zowel huiskatten als verwilderde katten.quote:
Baksequote:Op zondag 15 juni 2025 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik sta het, inmiddels traditionele, zondagochtend pannenkoekenontbijt te maken.
Ben je in ieder geval op tijd met bellenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had om kwart over acht al een appje van me moeder dat ze vandaag dingen gingen doen dus ik heb nu maar vast even gauw voor vaderdag gebeldNu weer verder uitslapen. Nou ja ik zal er zo wel uit komen waarschijnlijk.
Zijn niet alleen vogels, ook muizen, ratten etc, kikkers, padden, vlinders.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
valt mee, er is onderzoek gedaan naar de impact van katten op vogel populaties en het blijkt dat alhoewel ze een significant aantal vogels kunnen doden, de impact minimaal is omdat het over het algemeen zwakkere vogels zijn
Dat zou heel knap zijn want ze kan niet in mijn slaapkamer komen.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Of naast je in bed zoals een kennis van mij ooit had.
appt.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom belt je moeder je voor vaderdag?
is het ook, maar wij hebben dan ook binnen kattenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet alleen vogels, ook muizen, ratten etc, kikkers, padden, vlinders.
En dan kun je zeggen: impact is laag, met zulke aantallen en alle overige druk die op deze dieren staat, vind ik het zwaar onverantwoord.
Katten zijn ninja's, dat lukt Hedwig vast wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn want ze kan niet in mijn slaapkamer komen.
Het beschuit en de boter wordt zeker niet voor gezorgd?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het ook, maar wij hebben dan ook binnen katten
mijn zus laat haar kat buiten en die doet weinig, tenzij ze zwanger is, dan brengt de kat muisjes
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
appt.
Omdat ze anders bang is dat ik het vergeet. Al wordt dat niet met zoveel woorden gezegd.
moesten toch naar de winkel, grijze muisjes was ook niet de wensquote:Op zondag 15 juni 2025 09:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beschuit en de boter wordt zeker niet voor gezorgd?
Wel lekker neutraal, tegenwoordig mogen kinderen hun eigen gender bepalen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moesten toch naar de winkel, grijze muisjes was ook niet de wens
He, dat wilde ik ook net posten.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel lekker neutraal, tegenwoordig mogen kinderen hun eigen gender bepalen natuurlijk.
Ach wat is slechtquote:
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet alleen vogels, ook muizen, ratten etc, kikkers, padden, vlinders.
En dan kun je zeggen: impact is laag, met zulke aantallen en alle overige druk die op deze dieren staat, vind ik het zwaar onverantwoord.
Gewoon wegkijken.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.
Terroristische dinosauriërs zijn het die vogels, met hun brutale gekwetter en gepoep overal zomaar.quote:
Keir Starmer staat hier achter.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.
Cahlista van scheepjes gebruik ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet erg grof. Je hebt ook van die poefs die ze met de hand als haaknaald maken, dat is ook heel dik garen.
Krijg je dit weer,quote:Op zondag 15 juni 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keir Starmer staat hier achter.
Gewoon vogels uit Azië importeren.
Russische vlag met 3 sterretjes ertussen. How fitting.quote:
Ja precies. Kan me erover opwinden, ik kan het laten. Maakt niet veel uit. Als ik er wat over zeg is het "Stel je niet zo aan, ikWEET dat je NATUURLIJK gaat bellen, geef alleen even aan dat het tussen 10 en 17 uur ongelegen komt!" Kun je gewoon uittekenen. Dus ik heb om 9 uur maar vast gebeld, hebben we het maar gehadquote:
Parade viel een beetje tegen welquote:Op zondag 15 juni 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Russische vlag met 3 sterretjes ertussen. How fitting.
Leuk patroon. Doe je het ook zo kleurrijk?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Cahlista van scheepjes gebruik ik.
Het is patroon:
https://itsallinanutshell(...)erlands-haakpatroon/
Hoezo? Het was de grootste parade ooit!!quote:Op zondag 15 juni 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parade viel een beetje tegen wel
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk patroon. Doe je het ook zo kleurrijk?
hij moet nog beetje oefenenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo? Het was de grootste parade ooit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |