moesten toch naar de winkel, grijze muisjes was ook niet de wensquote:Op zondag 15 juni 2025 09:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beschuit en de boter wordt zeker niet voor gezorgd?
Wel lekker neutraal, tegenwoordig mogen kinderen hun eigen gender bepalen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moesten toch naar de winkel, grijze muisjes was ook niet de wens
He, dat wilde ik ook net posten.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel lekker neutraal, tegenwoordig mogen kinderen hun eigen gender bepalen natuurlijk.
valt wel mee, collega is het ook totaal vergeten, dus kids hebben niksquote:
Ach wat is slechtquote:
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet alleen vogels, ook muizen, ratten etc, kikkers, padden, vlinders.
En dan kun je zeggen: impact is laag, met zulke aantallen en alle overige druk die op deze dieren staat, vind ik het zwaar onverantwoord.
Gewoon wegkijken.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.
Terroristische dinosauriërs zijn het die vogels, met hun brutale gekwetter en gepoep overal zomaar.quote:
Keir Starmer staat hier achter.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland alleen al vermoorden huiskatten jaarlijks 40 tot 70 miljoen vogeltjes, lijkt me genocide.
Cahlista van scheepjes gebruik ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet erg grof. Je hebt ook van die poefs die ze met de hand als haaknaald maken, dat is ook heel dik garen.
Krijg je dit weer,quote:Op zondag 15 juni 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keir Starmer staat hier achter.
Gewoon vogels uit Azië importeren.
Russische vlag met 3 sterretjes ertussen. How fitting.quote:
Ja precies. Kan me erover opwinden, ik kan het laten. Maakt niet veel uit. Als ik er wat over zeg is het "Stel je niet zo aan, ikWEET dat je NATUURLIJK gaat bellen, geef alleen even aan dat het tussen 10 en 17 uur ongelegen komt!" Kun je gewoon uittekenen. Dus ik heb om 9 uur maar vast gebeld, hebben we het maar gehadquote:
Parade viel een beetje tegen welquote:Op zondag 15 juni 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Russische vlag met 3 sterretjes ertussen. How fitting.
Leuk patroon. Doe je het ook zo kleurrijk?quote:Op zondag 15 juni 2025 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Cahlista van scheepjes gebruik ik.
Het is patroon:
https://itsallinanutshell(...)erlands-haakpatroon/
Hoezo? Het was de grootste parade ooit!!quote:Op zondag 15 juni 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parade viel een beetje tegen wel
quote:Op zondag 15 juni 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk patroon. Doe je het ook zo kleurrijk?
hij moet nog beetje oefenenquote:Op zondag 15 juni 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo? Het was de grootste parade ooit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |