toen sliep ikquote:Op zondag 15 juni 2025 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik vannacht om 3u gedaan, nu is het weer lekker koel in huis
Hoe is het?quote:
Nog een paar weken en dan heeft hij je voordeur bereikt en loop je zo een keer nietsvermoedend vast in dat web.quote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat web van die spin begint nu wel erg groot te worden.
Hij heeft een beneden verdieping gemaakt
Goed geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 15 juni 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen.
Nieuw haak project startenquote:
Wat ga je haken?quote:
Zo dat is een best project. Met een hele grove steek?quote:
Morguh mschol. Jij bent van de vlotte vanmorgenquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
zo, keuken schoongemaakt, was weer hard nodig...
Vooral beginnen met vaste stekenquote:Op zondag 15 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is een best project. Met een hele grove steek?
Haaknaald grote?quote:
valt best mee.. ik wilde vandaag wel wat aan huishouden doen.. en met keuken begin ik altijdquote:Op zondag 15 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh mschol. Jij bent van de vlotte vanmorgen
Morguh Stigquote:
Opzet 4,5 en daarna 4quote:
O dat is niet erg grof. Je hebt ook van die poefs die ze met de hand als haaknaald maken, dat is ook heel dik garen.quote:
Zijn toch altijd de leukste cadeautjes de zelfgemaaktequote:Op zondag 15 juni 2025 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vaderdag cadeautjes gekregen.
De juffen op de opvang hebben hun best gedaan. Een geplastificeerde print van mijn dochter, een mock-up van een tijdschrift. In een map waarop staat: papa-rassen. Met een notitieboekje en een to-do-list.
Lief.
Dotjequote:
Goed planquote:Op zondag 15 juni 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Kom je terug naar bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |