Ja als pubertje zou me dat denk ik ook wel zijn gelukt, nu zou ik dat echt niet meer trekken denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden is een goede endurance-racer; die blijft gewoon zijn rondjes rijden. Bij mij zit er wat meer variatie in de rondetijden. Wel eens leuk om gedaan te hebben zo in een zomervakantie.
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als pubertje zou me dat denk ik ook wel zijn gelukt, nu zou ik dat echt niet meer trekken denk ik
Toen kon je ook gewoon uitslapen tot 14.00 uur en was dat niet eens vreemd. Als ik nu 'pas' om 9 uur mijn bed uit kom voelt het alsof ik me verslapen hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.
Nu voel ik me gewoon de hele ochtend brak als ik tot later dan 9:30 geslapen heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen kon je ook gewoon uitslapen tot 14.00 uur en was dat niet eens vreemd. Als ik nu 'pas' om 9 uur mijn bed uit kom voelt het alsof ik me verslapen heb
'als die de doekjes maar netjes opruimt dit keer'quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders moeten soms wel raar opgekeken hebben dat ik midden in de nacht nog achter m'n PC zat
dat heb ik nooit gekund..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.
ess is aan het haken geweestquote:
die zit ook gewoon te chillen met jequote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat web van die spin begint nu wel erg groot te worden.
Hij heeft een beneden verdieping gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |