SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
als je geen netwerkkabel er in steekt en geen wifi instelt dan kun je gewoon hem als niet smart gebruikenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit ook af en toe naar een nieuwe tv te kijken. Heb er eigenlijk geen cent zin in, want met een beetje goede tv zit je meteen verplicht aan de ingebakken smartrommel vast. Maar soms gaan de tl buizen niet meer aan in deze, en hij heeft het al meer dan 15 jaar goed volgehouden.
Plus 4k. Ik wil naar 4k.
Maar dan zit je nog steeds met een verplicht homescherm vol dooie apps.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je geen netwerkkabel er in steekt en geen wifi instelt dan kun je gewoon hem als niet smart gebruiken
Ik gebruik de mijne alleen nog met een Chromecast.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog steeds met een verplicht homescherm vol dooie apps.
dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen etcquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht 7 jaar geleden mijn tv. En die moest aan speciale voorwaarde doen zoals die klein genoeg was om met 1 oog te bekijken op de afstand zodat ik het ook nog scherp kon zien.
Ik heb een kleine dus
Fancy monitor een optie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt een beetje als rondrijden in een auto met de draden die uit het dashboard hangen omdat je het navigatiesysteem niet nam.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus?
niet gebruiken. issie zo dom als jij wilt
Ik heb gekeken, maar ze zijn een flink stuk duurder dan vergelijkbare tv's. En er beginnen nu ook "smart monitors" te komen.quote:
verkeerde account nattekatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt een beetje als rondrijden in een auto met de draden die uit het dashboard hangen omdat je het navigatiesysteem niet nam.
Meh. Wel blij dat ik nog een relatief domme heb gehaald redelijk recent.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar ze zijn een flink stuk duurder dan vergelijkbare tv's. En er beginnen nu ook "smart monitors" te komen.
Nou ja. Ik vind twee onderdelen aan elkaar koppelen die beide op een ander tempo obsoleet raken vooral zonde. En als ik er dan als de ondersteuning stopt zelf iets op had mogen zetten, maar neeee.quote:
okequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik vind twee onderdelen aan elkaar koppelen die beide op een ander tempo obsoleet raken vooral zonde. En als ik er dan als de ondersteuning stopt zelf iets op had mogen zetten, maar neeee.
Alles hermetisch dichtgetimmerdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik vind twee onderdelen aan elkaar koppelen die beide op een ander tempo obsoleet raken vooral zonde. En als ik er dan als de ondersteuning stopt zelf iets op had mogen zetten, maar neeee.
Welke? Robbie? Serena? Robin?quote:
Hier ook met een Chromecast en dan Engelse VPN erop zodat ik alle Engelse TV kan kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijne alleen nog met een Chromecast.
Schijnt bijna al oud te zijn
Welke VPN app?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook met een Chromecast en dan Engelse VPN erop zodat ik alle Engelse TV kan kijken
Williams Racingquote:
https://www.streamlocator.com, is eigenlijk technisch geen VPN.quote:
Oh ja, moet ik straks nog even terugkijken.quote:
ah oke... ik dacht een installatie app die je aan en uit kon zetten.... was makkelijker geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.streamlocator.com, is eigenlijk technisch geen VPN.
Maar voor VPN gebruik ik NordVPN die werkt ook prima.
Hij zal vast wel een flinke stok hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
John. Staat te dirigeren met z'n stok.
Dat is de verkeerde.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een flinke stok hebben.
[ afbeelding ]
Huehuequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
John. Staat te dirigeren met z'n stok.
Wacht maarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik lag als eerste in bed dus ik heb 50% van het bed kunnen opeisen
quote:
Ik denk dat @bitterbal dit wel leuk vindtquote:
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je straks de nacht in met Le Mans?
Ik ga zeker niet voor middernacht al slapen nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je straks de nacht in met Le Mans?
Met een paar vrienden ooit 24 uur race in Gran Turismo gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?
Ik kan dat dus echt niet. Ik krijg al een enorme kater van het te laat maken alleen tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?
Had je wel af en toe even een coureurswissel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een paar vrienden ooit 24 uur race in Gran Turismo gedaandat was wel serieus afzien.
Dat is gewoon de jetlagquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Nattekat het volgende:
Toen ik thuis kwam van Californië was ik ook al dusdanig lang wakker dat ik niets anders kon dan op bed liggen met flinke hoofdpijn.
Met z'n 4en. Dus konden het wel goed opdelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je wel af en toe even een coureurswissel?
ik lig al een tijdje niet meer onder het dekbed. overtrek is voldoende.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n zomerdekbed maar even van stal gehaald.
Hier is het vooral wat achtergrondgeluid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet voor middernacht al slapen nee.
Denk dat ik net als ieder jaar gewoon 4,5 uur slaap ga pakken zodat ik net zonsopgang in Le Mans mee kan pakken.
Ik denk niet dat het jetlag is als ik op de dag van thuiskomst al zo gebroken benquote:
Dat valt weer mee dan, niet dat je met zijn allen 24 uur strak naar dat scherm zit te starenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met z'n 4en. Dus konden het wel goed opdelen.
Een van mijn vrienden is een goede endurance-racer; die blijft gewoon zijn rondjes rijden. Bij mij zit er wat meer variatie in de rondetijden. Wel eens leuk om gedaan te hebben zo in een zomervakantie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan, niet dat je met zijn allen 24 uur strak naar dat scherm zit te starenDenk dat je op een gegeven moment wel de nodige foutjes gaat maken, had ik wel altijd met GT, dan wist ik dat het tijd was om af te sluiten
Gewoon lekker in etappes slapen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt weer mee dan, niet dat je met zijn allen 24 uur strak naar dat scherm zit te starenDenk dat je op een gegeven moment wel de nodige foutjes gaat maken, had ik wel altijd met GT, dan wist ik dat het tijd was om af te sluiten
Ja die dag terug is sowieso slopend, meestal al op tijd weg de laatste dag om naar het vliegveld te gaan, op het vliegveld zitten wachten, 10 uur in een vliegtuig, dan nog van Schiphol thuis zien te komen. En dan kom je thuis en is het nog gewoon middag terwijl je gesloopt bent maar niet gelijk wilt gaan slapenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jetlag is als ik op de dag van thuiskomst al zo gebroken ben
Op dat moment was het gewoon nog een nachtje doorhalen.
Ja als pubertje zou me dat denk ik ook wel zijn gelukt, nu zou ik dat echt niet meer trekken denk ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden is een goede endurance-racer; die blijft gewoon zijn rondjes rijden. Bij mij zit er wat meer variatie in de rondetijden. Wel eens leuk om gedaan te hebben zo in een zomervakantie.
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als pubertje zou me dat denk ik ook wel zijn gelukt, nu zou ik dat echt niet meer trekken denk ik
Toen kon je ook gewoon uitslapen tot 14.00 uur en was dat niet eens vreemd. Als ik nu 'pas' om 9 uur mijn bed uit kom voelt het alsof ik me verslapen hebquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.
Nu voel ik me gewoon de hele ochtend brak als ik tot later dan 9:30 geslapen heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen kon je ook gewoon uitslapen tot 14.00 uur en was dat niet eens vreemd. Als ik nu 'pas' om 9 uur mijn bed uit kom voelt het alsof ik me verslapen heb
'als die de doekjes maar netjes opruimt dit keer'quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders moeten soms wel raar opgekeken hebben dat ik midden in de nacht nog achter m'n PC zat
dat heb ik nooit gekund..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik als puber gewoon voor de leuk een nachtje door ging en dan ook nog redelijk functioneerde op de dag erna.
ess is aan het haken geweestquote:
die zit ook gewoon te chillen met jequote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat web van die spin begint nu wel erg groot te worden.
Hij heeft een beneden verdieping gemaakt
toen sliep ikquote:Op zondag 15 juni 2025 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik vannacht om 3u gedaan, nu is het weer lekker koel in huis
Hoe is het?quote:
Nog een paar weken en dan heeft hij je voordeur bereikt en loop je zo een keer nietsvermoedend vast in dat web.quote:Op zondag 15 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
Dat web van die spin begint nu wel erg groot te worden.
Hij heeft een beneden verdieping gemaakt
Goed geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 15 juni 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goed geslapen. Vandaag lekker rustig aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |