https://www.streamlocator.com, is eigenlijk technisch geen VPN.quote:
Oh ja, moet ik straks nog even terugkijken.quote:
ah oke... ik dacht een installatie app die je aan en uit kon zetten.... was makkelijker geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.streamlocator.com, is eigenlijk technisch geen VPN.
Maar voor VPN gebruik ik NordVPN die werkt ook prima.
Hij zal vast wel een flinke stok hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
John. Staat te dirigeren met z'n stok.
Dat is de verkeerde.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een flinke stok hebben.
[ afbeelding ]
Huehuequote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
John. Staat te dirigeren met z'n stok.
Wacht maarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik lag als eerste in bed dus ik heb 50% van het bed kunnen opeisen
quote:
Ik denk dat @bitterbal dit wel leuk vindtquote:
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je straks de nacht in met Le Mans?
Ik ga zeker niet voor middernacht al slapen nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je straks de nacht in met Le Mans?
Met een paar vrienden ooit 24 uur race in Gran Turismo gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?
Ik kan dat dus echt niet. Ik krijg al een enorme kater van het te laat maken alleen tegenwoordigquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat toch de volledige 24 uur uitzitten, dan even een powernap en de F1 er achteraan?
Had je wel af en toe even een coureurswissel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een paar vrienden ooit 24 uur race in Gran Turismo gedaandat was wel serieus afzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |